Feedback

An-record în vânzările auto: 10 constructori au raportat vârfuri istorice în primele şase luni ale anului

Comenteaza 8
An-record în vânzările auto: 10 constructori au raportat vârfuri istorice în primele şase luni ale anului - Poza 1
Aproape toate mărcile auto raportează creşteri record ale vânzărilor în prima jumătate a anului 2014. Industria dă semne din ce în ce mai serioase că piaţa auto îşi revine.

Prima jumătatea a anului 2014 s-a încheiat cu cifre record la capitolul vânzări pentru majoritatea mărcilor auto. Pieţele dau semne serioase că revin la normal, iar clienţilor le-a revenit apetitul pentru maşini noi. Toţi marii constructori au raportat creşterea vânzărilor, iar pentru anumite mărci s-au înregistrat chiar noi recorduri. BMW, de exemplu, a vândut peste un milion de automobile în primele şase luni ale lui 2014, ceea ce este o premieră absolută pentru marca bavareză. Volkswagen a depăşit trei milioane de unităţi vândute în prima jumătate a acestui an, iar acest lucru se datorează în special pieţei din China, unde Volkswagen vinde cele mai multe maşini. Piaţa din China este responsabilă şi pentru creşterile înregistrate de Volvo şi alte mărci premium, din ce în ce mai apreciate de clienţii din Asia. 

Comenteaza 8

Comentarii (8)

  • Un articol perfect. Cunoscatorii stiu de ce.
    6 4
  • Cresterile record de la Bmw, Audi,Mercedes, Porsche, Volkswagen, nu sunt foarte relevante in perspectiva revenirii pietei auto pt ca aceste marci au crescut puternic si-n anii de criza, in schimb cresterea Volvo poate fi un semn in acest sens.
    Singurul lucru care ma mira este cresterea cererii pt Audi Q7, un model ce are o varsta, probabil ca si de asta nu s-a lansat un nou model pana acum, se vine neasteptat de bine chiar si la sfarsitul carierei, o cariera care pare ca nu se mai incheie.
    16 0
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Dane, este minunat ca Volvo a reust sa vanda atat de mult,asta aviz celor care spuneau de inmoarmantarea luiVolvo dupa ce a fost vandut chinezilor. Dar e si o chestie mai putin placuta: vanzarile din SUA in usoara scadere.Aici ar putea fi o problema,pentru ca Volvo era candva popular acolo. Faptul ca vanzarile sunt usor in scadere eu sper sa se datoreze concurentei si sa fie ceva trecator, o simpla oscilatie a cifrelor de vanzari. Pentru ca, daca americanii incep sa-si cam piarda incredera in Volvo in favoarea marcilor premium mai putin consacrate acolo, gen Audi sau Porsche, nu prea e bine pentru suedezi.
    Ah, si nu pot sa nu remarc si faptul ca si nordicilor incepe sa le placa Dacia. Frumos :)
    12 1
  • Calin, scaderea vanzarilor in SUA se datoreaza prelungirii lansarii unui XC90, care a ajuns la 12 ani, model care in anii de varf tot in SUA s-a vandut mai bine, la fel si-n cazul lui S80. Despre marcile mai putin consacrate acolo, Audi nu are vechimea Volvo pe piata americana, dar Porsche are, chiar daca acum are o oferta mult mai diversificata, nu doar 911, dar are o imagine solida in SUA.
    13 0
  • Este cam trist sa spui ca insuccesul pe piata din State se datoreaza lui XC90. Pana la urma actuala gama de la Volvo este mult mai "sanatoasa" fata de acum 5-6 ani si ma refer in speta la XC60, S60 si V40 plus derivatele lor. La astea se adauga sisteme de siguranta care au atras atentia si motoare tot mai bune fata de cele din era Ford. Deci eu cred ca ce spui tu este foarte corect, dar pana la un punct.
    Sper ca noul XC90 sa fie bine primit, pentru ca actualul model a fost unul pe placul americanilor. Iar Volvo sa aiba probleme in America... ar fi cam nasol. Pentru ca nu se pot baza pe Europa prea mult. Bine, ideea este sa nu ramana China principala si singura piata in care Volvo sa aiba vanzari semnificative. La asta ma refer.
    11 1
  • Pai de ce sa fie trist, de la inceput XC90 a fost gandit in principal pt piata din SUA, mare amatoare SUV-uri, crezi ca Bmw sau Mercedes unde vand cele mai mult X5 si ML? Acum e China care are cresteri mari, dar piata constanta unde vand cel putin jumatate din productie este SUA, e greu sa se inghesuie americanii la clasa compacta, sa fim realisti, nu stau la coada pt V40, pt un SUV mare da, si-au stat o perioada pt XC 90, dar i s-a prelungit prea mult viata, singura exceptie de la regula este Q7 care pare sa nu fie afectat de varsta, dar oricum nu are 12 ani.
    10 0
  • ciudata prezenta Daciei in "clasament" sau ce-o fi. Si maserati face nota discordanta....Inteleg ca acest top abordeaza in aceeasi masura si vanzarile globale (ca numar de unitati) si cresterile procentuale. Un fel de bors din care se concluzioneaza ca ce?

    In fine...trag linie si oberv ca toti sunt constructori europeni. "Cunoscatorii" stie, n'asha?

    :))
    7 11
  • Cred ca asa este normal.Cei care produc ceva ca lumea au mai mult success decat cei care se inspira.Ca sa nu zic altfel!
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod

Ultimele stiri din Industrie

Prețuri mașini noi

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru