Audi A3 a primit deja primul său kit de tuning de la ABT

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 16.03.2012
Specialiştii de la ABT au publicat deja primele informaţii despre kitul de tuning pe care îl vom vedea pe noul A3. Acesta include şi modificări importante la nivelul motoarelor.

Esential

200 de cai putere va oferi Audi A3 2.0 TDI cu pachetul ABT.
250 de cai putere oferă Audi A3 2.0 TFSI după intervenţia ABT.

Deşi a fost prezentat în premieră mondială abia acum o săptămână, noul Audi A3 se bucură deja de primul său kit de tuning. Responsabili pentru pachetul de modificări sunt cei de la ABT, tunerii de casă ai constructorului din Ingolstadt, care au publicat astăzi primele imagini ale hatchback-ului în viziune proprie.

În comunicatul de presă, ABT subliniază că pachetul va fi unul extrem de generos, cu multe accesorii, şi va putea fi comandat începând cu jumătatea acestui an. Botezat AS3, kitul include modificări importante pentru două din versiunile diesel şi benzină.

Mai exact, unitatea 2.0 TDI de 170 de cai va fi capabilă să ofere 200 de cai putere, în vreme ce benzinarul 2.0 TFSI de 200 de cai va ajunge să livreze 250 de cai putere. Pachetul de performanţă va fi completat de o suspensie sport, de o evacuare cu patru terminaţii şi de un sistem de frânare cu discuri de 345 mm.

Toate retuşurile mecanice vor fi însoţite şi de un pachet estetic, ce include un spoiler frontal, o nouă grilă, praguri laterale, un eleron pentru acoperiş, un deflector posterior şi un set de jante din aliaj, cu dimensiuni de 18 sau 19 inch.

via l carscoop

Comentarii (14)

  • Unii au nevoie de masini sport unii au nevoie se sosele! Unii plang ca nu au bani de paine,unii plang ca nu au iphone!
    12 0
  • @edi80 Asta e...fiecare la nivelul lui. E in firea omului sa vrea mai mult
    E o realitate cruda. Daca pe cativa romani nu ii mai multumesc masinile de cateva sute de mii de euro si isi cumpata Bugatti (ex Casuneanu), pe altul nu il mai multumeste Tico si vrea Matiz. Altii isi fac colectie (ex. sultanul din Burnei)
    Eu am o vorba....daca ii dai unui om de maine toata PLANETA si il intrebi ce mai vrea, ar raspunde asa : Mai vreau luna, stelele si poate galaxia....
    Omul e o gluma a naturii si e o gluma proasta. Ar trebuii sa mai invatam de la animale. Din pacate e prea tarziu ca sa mai salvam bulgarele de snobism si megalomanie.
    Sa ne resemnam astia normali la cap si sa privim lumea asa cum e.
    12 0
  • ps. Bine...asta e calea pt. a evolua....dar din pacate uitam sa o facem
    cu totii 7 miliarde de oameni.
    9 0
  • @edi80 si @Adi
    Daca omul, prin al sau modus vivendi, dar si modus pensandi, isi ucide chipul providential dinlauntrul sau, atunci, invariabil, fara exceptii, se casca un gol imens in inima lui, pe care nu-l poate tolera prin natura firii si atunci apare necesitatea stringenta de a-l umple cu ceva, cu orice, nu mai conteaza cu ce, altfel simte ca traieste "degeaba"...Insa omul modern (mai precis si mai adecvat in context: sub-omul sau non-omul postmodernist!) numai refacerea chipului primordial nu cauta cu obstinatie, cel care ii imprima sens vital si noima spirituala, deci, in mod previzibil, se multumeste sa-si acopere vidul launtric cert, mereu coroziv senzorial si mereu inexplicabil rational, oricate sfortari stiintifice si filosofice ar depune, cu ceea ce i se pare mai la indemana, in speta cu lucrurile "imediate" ale lumii, cu tentatiile ei perfide, cu surogatele ei valorice ademenitoare, "irezistibile", molesitoare psihic, cu spuza ei materiala, cu "caimacul" ei "delicios", cu perisabilitatea ei "palpabila", cu desertaciunea ei morbida, neputand constientiza ca astfel se indeparteaza si mai abitir de scopul unic pentru care a fost conceput: slava vesnica a Creatorului sau Trinitar! Toti suntem croiti dupa acest aluat pierzanic, in ciuda Rascumparatorului ce ni s-a daruit pe Sine, tragedia cea mai cumplita fiind ca suntem prea putini cei care recunoastem spasiti adevarul pur, dureros si naruitor macar in sinea noastra, daramite in fata celorlalti semeni! Bizareria eminamente groteasca este ca, deoarece consideram ca avem o singura viata de trait in trup (asa si este, de fapt!), ne indarjim sa nu scapam din dinti ceea ce am acumulat mai mult sau mai putin prin metode si mijloace judicioase, apeland fara sa zabovim la cel mai "eficient" arsenal de camuflare a eu-lui dizgratiat (trandavie, minciuna, inselaciune, hotie, oportunism, simulare si violenta), ne irosim tot elanul tineretii, deseori ignorand cu desavarsire subrezenia sanatatii noastre fizice si morale, ca sa alergam cu limba scoasa dupa averi fabuloase, ierarhie carierista, faima desarta, gaunosenie fanfaronarda, putregai monden, confort material "avansat" si concordanta personala cu cele mai noi cuceriri ale tehnologiei, nesimtindu-ne impliniti afectiv si efectiv daca nu le impartasim regulat, intr-un ritm exasperant, aceste "veninoase nimicuri" cotidiene, dominati de placere "nobila" in glas, tovarasilor nostri de aceeasi teapa "portretistica", si nesfiindu-ne sa sfaramam infierati zagazurile duhovnicesti intinse milos in calea noastra crancen egoista de catre unii crestini cu cugetul si fapta, astfel incat sa ne trezeasca din amortirea prelungita a sufletelor noastre anemice...
    Dar noi trebuia sa discutam despre A3 aici, nu? Pai, daca am vazut cum au inceput comentariile aici, ce era sa fac? M-am conformat intocmai :) Crede cineva ca eu urmaresc prioritar recastigarea chipului mentionat mai sus? Nu, eu, ca toata lumea, sunt prins fara scapare in alte preocupari (printre care figureaza si masinile). Vanitas vanitatum et omnia vanitas. Nu pot scapa de blestemul de a purta trup omenesc si de a ma supune fidel feluritelor degenerescente specifice celei mai pacatoase specii de animale de pe pamant...Din nefericire, ne-am nascut complet imuni la terapia de soc a mustrarii de constiinta, de care, in mod fatarnic, pomenim deseori! Dar nici o grija, vorba aceea: multi chemati, putini selectati...si si mai putini alesi! Poate ca ne fofilam cu abilitate printre tentaculele scurte si plapande ale justitiei omenesti, dar oare cum o vom putea fenta si pe cea nepartinitor si necrutator divina?...Hm?
    1 4
  • On topic
    Cum adica? Benzinarul turbo de 2000 cc de la VAG, din fabrica, nu poate mai mult de 200 CP?! Prin comparatie, motorul Ecotec de SAAB, de aceeasi cilindree si tot supraalimentat, propune 220 CP, dar de! cine sa cumpere de la o firma "falimentara"?...Sigur unii vor sari de fund in sus sa aduca in discutie cuplul motor, nu puterea bruta (totusi, 280 Nm noul A3, 350 Nm actualul 9-3). Sau "plaja" (deloc superioara: noul A3 S-tronic, editie 2012, scoate 6.9 sec, pe cand 9-3 Griffin, editie 2011, 6.8 sec). Sau emisia mai redusa de noxe (asta da, dar la diferenta de doar 23 g/km). Sau probabil ca numai TFSI dispune de vreun brat mecanic sau electronic care iti intinde direct la gura tigara deja aprinsa, anticipandu-ti intentia de a fuma, fara sa mai fie nevoie sa manevrezi tu bricheta-aprinzator electrica. Eu ca cred ca aceste date modeste despre parametrii tehnici ai lui A3 i-au determinat pe multi sa nu incerce o parere legata de acest articol, dar nici adulatorii de Audi nu se inghesuie :)
    0 3
  • @SaabCuantic
    Ti-am mai spus ca admir pasiunea ta pentru Saab, dar trebuie sa fi un pic obiectiv. Iti mai dau o data exemplul cu lingura. Degeaba produci cea mai buna lingura de pe planeta, daca eu o testez si nu-mi place cum imi sta in mana sau cum mananc cu ea, bineinteles astea fiind lucruri subiective. Sau poate nu ofer un feedback bun pentru cei carora li se indoaie lingura dupa ce au cumparat-o.
    Cert e ca oricat de bune ar fi Saab-urile, sunt o multime de motive pentru care ele nu se vindeau. Si cu o floare nu se face primavara.
    2 0
  • @syktasy
    Mersi pentru compliment! La adresa lui SAAB, nu a mea. Vezi tu, fiecare intelege si accepta numai ceea ce vrea, ce-i convine si ce-i place, altfel as mai fi scris eu aici tomuri intregi? ;) Cum tu mi-ai dat un exemplu (relevant, de altfel, ceea ce-mi denota fara dubii buna ta credinta, dar regret ca nu lasi patima lui "the four rings" ca sa iei in brate Grifonul, mai precis Griffin :)), ti-l dau si eu pe altul, pe care l-am mai exprimat. Traiectul lui SAAB se aseamana cu al crestinismului: fiindca multi nu l-au putut inghiti, au preferat sa-l scuipe...Mai periculoase sunt insa acele vipere care simuleaza ca iubesc SAAB...sau crestinismul. Eu nu dovedesc nici o aptitudine utila social, dar, totusi, una anume ma defineste din fire: stiu sa le descopar pe acele vipere...Din fericire, asemenea tarfe umane nu sunt pe acest forum. Dar, pe forumul numit viata ca atare, exista toate sansele sa te intersectezi cu dansele (sau dansii). O zi excelenta tuturor!
    0 4
  • sa ne distram
    cu saab si cuantic (haapyhour)
    vw are 2.0 TSI de 265 CP

    Saab nici macar numai exista, e istorie. Tehnologia ECOTEC care in principiu nu face altceva decat sa sune si sa dea bine ca termintie la cilindreea motorului e o inventie Opel, nu o mai atribui atata celor de la Saab ca aia aveau aproape orice de la altii in afara de cateva motorizari turbo pe benzina ale lor.

    Repeta asta: Saab numai exista Saab numai exista Saab numai exista Saab numai exista etc.
    4 0
  • @sa ne inghitim brasoavele
    Mitsubishi Evo X din 2009, cu motor de 2.0 turbo, produce 300 CP, iar subsidiara din UK a firmei japoneze se pregateste sa scoata in 2013, raportat la aceiasi parametri, o varianta de 360 CP...."Aveau orice de la altii"...Au preluat niste stifturi ca DKW two-stoke, Ford Taunus V4 si Triumph inline-4 si le-au metamorfozat in motoare de raliuri, astfel ca lumea de atunci prefera sa cumpere SAAB-uri decat modele de la marcile respective. Cu alte cuvinte, au facut din rahat bici. Ce alt producator a mai reusit?...Iar sirul de inovatii istorice atat de apreciate pretutindeni de unde le-au preluat? Plus ca...Ecotec poarta intr-adevar amprenta initierii si implicarii tehnicienilor de la Trollhattan.
    In definitiv, monsieur @sa ne intoarcem in clasele primare, se scrie "nu mai", indiferent de cate ori ai fi consecvent in gafa...Conditia primordiala de a-l rapune garantat pe batranul Cuantic se refera, indiscutabil, la o ortografie impecabila, apoi urmeaza o documentare inalienabila, o maniera de abordare discursiva inexorabila etc. In concluzie, @sa ne culcam la loc, caci nu trebuie sa reactionam instinctiv la orice traznaie care ne trepideaza debla... :P
    0 2
  • sergiu
    RIP Saab nu o sa-mi lipsesti
    daca este mort cine vine cu mine s-ai jefuim mormantul
    1 0
  • Sergiulică...
    Mai întâi treci pe la şcoală, ca să te mai antrenezi cu dulcea limbă română, apoi ia-o spre Ungaria, ca să-ţi tuneze ABT trotineta cu o singură roată validă, şi de-abia după aceea via Trollhattan, unde oricum nu vei putea profana ceea ce pofteşti, fiindcă nu există decât cimitir uman acolo. În schimb, apuc-o în mod hotărât spre cimitirul bunei cuviinţe, unde sunt îngropaţi de vii atâţia ca tine...Uite de-aia nu-mi pot ţine cuvântul de a-i evita complet pe detractorii îndârjiţi ai SAAB-ului: fiindcă sunteţi prea câini, băi aceştia! Dar Cineva, acolo Sus, nu doarme...Ba poate chiar a vrut ca această marcă stoică să treacă prin atâtea cazne, anume pentru a-i scoate în relief tăria formidabilă de caracter, atât a angajaţilor, cât şi a fanilor! Ce uşor uitaţi că şi Auto Union a traversat momente la fel de urâte, mai ales în cei 20 de ani de după încheierea Războiului, încetând chiar să mai existe un an până la refondarea din RFG. Atunci a împroşcat-o cineva cu mocirlă? Când a trecut sub Daimler-Benz, şefii acesteia n-au vrut deloc s-o ajute să tranziteze spre motorul în patru timpi. Noroc cu VW...Dar dacă maşina poporului ar fi decis să nu relanseze numele Audi în sine? Astăzi v-aţi fi plimbat cu DKW A8 sau DKW R8...Sau DKW A3, de ce nu? Tunat sau nu de ABT sau de ĂÂÎŞŢ sau de oricine vreţi voi. Dar de! cum ar putea obtuzaţii şi nevrozaţii ca voi, cei care vă ştiţi cu musca pe căciulă, să se arate rezonabili?
    0 4
  • sergiu
    Virginitatea este puternica in asta!!
    Plangi!Plangi dupa saab ca numa asta sti face.Daca noi suntem caini tu ce esti catzea?m-am saturat sa te tot aud cum te lauzi cu zdreanta aia de masina pe care tu o numesti saab si uite ca a dat faliment ca este apa de ploaie in comparatie cu competitia(VAG).
    4 0
  • Marius
    @SaabCuantic
    iar a luat asta numai ecstasy si vede numai saaburi
    5 0
  • Marius, nume de general roman, dar doar atat!
    Deocamdata, pe strada se vad numai Audi-uri...Si ce panorama poate fi mai magulitoare pentru un ochi exclusivist decat sa vezi si cate cinci deodata, unul langa altul, asteptand la semafor? Insa, desi, teoretic, toate Audi-urile sunt egale, in practica se nimeresc unele mai egale decat altele si astfel acelea o taie direct pe rosu :)
    0 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru