Audi pregăteşte TT-RS Plus, versiune extremă de 380 cai putere

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 27.10.2011
Audi intenţionează să lanseze o versiune extremă a actualului TT_RS. Modelul de performanţă va renunţa la 60 de kilograme şi va primi 40 de cai putere în plus.

Esential

380 de cai putere ar trebui să ascundă TT-RS Plus sub capotă.
60 de kilograme va pierde TT-RS Plus.

Pentru cei care credeau că TT-RS este cea mai puternică extensie a roadsterului din Ingolstadt, Audi a pregătit o surpriză. Nemţii vor să readucă în gama lor de performanţă extensia Plus, regăsită cu ceva timp în urmă pe RS6. Indicativul Plus este aplicat modelelor care primesc ceva cai în plus, dar renunţă şi la câteva kilograme.

Potrivit unei publicaţii franceze, Audi intenţionează să introducă în curând TT-RS Plus. Modelul extrem va renunţa la bancheta spate şi va folosi materiale uşoare pentru a-şi reduce masa. Procesul de slăbire va face ca din cele 1450 de kilograme actuale, TT-RS să piardă 60 de kg.

Dacă mai luăm în calcul şi aportul de putere la care se gândeşte Audi, deja ecuaţia devine extrem de interesantă. Potrivit primelor estimări, motorul de 2.5 litri TFSI se pregăteşte să primească încă 40 de cai, ceea ce ar urca resursele totale la o valoare impresionantă: 380 de cai putere. Cu un asemenea potenţial, TT-RS Plus ar câştiga uşor câteva secunde la capitolul sprint 0-100 km/h şi viteză maximă.

La nivel exterior, TT-RS Plus ar putea să iasă în evidenţă cu ajutorul jantelor din aliaj cu design specific şi cu spoilerul frontal, redesenat pentru o mai bună admisie a aerului. 

via | autoblog

Comentarii (4)

  • pochet rochet.......
    acum 2 zile a tecut pe langa mine un TT-RS albastru.......cat de bine poate sa arete masinuta asta........impecabila....
    13 1
  • "Cu un asemenea potenţial, TT-RS Plus ar câştiga uşor câteva secunde la capitolul sprint 0-100 km/h şi viteză maximă." - adica de la 4.6s ar scadea la 3.6s sau mai putin? Sau cu alte cuvine - ar deveni cel putin la fel de rapid pana la 100 Km/h ca un Audi R8 GT, Porsche 911 Turbo sau Nissan GT-R de 480 CP (pre-facelift)?

    Este greu atunci cand cei care scriu articole sunt jurnalisti si nu sunt oameni pasionati de domeniul despre care scriu (si nu ma refer numai la articolele din domeniul auto sau de pe acest site).
    10 1
  • noname00
    greseala de tastare:)))))))
    7 1
  • Alex Radoi
    @tzenu_bmw
    Expresia "pocket rocket" este folosita pentru a descrie in general masini hot-hatch de dimensiuni cel mult egale cu cele ale clasei subcompacte (Polo, Clio, Yaris etc.), in niciun caz pentru un coupe ceva mai mare decat un Golf, cum este cazul lui Audi TT. Asta nu e "pocket-rocket", e racheta toata ziua! :)))
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru