Feedback

BMW accelerează utilizarea realității virtuale: cockpiturile modelelor sunt preasamblate înainte de a fi montate în mașini

Publicat Marti, 20.11.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 0
BMW accelerează utilizarea realității virtuale: cockpiturile modelelor sunt preasamblate înainte de a fi montate în mașini - Poza 1
BMW accelerează utilizarea realității virtuale: cockpiturile modelelor sunt preasamblate înainte de a fi montate în mașini - Poza 2
BMW accelerează utilizarea realității virtuale: cockpiturile modelelor sunt preasamblate înainte de a fi montate în mașini - Poza 3
BMW a extins utilizarea realității virtuale în cadrul proceselor de producție și preasamblează cockpiturile modelelor înainte ca acestea să fie montate pe mașini.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW este unul dintre constructorii care mizează puternic pe utilizarea tehnologiilor de realitate virtuală pentru îmbunătățirea proceselor de producție.

În urmă cu doi ani, constructorul german miza pe ochelari de realitate virtuală HTC Vive VR pentru proiectarea iniţială a noilor modele pentru a scurta timpul necesar lansării efective pe piaţă.

Inginerii BMW trec însă acum la un nivel superior, iar angajații care lucrează în departamentele de construcție, sisteme, logistică și asamblare colaborează pentru dezvoltarea rapidă a unor noi componente. Principalul exemplu în acest sens este că BMW poate preasambla cockpiturile înainte ca acestea să fie montate în mașini.

"Tehnologiile de realitate virtuală ne-au permis să realizăm rapid și eficient stații de lucru pentru preasamblarea cockpiturilor. Nu mai avem nevoie să pierdem timp cu instalări de test. În plus, faptul că toți specialiștii implicați au reușit cu ușurință să facă schimb de idei în fazele inițiale de dezvoltare aduce beneficii importante pentru echipă", a declarat Matthias Schindler, responsabil pentru planificare virtuală și implementare în producție în cadrul BMW.

Rivalii de la Audi utilizează deja tehnologii de realitate virtuală, iar primul pas în această direcție a fost făcut tot în urmă cu doi, când germanii au echipat dealerii cu ochelari de realitate virtuală pentru a vedea modelele în cele mai mici detalii.

De asemenea, Renault dezvolta diverse modele de maşini în România prin intermediul unor sisteme de realitate virtuală în cadrul centrului de inginerie Renault Technologie Roumanie.

Via BMW


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru