Feedback

20 de lucruri pe care nu le ştiai despre... BMW i3

Comenteaza 19
20 de lucruri pe care nu le ştiai despre... BMW i3 - Poza 1
BMW se pregăteşte să lanseze primul model din noua gamă ”i”. Până la lansarea efectivă, nemţii au publicat specificaţiile tehnice ale lui i3, un automobil electric premium, echipat cu sistem de extindere a autonomiei.

BMW i3, primul vehicul din noua gamă ecologică "i" a producătorului din Munchen, va fi lansat în 2014. Până atunci, BMW a publicat specificaţiile tehnice oficiale ale acestui model, care promite să le prezinte clienţilor conceptul de mobilitate sustenabilă. În multe privinţe, BMW i3 este un experiment pentru constructorul din Munchen, dar nu este, în niciun caz, un "salt cu capul înainte" înspre necunoscut, toate elementele implementate pe noul model al germanilor fiind încercate în prealabil pe grupuri selecte de consumatori şi pregătite pentru viaţa de zi cu zi.

Fie că vorbim despre caroseria cu elemente din fibră de carbon, de sistemul de propulsie extrem de uşor sau de sistemele de la bord, BMW i3 promite să devină un automobil dezirabil, nu doar un moft pentru clienţii înstăriţi care vor să iasă în evidenţă prin maşina lor. Toată ideea din spatele lui i3 se numeşte BMW Project i, conceptul nemţilor care a necesitat investiţii serioase pentru a dezvolta ceea ce BMW numea, în urmă cu câţiva ani, "BMW Megacity Vehicle", un automobil destinat oraşelor viitorului.

Comenteaza 19

Comentarii (19)

  • Inginerie pe paine. Felicitari BMW !!
    21 3
  • vad ca sunt ca si inexistente comentariile. Probabil ca fan(atic)ii BMW nu il considera un BMW adevarat.

    da, inginerie pe paine iar solutia oferita de BMW pare extrem de actuala. Nu am sa pricep de ce totusi se numeste automobil "electric". L-as numi pana la urma un hibrid, dar sa zicem.

    Pana una alta daca va ramane in configuratia asta, cred ca BMW face 2 pasi in fata concurentei. Adica daca stau bine si ma gandesc, concurenta este magnifica dar lipseste cu desavarsire. Tinand cont de destinatia urbana a modelului singurul concurent teoretic ar fi vedeta aia de la WV. Purtata de ani de zile pe ici pe colo ca sfintele moaste poate poate.... Din pacate (sa zic - ca nu-mi pare chiar rau) XL1 ala nu e decat o vitrina tehnologica (vreau sa spun o coaja) pentru in afara de niste date de domeniul SF-ului prea multe detalii nu sunt.

    Intorcandu-ma la i3....votez DA cu doua maini si ma declar multumit de BMW (prima oara din 94 cand mi-a cazut fata cand am vazut noua Serie 7). Le iert (ca fan BMW) prostiile lui Cris Bangle si toti bastarzii epocii looserului american si sper ca cel putin dpdv al designului sa isi revina.
    14 5
  • RAUL: CÂT COSTĂ UN SEAT? Raspunde
  • @andrei1
    La anu va fi prezentat in sersiunea de serie...cel mai probabil
    4 0
  • versiunea..
    2 1
  • Alex Seremet (BMW)
    Versiunea de serie va fi prezentată pe 29 iulie. Vânzările vor începe după Salonul de la Frankfurt în câteva zone din lume.
    8 3
  • Adrian
    8 13
  • mariehan
    Daca asa ar arata si versiunea de serie, imi place atunci.
    7 0
  • @Adrian
    Visezi cu calitatea sub orice critica la seria 1, poate fata de un seria 7, da-n rest este in media concurentei la calitate.
    8 4
  • Masina asta o sa se vanda doar daca intervin guvernele cu stimulente pentru masinile electrice. Oricum, e pasul care trebuie facut.....mai vedem in 20 de ani cum sta treaba!
    0 0
  • 0 4
  • AndreiRN
    3 9
  • @AndreiRN...

    dap, cam tampiti inginerii de la BMW...manerele de la Volt tot n-au reusit sa le copieze
    6 4
  • aliona: Imi spuneti, va rog, codul de deblocare a casetofui la ford fusion seria... Raspunde
  • marius
    daca va uitati bine ca design este un AUDI A2 ,in rest doar tehnologie de ultima ora...electrica !
    2 0
  • Robert
    Salutare domnule @Alex Seremet, in primul rand am onoarea sa ma prezint : inginer SC TCM AUTO CARS SRL ( service ) .

    Haideti sa tragem o concluzie metodica. In primul rand dupa parerea mea personala, pentru o companie germana ca BMW, ce planifica lansarea unui nou concept auto pe un ciclu complet, de la proiectare la producerea sa, ar fi avut nevoie de mai multi ingineri proiectantii. E adevarat ca noul concept BMW va facilita realizarea şi va ajuta la obţinerea unui nou lant de profituri dar pe de o parte poate obtine si pierderi majore din punct de vedere al target-ului pe un anumit plan local ( daca ma intelegeti ).
    Si ar mai fi inca ceva domnule Alex. Ce parere aveti despre problemele survenite la motoarele cu cod N47 care echipeaza si 118d facelift fabricat in 2007, drept urmare avand sub capota noul motor cu cod N47 ce dezvolta 143cp si care are problema cu lantul de distributie. Am descoperit multe modele la service cu problema largirii lantului de distributie si in final ruperea lui cu consecinte extrem de grave, practic necesitand inlocuirea motorului.Costurile unei astfel de interventii ? Foarte, foarte mult din cate stiu. Pai numai arborele cotit, lantul si intinzatoarea, numai astea ajung la peste 2000 de euro, plus manopera, iar la BMW treaba asta costa f mult.La manopera se da si garantie, insa problema va aparea din nou fiind considerat un defect de fabricatie la care BMW trebuia sa asiste si sa recheme un numar mare de astfel de modele cu N47 din punctul meu de vedere.Problema e de la arborele cotit la care se uzeaza prematur pinii din capat si de-acolo vin repercursiunile asupra lantului. Din cate am vazut, tot ce a cam scos BMW incepand din 95, are diferite probleme de proiectare mai mari sau mai mici-Vanos,Nikasil,Rear subframe,la diesel celebrele clapete + alte bube clasice-valve PCV,vas expansiune, garnitura capac culbutori , lucruri care au inceput brusc sa pice mult mai devreme decat o faceau la modelele anterioare + ca totul a devenit lifetime(ulei cutie ,ulei diferential).Si pe 318i cu N42 au fost probleme cu patinele originale. Se faceau praf si sarea distributia de la punct. Dupa care trebuia inlocuit tot, iar kitul nou vine cu o patina modificata care evita problema. Astept parerile dvs. O seara buna, numai bine !
    11 11
  • @Robert
    Motorul 1HD-T (turbo diesel, 12 supape) de pe LC, motoare bune si rezistente in principiu, cu o singura exceptie:cuzinetii. Pt a nu avea probleme la cuzineti necesita schimbarea uleiului la maxim 7500 de km, ideal la 5000 km, ca la motoarele performante de 400-500 de cai, nu s-a facut vreo rechemare pt acest motor.
    Motorul 2.0d-4d Avensis perioada 2007-probleme la chiuloasa, majoritatea problemelor la motoare de pana in 100 mii km.
    Motor 2.0d-CAT Avensis fabricatie 2005-probleme injectoare.
    Motor 2.2d-4d Rav4, fabricatie 2006-consum ulei dupa 15 mii de km, aproximativ 2l ulei intre revizii.
    Sunt convins ca n-au venit la service-ul tau domnu inginer Toyote cu astfel de probleme, poate ca nu, dar au venit la altii, e cam greu cu dieselul, a? Brusc fiabilitatea de nezdruncinat nu mai pare chiar asa.
    6 1
  • 3 9
  • si i8?
    2 0
  • pot sa spun ca este neinteresant modelul asta pentru un om obisnuit ca mine ?
    1 0
  • ioiodan
    n-am nici o obiectie la tehnologia folosita, dar masina asta arata ca drq, nu mi-as cumpara-o nici daca ar fi 10 000 de euro full option. cred ca tot divizia i i-a facut si design-ul de a iesit asa urata altfel nu pot sa imi explic
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod

Ultimele stiri din STIATI CA...

  • Cea de-a treia generaţie Audi TT va fi lansată pe pieţele europene în acest an. Automarket a mers la Ingolstadt pentru a afla câteva dintre secretele unuia dintre cele mai iubite modele din gama mărcii germane. (24.03)
  • BMW se pregăteşte să lanseze primul model din noua gamă ”i”. Până la lansarea efectivă, nemţii au publicat specificaţiile tehnice ale lui i3, un automobil electric premium, echipat cu sistem de extindere a autonomiei. (12.07)
  • Automobilele rulate reprezintă jumătate din piaţa auto din România anului 2011. Pentru consumatorul de rând, acestea au secretele lor. Iată 20 de lucruri pe care nu le ştiai despre maşinile second-hand şi cum sunt ele vândute. (10.11)

Prețuri mașini noi

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru