BMW a pierdut razboiul "M" cu Nissan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW a pierdut la un tribunal din Canada procesul cu Nissan prin care germanii doreau sa-i impiedice pe niponi sa foloseasca litera „M” pe modelele Infiniti.
BMW a descris modelele rivalilor de la Nissan ca fiind „inferioare si mai ieftine”. In prima instanta, BMW a dat in judecata Nissan si a castigat, dar japonezii au facut apel, iar rejudecarea le-a adus castig de cauza.
BMW nu a reactionat la lansarea modelor Infiniti M35 si M45, ci la campania publicitara lansata de divizia de lux de la Nissan in Canada. Mesajul campaniei era : „M se apropie!”.
Acesta este momentul in care bavarezii au reactionat consideran o incalcare a dreptului de marca. In urma castigului inregistrat de Nissan la apel, singura optiune pentru BMW este sa depuna o petitie la Curtea Suprema.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
-
Consiliul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, în urma aprobării anterioare ale acestora de către Parlamentul European. Aceasta este ultima etapă a procestului decizional de a adopta noile norme de poluare. (15.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Mai ramane ca BMW sa ceara drepturi de la orice producator care are un produs a carui codificare contine litera M.
Si poate ca BMW ar fi mai bine sa isi cheltuie energia pentru a rezolva problemele de calitate si fiabilitate la masinile lor noi. Mai les cutiile de viteza automate si incazul Romania sa se uite la imbecilii care le populeaza service-urile in calitate de angajati.
Infiniti de la inceput a fost clar tintit pe piata BMW si au reusit cu mare succes sa acapareze un % considerabil.
Produc masini agresive si de calitate la un pret real.
Dar culmea europeni au inceput sa aiba pretentie de la cei ce folosesc cuvantul "pizza", "M", "telemea", "mamaliga", "fetucini" etc........ ca vezi doamne ei au inventat aceste cuvinte si li se cuvine un % din profit.
La munca nu la intins mana.
In rest, imi plac BMW-urile.