Feedback

Bentley prezintă noul Continental GT3: are un V8 de peste 550 de cai și este mai ușor cu aproape o tonă față de versiunea de stradă

Publicat Vineri, 10.11.2017
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 6
Bentley prezintă noul Continental GT3: are un V8 de peste 550 de cai și este mai ușor cu aproape o tonă față de versiunea de stradă - Poza 1
Bentley prezintă noul Continental GT3: are un V8 de peste 550 de cai și este mai ușor cu aproape o tonă față de versiunea de stradă - Poza 2
Bentley prezintă noul Continental GT3: are un V8 de peste 550 de cai și este mai ușor cu aproape o tonă față de versiunea de stradă - Poza 2
Bentley prezintă noul Continental GT3: are un V8 de peste 550 de cai și este mai ușor cu aproape o tonă față de versiunea de stradă - Poza 2
Bentley prezintă noul Continental GT3: are un V8 de peste 550 de cai și este mai ușor cu aproape o tonă față de versiunea de stradă - Poza 2
Bentley a publicat primele imagini cu noul Continental GT3. Modelul dedicat circuitelor oferă peste 550 de cai putere și are o masă de circa 1.300 de kilograme.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Bentley a expus noua generație Continental GT în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. În același timp, divizia de motorsport împreună cu M-Sport, echipa care anul acesta a câștigat Campionatul Mondial de Raliuri, croiau versiunea de circuit Continental GT3.

Britanicii au reușit să scadă masa totală a modelului destinat circuitelor de la 2.250 de kilograme (versiunea de stradă) la mai puțin de 1.300 de kilograme. Inginerii au mizat pe panouri de caroserie și elemente aerodinamice din fibră de carbon, dar și pe un interior dedicat exclusiv curselor.

Spre deosebire de versiunea de stradă care oferă un W12 de 6.0 litri, noul Continental GT3 folosește un V8 biturbo de 4.0 litri care produce peste 550 de cai putere. În același timp, suspensia, sistemul de frânare și cel de evacuare au fost modificate și gândite special pentru un vehicul de circuit.

Bentley a demarat deja testele cu noul Continental GT3, iar vânzările ar urma să înceapă în luna iunie a anului viitor. Debutul pe circuit va avea loc la Monza, Italia, în intervalul 21-22 aprilie 2018.


Comentarii (6)

  • Aș vrea să văd mai multe eforturi similare și pentru mașinile de stradă. Ce frumos ar fi să scadă cu 40% masa tuturor mașinilor de serie! Bineînțeles, fără că acestea să piardă sisteme ce țin de partea practică.
    4 6
  • Arogantul
    LR ai gandit-o mult?
    ok, e frumos sa cantareasca mai putin, dar uitete cum au facut asta, in principal prin utilizarea unor materiale foarte usoare , CARE COSTA ENORM, ai vrea sa dai cu 40% mai mult pe aceeasi masina doar de dragul de a fi mai usoara?
    6 6
  • Aș vrea să se depună mai mult efort pentru dezvoltarea pe scară largă a materialelor high tech. Ți se pare că am cerut luna de pe cer? Se cheltuie sume imense pe marketing, pe produse de unică folosință, pe tot felul de activități poluante, dar se investește prea puțin în reciclare, în strategii sustenabile pe termen lung, în ecologie. După noi, potopul! Istețule!
    4 5
  • Arogantul
    atat timp cat materialele astea haitec se bazeaza pe consum mare de energie si/sau pe materiale rare , nu ai cum sa scazi pretul in mod semnificativ,
    nu confunda dorintele tale cu ce se poate face in mod real.
    6 4
  • Și cine ești tu, să îmi spui ce să îmi doresc și ce să nu-mi doresc?
    1 4
  • Arogantul
    esti pe langa subiect
    eu ziceam ca dorintele tale nu tin loc de realitate
    tu poti sa iti doresti cat vrei taica materiale exotice si ieftine, dar nu o sa vina nici un duh fermecat sa iti indeplineasca dorinta,
    materialele astea tin cont de realitatea fizica , nu de dorintele unui neica nimeni.
    4 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru