Feedback

5 caracteristici ale anvelopelor Run on Flat

Comenteaza 8
5 caracteristici ale anvelopelor Run on Flat - Poza 1
Anvelopele Run on Flat sunt încă un mister pentru mulţi automobilişti. Unii le folosesc, dar nu înţeleg cum funcţionează, iar alţii le evită cu totul. Automarket vine cu explicaţiile de rigoare.

Penele de cauciuc au plutit multă vreme ca un nor negru deasupra automobiliştilor. Între timp, au apărut anvelopele ROF, adică Run-on-Flat, care pot să asigure mobilitate fără mult efort chiar şi după o pană. Însă acestea ridică mai multe probleme. Cât de diferite sunt de anvelopele conveţionale? Se pot monta pe orice maşină? Cât timp poţi să mergi "pe pană"? Mai sunt sigure după o pană?

Ideea anvelopelor care pot să asigure mobilitate şi după o pană a apărut în anii '30, dar anvelopele Run on Flat moderne sunt total diferite de cele de atunci. Automarket vă prezintă cinci elemente cheie legate de acest tip de anvelopă.

ALTE ARTICOLE DIN DOSAR:
 

Comenteaza 8

Comentarii (8)

  • inca un lucru care trebuie stiut despre aceasta anvelopa este ca e mult mai rigida decat o anvelopa normala si scade simtitor comfortul in masina in timpul calatoriei :) de asta ati uitat :)
    15 4
  • Si ar mai fi 2 probleme:
    1. Se monteaza/demonteaza greu
    2. La gropi mai mari indoaie, ovalizeaza jantele
    7 4
  • Ionut: Are cineva dokker 1.5 diesel? Raspunde
  • Interesante aceste caracteristici.Chiar mi se pare o treaba f eficienta sa ai asa ceva cand circuli pe drumuri forestiere,care ascund diverse obiecte,care pot penetra anvelopa.
    6 1
  • 5 lucruri pe care nu le stiai si 2 care se bat cap in cap:

    punctul 3: "Trebuie să reţineţi că sunt situaţii în care nu mai puteţi să conduceţi în continuare nici măcar cu anvelope run on flat".
    punctul 5: "Pe lângă eliminarea completă a roţii de rezervă, o anvelopă Run on Flat ................Eliminarea roţii de rezervă permite compensarea diferenţei de masă"

    Concluzia....eliminati complet roata de rezerva desi pot aparea situatii in care nu veti mai putea sa conduceti nici cu ancest tip de anvelope. :))).......deci urmeaza punctul 6 cand sunam la tractare.
    7 2
  • Boogy, producatorii de masini sunt cei care "elimina" roata de rezerva si cu siguranta stiu ei de ce. Tocmai pt aceste situatii s-au nascut cauciucurile Run on Flat.
    o situatie cand nu mai poti sa circuli nici cu cauciucuri flat run de exemplu poate fi cea in care o sina de tramvai iti taie talonul. in aceasta situatie, daca nu ai senile.... degeaba!
    4 4
  • "daca nu ai senile.....degeaba"..........dar daca ai roata de rezerva e tot degaba??, poate fi si de dimensiuni reduse, nu e problema. Pe ce lume traiesti?
    1 0
  • sunt cateva modele de masini care pur si simplu NU au din fabricatie asa ceva. fa-ti un update :)
    imi vin in minte BMW, Audi, Abarth - producatori care pe anumite modele nu au prevazut roata de rezerva.
    cred ca cei de la BMW Romania te pot informa foarte bine de exemplu.
    3 2
  • Aici se discuta despre cat de utila e o roata de rezerva. Mai informeza-te si tu ca aproape toate caroseriile AU din fabricatie spatiu/sistem pentru o roata de rezerva. Ca producatoeul nu le pune ca adopta tehnologia de Run-Flat sau kituri de Fix&Go si in locul rotii de rezerva gasesti o cutie de depozitare asta e altceva. De foarte multe ori o gasesti optionala ca sa te mai stoarca de bani. Ia vezi optionalele de la BMW-Romania ca ramaii cu corigenta.
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod

Ultimele stiri din Sfaturi si idei auto

  • Vi s-a întâmplat să faceţi mai multe pene într-un an? Anvelopele automobilului pe care îl conduci se uzează prea rapid sau inegal? Automarket îţi prezintă cinci greşeli de întreţinere care ar putea cauza această problemă. (21.11)
  • Din moment ce sezonul rece se apropie cu paşi repezi şi inevitabili, Automarket vă prezintă o listă de zece sfaturi pentru menţinerea siguranţei rutiere în condiţii de iarnă. (15.11)
  • Anvelopele Run on Flat sunt încă un mister pentru mulţi automobilişti. Unii le folosesc, dar nu înţeleg cum funcţionează, iar alţii le evită cu totul. Automarket vine cu explicaţiile de rigoare. (15.11)

Prețuri mașini noi

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru