Feedback

BMW şi Mercedes vor să simplifice modul de echipare al maşinilor actuale

Publicat Miercuri, 08.10.2014
de Bogdan Mirică
Comenteaza 2
BMW şi Mercedes vor să simplifice modul de echipare al maşinilor actuale - Poza 1
BMW şi Mercedes vor să simplifice alegerile clienţilor, chiar dacă asta înseamnă un nivel de personalizare mai redus. Ambii constructori intenţionează să îşi simplifice nivelurile de echipare.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes şi BMW, doi dintre cei mai importanţi actori ai duelului din segmentul premium, caută să îşi simplifice nivelurile de echipare. Decizia este una controversată, întrucât cei care achiziţionează o maşină din acest segment îşi doresc flexibilitate şi posibilitatea de a face din automobilul lor unul unic.

Ian Robertson, şeful diviziei de vânzări şi marketing, membru în consiliul de conducere al BMW, susţine că deja s-au coagulat o serie de niveluri de echipare pentru a ajuta clienţii şi reţeaua de vânzări.

Complexitatea gamei este acum foarte ridicată. Primul exemplu în acest sens este noul pachet M Sport. Ajută clienţii să înţeleagă ce au la dispoziţie şi ajută mult şi la creşterea valorii reziduale a maşinii.

Urmareste Automarket
De cealaltă parte a baricadei, Mercedes încearcă să păstreze sentimentul de personalizare, în special pentru clienţii care sunt interesaţi de acest aspect. În acele situaţii în care clientul nu este tocmai cunoscător, Mercedes oferă şi un serviciu concierge, de tipul celui regăsit la Apple. Abordarea celor de la Mercedes se doreşte a fi cât mai diferită de cea digitală, bazându-se mai mult pe interacţiunea cu oamenii.


Comentarii (2)

  • Nivelurile de echipare de la BMW ar trebui sa se numeasca:
    -full fara piele
    -full
    -extra full

    Cand vad dusmanii un X6 extra full ca cel din imagine mor sigur.
    17 3
  • Praf in ochi... o personalizare mai putin complexa, bazata pe pachete predefinite inseamna costuri de productie mai mici si mai multa eficienta si automatizare in procesul de productie. Clientii ar putea castiga, poate, mai multe optionale la un pret mai mic.
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru