BMW va extinde gama de modele de lux: germanii ar putea lansa inclusiv un SUV mai mare decât BMW X7

de Daniel Popescu
Marti, 05.12.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW va extinde portofoliul de modele de lux pentru a finanța dezvoltarea de modele electrice, iar printre acestea s-ar putea număra inclusiv un SUV mai mare decât BMW X7.

BMW își propune să lanseze 12 modele electrice și 13 modele hibride până în 2025, însă această decizie implică costuri semnificative de dezvoltare, mai ales că vânzările de mașini electrificate sunt încă la un nivel scăzut.

Pentru a finanța acest proiect, constructorul german a dezvăluit o strategie agresivă care vizează extinderea gamei de modele luxuoase de mari dimensiuni. În ultima perioadă, germanii au anunțat deja lansarea lui BMW Seria 8, BMW M8 sau BMW X7 (foto), însă acesta va fi doar începutul ofensivei.

Astfel, pe listă să află numeroase alte modele de mari dimensiuni, iar printre ele s-ar putea număra inclusiv un model mai mare și mai luxos decât BMW X7.

"Intenționăm să extindem amprenta noastră în segmentul de lux. Vedem acest segment ca pe un motor de creștere pentru a avea posibilitatea de a fi mai profitabili. Trebuie să generăm idei noi pentru modelul de afaceri pe măsură ce traversăm o tranziție de la o companie auto la o afacere de tehnologie.

Avem nevoie de investiții, iar extinderea segmentului de lux este cheia acestei strategii", explică Ian Robertson , directorul de marketing al BMW.

De altfel, accentul va fi pus pe SUV-uri, întrucât acesta este singur tip de caroserie care crește în toate segmentele de pe piață.

Via Autocar

Comentarii (6)

  • E de bine...fac cazanele astea cat mai mari, iar strazile si locurile de parcare in toate orasele acestei lumi raman la fel, asta in cel mai bun caz. Apoi ne miram de ce suntem permanent sufocati (la figurat, dar si la propriu) si resimtim o lipsa acuta de spatiu oriunde am fi.
    Cum bine spunea cineva aici pe forum: 2 tone de tabla ca sa misti 80 kile de lene.
    14 0
  • Cica voi nu mai vreti sa fiti companie auto vreti sa ajungeti in 'Silicon Valei'
    Vezi de asta a pierdut BMW lupta cu Mercedes pt. locul 1
    Nu va concentrati acolo unde trebe...nu era nevoie de un X7 si nicidecum de un viitor model si mai mare...
    Renuntati la modelele accesibile cu tractiune spate....modele care chiar conteaza pt. fanii BMW...viitorul seria 1 va acea tractiune fata....o dezamagire....si deci daca vei vrea un BMW sport cu tractiune spate trebe deja sa te indrepti spre seria 3...care e deja scump....
    Reteta BMW DE SUCCES intre ani 60'-90' a fost sa construiasca sedane sport spartane.....si lea mers de minune...din 2000' de vand sau pus pe construit modele de lux si Suv-uri sa stricat toata treaba....
    4 2
  • Cred ca target-ul ptr masina asta e piata americana unde X5 este doar un SUV mediu. Sint atat de multe masini mari acolo incat X5 abia il observi. Nu stiu cat de mare e X7, nu l-am vazut inca, dar probabil ca exista niste studii de piata care confirma cererea pentru masini de genul asta.
    6 0
  • Deocamdata Bmw nu renunta la tractiunea spate pe modele clasice, seria 1 a fost singurul compact vreme de doua generatii avand tractiune spate, dar nu putem spune ca este clasic sau consacrat.

    Viitorul X7 va fi mare, dar pus langa un Escalade va parea rezonabil, cu siguranta ca piata SUA va reprezenta principala tinta, in Europa prea putin.
    5 0
  • Mai au muuuult pana la marimea, luxul si fiabilitatea lui LEXUS LX
    2 2
  • Oricum...tot o masina urata ramane!
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru