5500 de voturi în AUTOVOT 2011. Ce maşină crezi că a câştigat?

De Mircea Meșter
Publicat Luni, 07.02.2011
După trei săptămâni de votare pe Facebook şi după 5432 de utilizatori înscrişi în concurs, AUTOVOT 2011 a ajuns la final. Maşinile câştigătoare vor fi anunţate miercuri, 9 februarie.

Ediţia 2011 a celui mai cunoscut concurs auto online din Romania a luat sfârşit. Dupa 21 de zile de votare si 5432 de voturi, concursul ajuns la a cincea ediţie consecutivă şi organizat în premieră exclusiv pe Facebook a realizat  cel mai fidel clasament auto intocmit in România.

Numarul subiectilor care au participat si au votat in concurs reuseste sa transforme AUTOVOT intr-un sondaj de opinie extrem de fidel care oglindeste modul in care un model sau altul este vazut de catre piata. Astfel, cele 5432 de voturi adunate in AUTOVOT 2011 sunt echivalentul unui studiu cu marja de eroare de doar 1.8%. 

CUM S-A VOTAT

Ca la fiecare ediţie de până acum, fiecare votant a ales primele trei poziţii într-un top personal al maşinilor lansate pe piaţa internă în cursul anului anterior la fiecare dintre cele două mari categorii de votare: DESIGN şi CALITATE/PREŢ. În urma celor aproape 5500 de voturi s-au stabilit trei clasamente: unul la categoria Design, unul la categoria Calitate/Preţ şi unul general, realizat prin adunarea punctelor pe care maşinile le-au primit la cele două categorii de vot.

Cei mai inspiraţi dintre votanţi, care au votat modelele în ordinea în care ele au terminat concursul la cele două categorii au intrat, conform regulamentului, în tragerea la sorţi pentru premiile puse în joc pentru utilizatori. Foarte interesant este faptul că niciunul dintre cei care au votat nu au ghicit însă exact clasamentul final la categoriile Calitate/Preţ şi Design, câştigătorii fiind aleşi dintre cei care s-au apropiat cel mai mult de poziţiile exacte ale modelelor intrate în concurs.

Lista completă a câştigătorilor este disponibilă AICI.

MAŞINILE CÂŞTIGĂTOARE

In urma voturilor inregistrate de prietenii Automarket de pe Facebook, cele două categorii de votare, DESIGN şi CALITATE/PREŢ, au avut câştigători net diferiţi. Astfel, pentru prima dată în ultimii doi ani, marele câştigător AUTOVOT nu şi-a adjudecat ambele categorii (Opel Astra a reuşit să câştige la ambele categorii în 2010, iar Opel Insignia la ambele categorii în 2009), caştigătorul clasamentului general fiind realizat prin adunarea punctelor primite de modelele intrate în competiţie.

Sectiunea DESIGN a adus o luptă interesantă între trei modele atractive de pe piaţă. Poziţiile finale au început să se cristalizeze încă din primele zile, diferenţele dintre puncte crescând proporţional pe durata celor trei săptămâni de vot. Rezultatele sunt pe cât de interesante pe atât de puţin scontate.

Sectiunea CALITATE/PRET a avut un rezultat mult mai clar, cu pozitii bine conturate. Astfel, locul intai a strâns un număr dublu de puncte faţă de locul al doilea. Clasamentul final al categoriei a subiliniat faptul că modelele atractive din punctul de vedere al raportului calitate/preţ sunt cele cu o imagine foarte bună în România.

Castigatorii vor fi anuntati oficial pe Automarket joi, imediat dupa gala Autovot, in care modelele vor fi premiate in prezenta reprezentantilor marcilor intrate in concurs. 

CLASAMENT AUTOVOT 2010 PE VOTURI/SECŢIUNI

DESIGN
1. MODEL A - 3194 puncte
2. MODEL B - 2730 puncte
3.

MODEL C - 1992 puncte
4. MODEL D - 1877 puncte
5. MODEL E - 1846 puncte

CALITATE/PRET
1. MODEL F - 4641 puncte
2. MODEL - 2285 puncte
3. MODEL D - 1430 puncte
4. MODEL B - 1363 puncte
5. MODEL - 1348 puncte

PREMIUL BLOGGERILOR - O PREMIERĂ ABSOLUTĂ

Ediţia 2011 a concursului AUTOVOT a adus cu sine şi o noutate interesantă în procesul de desfăşurare a concursului. Astfel, pe lângă votul general, realizat pe secţiunea specială de pe pagina oficială de Facebook a site-ului nostru, AUTOVOT 2011 a implicat şi bloggerii din România. 61 de bloggeri şi-au votat modelele preferate la aceleaşi două categorii, câştigătorii voturilor blogosferei urmând să fie anunţaţi de asemenea în cadrul Galei Autovot 2011.

CLASAMENTE PREMIUL BLOGGERILOR

DESIGN
1. MODEL 1 - 43 de puncte
2. MODEL 2 - 39 de puncte
3. MODEL 3 - 35 de puncte

CALITATE/PREŢ
1. MODEL 4 - 58 de puncte
2. MODEL 5 - 27 de puncte
3. MODEL 6 - 23 de puncte 

AUTOMARKET ÎN SOCIAL MEDIA

Ediţia 2011 a concursului nostru a reprezentat un beneficiu imens pentru diferitele suporturi pe care este prezent Automarket.ro, publicaţia noastră reuşind să-şi întărească prezenţa în Social Media în aceste trei săptămâni de concurs. Astfel, numărul fanilor paginii Automarket de pe Facebook a crescut cu 600% în această perioadă (depăşind astfel 7000), iar numărul celor care urmăresc Automarket.ro pe Twitter a ajuns la 870. 

Comentarii (7)

  • Asteptam cu nerabdare, miercuri 9 februarie!
    4 3
  • ...
    PEUGEOT RCZ - design
    3 7
  • alfa romeo giulietta - design
    !!!!!!!
    10 9
  • tomita
    am votat special incercand sa ghicesc ce le place la humanoizii de pe planurile mioritice, in detrimentul alegerii mele
    3 3
  • Opinie
    DS3 - design; Sorento - calitate/pret. La design totul e subiectiv, la calitate/pret jumi-juma. Calitatea n-avem de unde s-o stim daca n-am testat masinile, pretul insa e clar.
    5 3
  • blat
    o nemtoaica , clar, sposori,...etc
    5 1
  • .marius.
    Opinie
    Duster la calitate/pret.
    Seria 5 la design.
    Sper. :D
    1 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru