Feedback
Marian
a intrebat pe 2 Oct 2011, 16:12 in categoria Mercedes,

Zgomot la rotile din fata.

Am 2 probleme , la un chrysler 300C model 2007 , 37 000 km rulati.

-cand apas frana(nu frana brusca) , la viteza cat de cat mare ,(100 km/h) , tremura volanul usor.


-La denivelari se aude un zgomot la roti , cum ca ar bate ceva. Deci specific , doar la denivelari si gropi.


Aveti idee ?

Raspunsuri

kumite
a raspuns pe 4 Oct 2011, 20:56

troncaneli..,parca nu mai stiu sa mai scriu.Stima!

7 4 5 d
a raspuns pe 2 Oct 2011, 17:11

1. Fa o echilibrare la roti, verifica discurile de frana.
2. Verifica bieletele stabilizatoare
3. Pentru toata lumea: Cumparati-va o masina care sa nu va streseze viata si pe care v-o permiteti. Adica, cand are ceva sa iti permiti in secunda 2 sa o duci in service si sa o repari fara mari batai de cap, altfel degeaba ai 300c daca nu ai bani sa o intretii si dupa un an o sa fii nevoit sa o vinzi ca o caruta si sa ajungi tot unde tie locul. Doar o idee.

ionel andrei sir
a raspuns pe 2 Oct 2011, 17:57

nu ai aflata pana acum nimic? sau nu esti cel de acum cateva zile cu acelasi tip de probleme? du-te la service la stand de probe si vad acolo.....ca daca se intampla asa eu personal nu as mai merge nicaieri cu masina in afara de service profesionist...

Parere personala?- consider un defect de fabricatie la vreo bucsa distrusa(posibil bratul cu pivotul) sau la rulment....
oricum simptomele(nu`s probleme) alea doua indica aceeasi problema la una din rotile fata.....

kumite
a raspuns pe 2 Oct 2011, 21:04

Urgent,du=te cu monstrul intr-un atelier auto.Eu am mai raspuns la problema asta.Andrei are dreptate.Cunosc masina asta destul de bine.Trebuiesc schimbate franele (discuri si placute de frana)Nu se rectifica discurile.Trebuie sa pui piese originale,asa nu o sa ai probleme dupa aceia.Cauta ce am scris .

Marian
a raspuns pe 3 Oct 2011, 15:10

Da , am mai pus o intrebare acum 2 saptamani , scartaia ceva in mers , dar s-a rezolvat aia , era senzorul de la placutele de frana , le-am schimbat si s-a rezolvat.

Doar ca ieri am plecat la drum lung , si am observat ""problemele" astea 2 la viteze mari. Nu am timp sa ajung cu ea la un service pana joi-vineri , de aceea am pus intrebarea aici sa am idee la ce sa ma astept.


@ 7 4 5 d - Maestre , daca am pus intrebarea aici , nu inseamna ca nu am banii sa schimb niste bucse. Nu stiu de unde pana unde ai ajuns tu sa bati apropoul asta , dar in fine.

kumite
a raspuns pe 3 Oct 2011, 20:40

Schimba si discurile,prietene!

ionel andrei sir
a raspuns pe 4 Oct 2011, 18:26

@Lu nu cred ca ii batea la denivelari si gropi daca erau discurile dar avand in vedere ca a existat problema anterioara la frane totul e posibil......



@745d spuse cel cu nume provenit de la una din cele mai cocalaresti masini prezente pe tarana mioritica..... daca ar fi dupa tine rubrica asta este una de fraieri care in nu au ce face in loc sa se duca pe wikipedia sau direct la service cu masinile sa schimbe un filtru de motorina......in fine..

kumite
a raspuns pe 4 Oct 2011, 20:55

Asa este,Andrei.Trocanitul nu- de la discuri.Ar fi o chestie pe care eu am mai intalnit-o.Cineva a schimbat placutele de frana la un atelier de diletanti.Dupa aceea a inceput sa se planga de zgomote ciudate:trocanit ,frecari.Enervante rau de tot.Am verificat din nou franele si am gasit sigurantele de la placute si etrieri montate aiurea.In momentul franarii,partea etrierului(cea cu cilindri)si placutele se miscau.In curbe,placutele frecau discul.

marian
a raspuns pe 5 Oct 2011, 23:19

Precizez , placutele au fost schimbate la reprezentanta !

1 din bratele alea 3 de la roata (nu stiu cum se numesc) . era putin crapat. Cica de la un soc mai puternic...

Cica problema minora , dar cu tot cu placute am scos din buzunar in jur de 1200 de lei.

nu vreau sa stiu cat scot atunci cand vor aparea probleme "mari" :)).

kumite , ai avut dreptate la partea cu discurile. Au cam aceleasi simptome , dar aia se intampla daca fortezi placutele de frana . Eu le-am schimbat in 2 zile de cand incepuse senzorul.inca nu ajunsese sa se frece fier pe fier.

kumite
a raspuns pe 6 Oct 2011, 09:33

Fain!Pot sa-ti mai spun un lucru.Chrysler ofera o garantie foarte buna.Mergi intotdeauna la reprezentanta,daca ai probleme,si insista pe garantie.Spune-mi ce model ai,ce an de fabricatie ,si pot sa-ti spun cam ce-i cu garantia.Nu incerca sa-i modifici sistemul de evacuare,trebuie sa fie cel original.Nu pune jenti aftermarket.In cazul asta,ai pierdut garantia.Sa nu pui capacele din metal la valve.Ai senzori de presiune in roti.Lasa-le pe cele de plastic.Cele din metal or sa-ti dea erori la computer.Nu trebuie modificat nimic.Contacte electrice imperfecte or sa-ti dea mari dureri de cap.Cand apar probleme,un mecanic care nu stie despre Chrysler,te va pune sa dai o gramada de bani pentru componentele electronice.Sunt destule probleme legate de contacte si fire electrice.Daca mai ai ceva probleme,nu ezita sa ma intrebi.Bafta!

Alex
a raspuns pe 9 Nov 2011, 20:14

Am si eu un Chrysler 300c din 2006 benzina si roata din dreapta sta un pik introparte plus ca la ori ce denivelare se aude o lovitura asa inchisa nustiu cum sa explic. Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns ce poate fi.

close

Raspunde la intrebare

Ai deja cont? Login
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod

Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru