Feedback

Anvelopele de iarnă Continental obţin locul întâi în testarea anuală ADAC

Publicat Joi, 16.10.2014
de Automarket
Comenteaza 24
Anvelopele de iarnă Continental obţin locul întâi în testarea anuală ADAC - Poza 1
Anvelopele de iarnă Continental obţin locul întâi în testarea anuală ADAC - Poza 2
Anvelopele de iarnă Continental obţin locul întâi în testarea anuală ADAC - Poza 3
Anvelopele de iarnă Continental obţin locul întâi în testarea anuală ADAC - Poza 4
(P) Comparativul anual de anvelope realizat de ADAC, OAMTC şi TCS împreună cu revista Stiftung Warentest din Germania şi-a anunţat câştigătorul în rândul anvelopelor de iarnă: Continental ContiWinterContact TS 850 au câştigat la dimensiunile 195/65/R15 şi 175/65/R14.

Esential 14 modele de anvelope de iarnă au fost testate de cluburile auto ADAC, OAMTC și TCS, alături de revista Stiftung Warentest.
Cele mai înalte autorități din domeniul auto – cluburile auto ADAC, OAMTC și TCS, alături de revista de top Stiftung Warentest, au acordat anvelopelor ContiWinterContact TS 850 calificativul "bun"/"foarte recomandat", pentru ambele dimensiuni de anvelope testate, alături de cel mai mare scor general. Testarea a vizat 14 modele de anvelope de iarnă, pentru ambele dimensiuni: 195/65 R 15 pentru mașinile de clasă medie și 175/65 R 14 pentru modelele de clasă compactă.

Anvelopele ContiWinterContact TS 850 au obținut o nouă performanță de top la testele conduse de experții ADAC, OAMTC, TCS și Stiftung Warentest, atât pentru modelul de anvelope dedicate mașinilor de clasă medie cât și pentru modelul dedicat compactelor.

Experții germani au testat 14 modele de anvelope de iarnă, aparținând unor producători din toată lumea – Asia, SUA și Europa – și au evaluat separat ambele dimensiuni de anvelope: 175/6 R 14 (dedicate compactelor) și 195/65 R 15 (dedicate mașinilor de clasă medie). Modelul de anvelope de iarnă de dimensiuni mai mari Continental a fost evaluat de către specialiști ca fiind "o anvelopă extrem de echilibrată" și a primit "note maxime la testele pe zăpadă și pe gheață, cât și pentru consumul de carburant și pentru rezistența la uzură".

ContiWinterContact TS 850 este disponibilă într-o gamă extinsă de modele - aproximativ 50 de dimensiuni - pentru roţi de 14 până la 17 inch.

Modelul mai mic de anvelope ContiWinterContact TS 850 a finalizat testele încununat de același succes ca anvelopele dedicate clasei medii, primind referințe spectaculoase pentru "echilibru, manevrarea pe gheață și pe carosabil ud și performanța de excepție la uzură".

Anvelopa ContiWinterContact TS 850 este o anvelopă premium dedicată modelelor de mașini compacte și de clasă medie și a obținut recunoașterea internațională, în cadrul testelor conduse de către numeroase reviste de specialitate de top și cluburi auto cu notorietate, fiindu-i apreciate unanim performanțele de top la ambele serii de teste susținute pentru evaluarea anvelopelor de iarnă, anul trecut și anul acesta.

Recomandarea Continental pentru nou sezon de iarnă 2014 -2015

În perioada premergătoare iernii, Continental sfătuiește șoferii să fie foarte atenți în ceea ce privește adâncimea benzii de rulare a anvelopelor existente. În cazul în care banda are mai puțin de 4 mm, Continental recomandă înlocuirea cât mai rapidă a anvelopelor cu cele de iarnă, aceasta fiind limita sub care performanța anvelopelor scade extrem de rapid la contactul cu zăpada și carosabilul ud.


Comentarii (24)

  • 175/65 R 14 sunt pentru clasa mica (B). 195/65/R15 este o dimensiune pentru clasa mica si clasa compacta (B si C), insa nu pentru clasa medie. La clasa medie avem cel putin 205/55/R16 iar cele mai intalnite sunt 215/55/R16 si 225/45/R17
    10 9
  • Suleyman Cunoscatoru
    Unde pot gasi intreaga lista ?
    8 3
  • nicolae: Se poate sa-mi vibreze volanul sa viteze mai mari din cauza unui etrier... Raspunde
  • 6 13
  • Nu stiu cine mai ia de bun top-urile nemtilor in care mereu nemtii sunt cei mai cei, mai ales dupa ce s-a dovedit si nu odata, ca toate asa zisele lor teste sunt niste falsitati.
    Adac nici nu ar trebui sa mai apara prin presa dupa toata rahaturile din ultima vreme
    14 3
  • mai multe informatii

    http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2014_winterreifen_175_65_r14.aspx?ComponentId=216869&SourcePageId=31821
    4 0
  • 5 9
  • de ce nu puneti intreaga lista cu anvelope? altfel pare reclama
    as fi curios sa vad un test cu anvelope de iarna 185/65 r 15
    2 1
  • Am niste Conti TS810 pe masina inca de acum 3 ierni si nu am ramas odata blocat ! Am avut si Vredstein Snowtrack si au fost foarte bune allround, am avut si Tigar , care sunt foarte proaste pe partea de franare si stabilitate de orice fel , zici ca ai masina pe post de barca (cred ca nu au flanc intarit) , dar bune pe tractiune , adica sapau pana ieseai din namete . Recomand Continental , Michelin , Pirelli , Bridgestone , Vredstein , Goodyear , Dunlop la orice ora ! Intradevar articolul este reclama mascata ... dar pe buna dreptate sunt sigur ca sunt bune !

    Una peste alta este ca daca veti cumpara luati marci consacrate , pentru 10-15% mai mult , pe langa faptul ca sunt mult mai sigure vor tine si mult mai mult pe masina !
    12 3
  • Suleyman Cunoscatoru
    In seara asta nu am avut ce face asa ca am luat la puricat toate marcile de cauciucuri.
    Concluzia ar fi ca utilizatorii lor sunt multumiti de toate, nu prea stiu sa faca diferenta cum se fac aici in teste, deoarece poate max 2 modele de cauciucuri pentru cate un sezon daca au folosit majoritatea dintre ei.
    8 1
  • e mai frumos cu cele de vara!
    oricum zapada pe strazi nu e decat cateva zile pe an.
    nu cred ca va veni ziua in care voi arunca banii pe anvelope de iarna.
    15 15
  • cine sa-i creada - vezi numaratoarea voturilor la masina anului. Din propria experienta pot spune ca la continental cauciucuri de vara terminate in mai putin de 30000 (echipau masina din fabrica), urmatoarele (firestone) pe aceeasi masina au tinut cel putin 50 (nu stiu exact au fost alternate cu cele de iarna pana la 149000 cand am vandut masina), ma refer la durabilitate nu performante. Acu daca nemtii or face masini bune nu inseamna ca tot ce-i made in germany inseamna calitate.
    7 7
  • Cu cat un cauciuc are un grip mai bun, cu atat va fi mai moale materialul benzii de rulare si implicit se va uza mai repede. Poti sa mergi cu niste plasticuri chinezesti 80k km, dar la franare si pe ploaie strangi din fund de fiecare data.
    13 0
  • Vladut: Probleme cu un nissan primera ,imi sta subturat cam la 600 e normal , se... Raspunde
  • nu am experienta cu cele de iarna, deci nu ma pronunt. dar Conti ecoContact3 am cumparat asta primavara si imi pare rau de alegere. Masina a incetat sa mai raspunda corespunzator la schimbari de directie la viteze de peste 130, cand e relativ cald afara. Cand e foarte cald e dezastru. Mergeam asta vara din croatia in austria, in august, si am obosit enorm incercand sa conduc fara sa fortez directia. Are un decalaj de jumate de secunda de cand iau de volan pana face ceva. Pe ploaie insa sunt fenomenale, nu am mai vazut asa aderenta buna. Inainte am avut Bridgestone, care au fost ireprosabile, desi pe ploaie nu erau asa de bune ca si conti eco. Diferenta de carburant, cum ca EcoContact ar fi economice, fata de Bridgestone, nu am observat-o
    2 3
  • mishazaitev
    @alin

    Mi-ar placea sa cred ca glumesti, insa chiar si asa avand in vedere ca, din pacate, sunt multi cei care gandesc ca tine, cred ca nici in gluma nu ar trebui sa faci afirmati de astea.
    Banii cheltuiti pe anvelope de iarna nu sunt bani aruncati. In primul rand este gresit sa crezi ca montarea acestora se impune doar cand strada e acoperita de zapada. La temperaturi scazute anvelopele de vara se intaresc astfel incat ai sanse foarte mari sa derapezi sau sa nu franezi bine chiar daca soseaua este uscata. In alta ordine de idei, tu stai numai in oras? Nu mergi la munte sau intr-o zona a tarii in care sa ninga?

    Iar o sa sara socialistii de serviciu si o sa ma acuze ca eu imi permit, ca nu ma gandesc la cel care nu are posibilitati pentru care fiecare banut conteaza, etc. etc etc..

    Sa fim seriosi, oferta de anvelope este atat de variata incat se gasesc si cauciucuri de iarna ieftine si cauciucuri si cauciucuri resapate si cauciucuri all season, astfel incat cei care merg iarna cu cauciucuri de vara nu au absolut nicio scuza. Inconstienta lor reprezinta un pericol nu doar pentru ei, dar si pentru cei care fac imprudenta a se urca la ei in masina fara sa mai vorbim de ceilalti participanti la trafic care au ghinionul sa circule pe aceleasi trazi cu acesti dezaxati.

    @unu

    Sa stii ca au fost ani in care ADAC au calificat ca fiind cele mai bune si anvelope produse de alte firme decat cele germane. Dincolo de astea, Continental fac anvelope foarte bune. Nu stiu cum sunt cele de iarna, insa am avut de vara si mi s-au parut excelente.
    9 7
  • mishazaitev
    @eee

    Ai perfecta dreptate, insa ce ai aspus tu nu caracterizeaza exclusiv anvelopele de la Continental. In general, cauciurile de tip "eco", indiferent de producator nu au performante exceptionale la viteze mari.
    6 0
  • am avut Debica all-season acum 5-6 ani si imediat dupa ce le-am incaltat am plecat la drum lung. In primii 200km otomobilu parca era pe sine. Avea prostu' obicei sa se inscrie pe o traiectorie (maxim 10* fata de trasa normala) si sa ma tina asa cateva zeci de metri. Pur si simplu imi smucea volanul si isi urma cursul cu greu reusind sa redresez. Dupa ce si-au facut dambalaua am fost mai mult decat multumit de gume (trageau foarte bine pe zapada afanata, pe cea batatorita se comportau ok iar in virajele luate mai forta erau o incantare).

    prefer totusi niste cauciucuri mai cu staif dar nu consider ca trebuie sa ma intind la cele premium ca platesc si numele
    6 5
  • Eu am avut Continental DWS (dry wet snow) si le-am folosit exclusiv primavara - vara - toamna. Cred ca au fost cele mai bune cauciucuri pe care le-am avut pana acum, dar ... in 40 000 km s-au facut praf. Pur si simplu masina era de 2-3 ori mai zgomotoasa cu ele uzate, nu le mai puteai echilibra, etc etc. Le-am aruncat cu parere de rau si am trecut pe Michelin. Pana acum, astea imi plac cel mai mult. In prezent am Goodyear Triple Tread. Dar sunt mai zgomotoase, si n-au aderenta prea buna nici pe uscat. In schimb Continental erau 100% indifferent de anotimp, conditii meteo, etc. Masina era extraordinar de stabila cu ele. pe ploaie, in curbe, franare, tot ce vrei. Dar tin foarte putin.

    Imi pare rau ca n-am apucat sa incerc Michelin Hydroedge. Am inteles ca au iesit din productie. Oricum, intr-o zi vreau sa pun si niste Pirelli. Am inteles ca sunt high end si nu prea se inghesuie lumea la ele. Are cineva ceva experiente cu ele?
    2 2
  • Iulian
    @zarnesteanu
    Am avut eu Pirelli P6000 pentru vara..si se comporta cam la fel cu cele de F1.doar cu multa concentrare si foarte multa atentie poti depasi 40 de mii cu ele.pe uscat se comporta destul de bine,dar pe ploaie sunt dezastru.De exemplu,pe traseul care il fac la doua trei zile,intr-o curba in care intram pe ploaie torentiala cu 90-100 km/h cu Continental si nu aveam nici cea mai mica problema sau senzatie ca pot pierde aderenta, cu Pirelli nu puteam intra cu mai mult de 80 km/h si deja eram cam la limita derapajului.Cele de iarna nu le-am incercat dar am inteles ca au un model destul de reusit,dar nu mai stiu care.sincer dupa experienta cu P600,nu m-as mai incumeta sa incerc ceva de la ei.Eu unu am ramas la Continental si la Dunlop care nu m-au dezamagit niciodata,au cam tot ce ar trebui sa aiba o anvelopa pe care te poti baza.
    Am mai incercat acum cativa ani si Semperit,un model pentru iarna care eu au fost destul de bune pentru pretul lor.
    4 0
  • @mishazaitev
    in primul rand, lumea ar trebui sa isi umfle bine rotile, pe urma sa comenteze de reactia directiei sau a franelor etc.

    resapatele sunt o gluma periculoasa!

    @mish.. tu spui povesti, merg iarna prin oras(si exterior daca am treaba mai rar) la fel ca vara, adica mi se poate suspenda permisul oricand din cauza vitezei.
    am permis de 10 ani si numai cu cele de vara am mers iarna, pe toate suprafetele si a fost perfect. evident ca nu ies inaintea plugurilor, ci dupa ce trec.

    doar in primii km par mai "tari", desi totul e inghetat la masina atunci.
    ia sa iei temperatura dupa cativa km de mers prin oras in stil sportiv sa vezi ce temperatura au?:)
    5 5
  • @Iulian,
    Merci pentru informatie. S-ar putea sa ma abtin o perioada de la Pirelli :) Pana acum ca si pachet complet imi plac Michelin, dar ca si performante, minus uzura in timp, Continental sunt best of the best. Un motiv in plus sa cumpar Continental este si faptul ca au o fabrica in Romania. Pana la urmatorul schimb mai am cateva sezoane, asa ca mai vedem ...
    2 2
  • Si totusi Adac a recunoscut in acest an ca au mintit in legatura cu anumite reportaje. Ca urmare presedintele Adac a facut puscarie. Nici neamtul nu mai este de incredere. De la italieni sau francezi nu am auzit asa ceva.

    Fain, NU
    6 0
  • Razvan
    Nu poti judeca o anvelopa decat dupa marca. Conteaza si modelul. Exista anvelope pentru fiecare tip de utilizare: clasa Eco (anvelope cu rezistenta redusa la inainare care reduc consumul si tin multi km, dar au o aderenta redusa - la Continetal de exemplu avem EcoContact), clasa Sport (anvelope cu o aderenta foarte buna, dar care tin putin Km si sunt ceva mai zgomotoase - SportContact) si anvelope de mijloc care incearca un echilibru intre aderenta si randament kilometric - de exemplu PremiumContact. Nu exista anvelope bune la toate. Depinde de vrei, de stilul de condus si de masina. Daca ai o masina de 500 CP si vrei anvelope Eco iti rupi gatul in 300 de m. Daca ai un Matiz nu are rost sa-ti cumperi anvelope sport.
    6 0
  • Alexandra Ungureanu: Se aplica programul rabla in acest caz,ce facilitati am daca dau in schimb... Raspunde
  • mishazaitev
    @@mishazaitev

    Ai dreptate stimabile, eu spun povesti! Poveste de alea cu viteji ca tine care nu pot sa inainteze cand se asterne cel mai mic strat de zapada sau cea mai mica pojghita de gheata si dupa aia se lamenteaza ca n-au fost strazile curatate.

    Cu adica mergi doar in urma plugurilor?!!! Daca te prinde iarna pe drum cu anvelope de vara, ce faci astepti sa vina primul plug? Vremea se poate schimba de la o ora la alta, te poti baza pe faptul ca vin plugurile. Daca nu v-as vedea in fiecare iarna in trafic cum va chinuiti, cum incurcati circulatia, cu derapati.

    Ai permis de 10 ani? Si de 10 000 de km nu. Grav e ca mai ai si adepti. Si mai grav e ca in masinile pe care le conduceti se mai afla si alte persoane, dupa cum nici pe strazile alea ca-n palma pe care va etalati maiestria in a conduce, mai sunt si alti soferi, victime nevinovate ale inconstientei voastre!
    6 0
  • M-ar fi interesat un test pentru 255/55/18 , vara si iarna.

    Cele de vara Continental cu care a venit m-au tinut cam. 40.000 , remarca ar fi ca se taie foarte usor in te miri ce.....

    In schimb am mers pe pana cam 1,5 km fara sa se taie....

    Oricum pentru vara am optat Michelin...din experienta....
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru