Audi A5 DTM, cântecul de lebădă al coupe-ului german

de Bogdan Mirică
Miercuri, 14.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a lansat o ultimă ediție specială a actualului A5, dedicată participării în DTM. Modelul vine cu un pachet estetic complex și cu resurse generoase sub capotă.

Audi caută să profite de capitalul de imagine pe care i-l aduce participarea în celebra competiție DTM și lansează o ediție specială a modelului A5, ca un cântec de lebădă înainte de înlocuirea sa, așteptată în primăvara lui 2016. Inspirat de competiția de turisme, noul A5 DTM beneficiază de mai multe detalii de design care ne trimit cu gândul la mașina de curse.

La nivel exterior, modelul beneficiază de o culoare Misano Red pentru caroserie, combinată cu mai multe finisaje negre, pentru contrast. Partea frontală primește un spoiler cu prize de aer ceva mai mari și o grilă revizuită. Profilul plusează cu jante Audi Sport de 20 de inch, încălțate cu anvelope de 265/30 R20.

Pentru a se asigura că privitorii nu ratează ediția specială, Audi a instalat logo-uri DTM la nivel exterior și chiar o lumină proiectată pe asfalt la deschiderea ușilor.

Dincolo de portiere găsim praguri inscripționate cu logo-ul Audi Sport, scaune sport de culoare roșie, preluate de la RS5 și inserții în același Misano Red (nuanța caroseriei), la nivelul portierei și al planșei de bord.

Audi a folosit și cusături roșii pentru scaune și pentru volanul sport îmbrăcat în Alcantara. Pachetul interior este completat de pedale din aluminiu și de geamuri laterale cu tentă.

Esential 245 de cai putere oferă motorul diesel instalat pe A5 DTM.
50 de exemplare A5 DTM vor fi produse de Audi.
Sub capotă se ascunde un motor departe de performanțele celui din DTM. Este însă o opțiune echilibrată pentru cei care își doresc și putere și eficiență. Este vorba despre agregatul V6 de 3,0 litri TDI, capabil să ofere 245 de cai putere și 580 de Nm. Resursele sunt administrate cu ajutorul unei transmisii automate S-tronic cu șapte trepte, care trimite totul către ambele axe prin intermediul celebrului sistem de tracțiune integrală quattro.

Sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 5.9 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 de km/h.

Toate acestea cu un consum mediu de 6.3 litri/100 de kilometri și o rată a emisiilor de 162 g/km.

Audi anunță că va produce doar 50 de unități ale noului A5 DTM, fiecare cu un preț de aproape 75.000 de euro.

Comentarii (8)

  • @Bogdan: viteza maxima ar trebui sa fie un pic mai mare de 150 km/h, nu? Sau e de vina limitarea electronica? ;)
    4 2
  • "Sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 5.9 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 150 de km/h. Toate acestea cu un consum mediu de 6.3 litri/100 de kilometri și o rată a emisiilor de 162 g/km."
    totul ok, mai putin viteza :) loganul baga mai tare.

    PS; corectati va rog
    3 1
  • Dodo..off...nimic nu stii...e limitata la 150 km/h ca sa nu elimine noxe peste maximele admise:))))))
    8 16
  • @Andrew.30
    Esti previzibil. Era imposibil sa nu apara unul ca tine la o stire cu automobile VAG.
    9 5
  • Unul ca mine ? Imberbule !
    3 13
  • @ Sak de cartofi....inca o stire despre VAG....care nu e vaga....idiotii mai aveau pregatit un soft care sa falsifice modelelor diesel(nexele) fabricatie 2016...au dezvaluit asta autoritatilor americane.
    Asa ca....ia-ti vag-ul..baga-l...undeva...si ti-as mai zice ceva dar ma impiedica buna educatie pe care o am....
    2 10
  • black swan
    Anticipam
    Cantecul de lebada al intregului grup volkswagen cand urmeaza?
    4 4
  • @Andrew.30
    Depinde ce intelegi prin educatie. Comentariile tale spun altceva.
    Succes in viata!
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru