Angajații Tesla rup tăcerea: 90% dintre mașinile ieșite de pe linia de asamblare au nevoie de reparații pentru diverse defecțiuni

de Daniel Popescu
Miercuri, 29.11.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
9 actuali și foști angajați Tesla susțin că 90% dintre unitățile Model S și Model X care ies de pe liniile de asamblare au nevoie imediat de reparații pentru diverse defecțiuni.

Tesla traversează o perioadă dificilă în care încearcă să mărească ritmul producției pentru noul Model 3, după ce o serie de "probleme" au generat amânarea obiectivului de a produce 20.000 de unități pe lună până în martie 2018.

Seria neagră nu reprezintă însă o noutate pentru constructorul american, potrivit unor actuali și foști angajați care au dezvăluit pentru agenția de presă Reuters că astfel de probleme apar în continuare inclusiv pentru Model S și Model X.

Astfel, verificările de rutină efectuate după ce mașinile ies de pe linia de asamblare dezvăluie diverse defecțiuni tehnice pentru 90% dintre ele. "Defectele includ uși care nu se închid, materialul tapițeriei, scurgeri de apă, tot felul de lucruri. Construim Model S din 2012. Cum se face că încă avem scurgeri de apă?", se întreabă un fost supraveghetor al controlului calității.

Potrivit altor angajați, astfel de probleme apar ca urmare a faptului că politica Tesla este ca un exemplar să înainteze pe linia de asamblare chiar dacă există probleme precum lipsa de pe stoc a unui parbriz sau a unui amortizor.

Strategia americanilor este ca aceste componente să fie adăugate ulterior, însă reparațiile de acest gen costă mulți bani și reprezintă timp pierdut.

În comparație, un producător precum Toyota are o rată de defecte pe linia de asamblare de cel mult 10%.

În replică, cei de la Tesla susțin că reparațiile frecvente au loc cu scopul de a oferi clienților mașini cât mai aproape de perfecțiune din punct de vedere al construcției. "Obiectivul nostru este să producem mașini perfecte pentru fiecare client. Prin urmare, analizăm fiecare vehicul chiar și pentru cea mai mică modificare. Cei mai mulți clienți nu ar observa munca de post-productie, însă nouă ne pasă și de o fracțiune de milimetru", explică un purtător de cuvânt al Tesla.

Via Reuters

Comentarii (6)

  • caini latra urus trece, nu zic ca este mare cumpanie corecta tesla, dar cu VW ce au mai facut? au dat despagubiri la americani, la noi ...resoftare

    nu e producator sa ii pese de clienti...cumperi in leasing masina , o dai dupa 2-5 ani si cumperi alta...asa e cand ai salariu mediu pe economie la ei, la noi, cu mediu pe economie iti permiti cerdit pentru sh din germania sau iti cumperi logan.
    20 5
  • unuunudoi
    cum am mai zis dpdv al fiabilitatii astia daca faceau masini clasice adica motoare termice erau ultimii, in scchimb cand faci smart feonuri cu roti e mai simplu......
    12 13
  • marius
    Acu va zic una ,am si fost cu una ,am si pus mana pe una cum a fost posibil bine simplu si-a cumparat vecinu din irlanda ,ce am observat si i le-am si zis tabla se matuieste ,adica vopseaua ,asta era alba ,era silentioasa ,dar ca si suspensie,nu se apropie de marcile premium,probabil cum a zis si feciorul de mai sus cu motoare termice erau pe din-afara,asa inauntru e o imensa tableta conectata la net si cand iei virus ala esti chiar zicea ca e foarte atent pe ce site-uri intra si etc deocamdata nu prezinta interes pt mine.
    8 8
  • Edikkk
    @Marius - suspesiile nu au cum sa fie mai bune ca la o termica sau hibrida, pentru ca bateria este destul de grea 200-300 kg??

    Eu vad de plans, s-au plans oficial doar fosti angajati.... iar de la fosti angajati... niciodata nu se face sondaj, interviu sau studiu pentru ca deja nu sunt credibili, pentru ca sunt deja din start subiectivi.

    Clientii sunt singurii care decid, si daca se cumpara Tesla model S din 2012 incontinuu, indiferent cat de mult este de asteptat, atunci inseamna ca clientii le apreciaza !

    restul sunt povesti
    13 7
  • Edikkk
    apropo... sa vedeti daca sunt dorite de clienti... o parcare in Norvegia !

    Aia au Tesla de parca e romania comunista cu dacia 1300 :))))


    https://www.youtube.com/watch?v=0OE4BnTh69c
    10 6
  • @Edikkk
    Comparatia cu Norvegia nu este relevanta, deoarece norvegienii au cel mai mare venit pe cap de locuitor din lume datorita petrolului din marea Nordului.
    Pe deasupra au si o politica de subventii substantiale pentru achizitionarea unui automobil electric (ajungem aici tot la un stat bogat care isi permite aceste subventii).
    Daca ne uitam la vanzarile din Germania, Franta sau UK, vom vedea ca Tesla nu vinde foarte mult.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru