Alfa Romeo Giulia schimbă regulile jocului: ”Spre deosebire de BMW, noi am construit versiunile standard cu tehnologia celei de performanță”

de Bogdan Mirică
Luni, 11.07.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Alfa Romeo susține că a dezvoltat mai întâi versiunea de performanță Quadrifoglio Verde și abia apoi derivatele standard, folosindu-se de pedigree-ul sportiv.

Așteptările publicului sunt destul de mari atunci când vine vorba despre noul Alfa Romeo Giulia. Asta și pentru că sedanul premium, care își propune să rivalizeze cu BMW Seria3, s-a lăsat așteptat o perioadă îndelungată. Acum însă, noul Giulia este disponibil în majoritatea piețelor din Europa și promite să fie un concurent redutabil pentru triada germană.

Într-o nouă încercare de promovare a ținutei de drum și a calităților sale dinamice, Alfa Romeo susține că până și versiunile de serie vor oferi performanțe bune la acest capitol. Ele sunt derivate din versiunea de top Quadrifoglio Verde și nu invers, așa cum se întâmplă în cazul modelelor germane. De obicei, BMW, Audi și Mercedes dezvoltă mașini de serie și abia apoi le oferă o versiune de performanță M, RS sau AMG, bazată însă pe un produs standard.

Alfa Romeo susține că în cazul lui Giulia transferul de tehnologie s-a inversat și versiunea de top Quadrifoglio Verde, rivalul lui Mercedes C63 AMG și BMW M3, a împumutat din trăsăturile sale modelelor de serie.

Esential 1397 de kilograme cântărește un Alfa Romeo Giulia diesel.
Noul Giulia este primul model Alfa dezvoltat pe noua platformă cu propulsie spate, denumită Giorgio și programată să găzduiască alte opt modele viitoare, responsabile și ele cu relansarea brandului.
Platforma construită în mare parte din oțel, primește și mai multe componente din aluminiu, cum ar fi suspensia, pasajele roților și alte părți ale caroseriei. La toate acestea se adaugă o capotă și un acoperiș din fibră de carbon.

Ne-am dorit o mașină puternică, dar cu o eficiență ridicată și o ținută de drum confortabilă. Giulia este cea mai ușoară mașină din clasa ei, cântărind doar 1374 de kilograme în versiunea diesel de 2.2 litri, cu 180 de cai putere”, a declarat Phillipe Krief, inginerul șef Alfa. Pe vitor, noul Giulia va putea fi comandat și alături de o tracțiune integrală, însă data debutul comercial nu se cunoaște.

via automotivenews (înreg.)

Comentarii (4)

  • hazard
    Spre deosebire de Alfa Romeo, BMW vinde...
    30 26
  • Adrian
    Toate review-urile pentru mașina asta sunt foarte, foarte pozitive. O mașină bună în plus, nu strică. Fiecare e liber să aleagă ce dorește dar cei care nu erau foarte convinși de o "nemțească" s-ar putea să considere Giulia drept o opțiune. Marketingul la Giulia este foarte bun iar Krief a fost la Ferrari și la BMW, acum e la Alfa.
    44 1
  • Concurența e bună. Sper ca acest model să aibă succes.
    21 0
  • Aducand in discutie BMW si spunand ca ei sunt mai cu mot, Alfa Romeo demonstreaza ca de BMW ii este cel mai teama. Pe de alta parte nu-i frumos sa arunci cu rosii in concurenta care atunci cand era (si poate ca inca mai este) etalonul segmentului, tu faceai Mito si lumea vorbea despre tine nu ca ce esti in prezent, ci vorbea ca ce ai fost in trecut.
    Ramane de vazut cum se va descurca Giulia in toate privintele... vanzari, imagine, exemplu de masina premium de clasa medie, fiabilitate, valoare la revanzare etc. Ca au avut o campanie de promovare agresiva mai ceva ca Rolls Royce.
    5 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru