Brandul Talbot ar putea deveni rival pentru Dacia în 2014

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 05.07.2010
Grupul PSA Peugeot-Citroen intenţionează să relanseze brandul britanic Talbot, pentru a se putea bate cu modelele low-cost semnate de Dacia.

Esential

2014 este anul în care ar putea reveni pe piaţa auto brandul Talbot.

Pentru a se putea bate cu conaţionalii de la Renault, grupul francez PSA Peugeot-Citroen trebuie să se gândească la o abordare eficientă a segmentului low-cost. Surse neoficiale vorbesc despre o readucere la viaţă a brandului Talbot, modelele vechiului brand britanic urmând să se poziţioneze în acelaşi segment cu Dacia.

Se pare că francezii au demarat deja un studiu de fezabilitate pentru relansarea Talbot, ceea ce înseamnă că o reacţie pozitivă ar putea aduce un prim model cel mai devreme în 2014.

Subsidiarul Peugeot se va adresa în primul rând pieţelor emergente, unde va fi prezent cu două modele, botezate cel mai probabil M3 şi M4, care vor rivaliza cu actualele produse ale constructorului român. De producţie se va ocupa uzina spaniolă din Vigo, aparţinând PSA.

Modelele low-cost vor debuta chiar şi pe Bătrânul Continent, PSA urmând să folosească în acest caz o serie de componente furnizate de partenerul său chinez Dongfeng, cu scopul de a reduce cheltuielile de producţie şi a menţine astfel un preţ scăzut.

Pe piaţa europeană, cele două modele ar urmă să abandoneze indicativele M3 şi M4 şi să adopte numele Samba şi Horizon, în cinstea maşinilor care au scris istorie pentru Talbot.

via | autoblog

Comentarii (15)

  • Sincer eu nu cred. Acum cativa ani si VW si Toyota spuneau ca au in proiect fabricarea unui concurent pentru Dacia. Iar incet dar sigur interesul a scazut. Nu stiu de ce, dar sigur nu a fost unul intamplator.
    Iar cei de la PSA chiar acum cateva luni spuneau ca nu au de gand sa concureze Dacia. Stirea daca nu ma insel a fost si pe automarket.ro, iar pana nu spun asta sursele oficiale, pot spune orice 15000 de surse neoficiale.
    6 3
  • Gregoire
    Asa DA!
    Cum poti sa compari carutele de la VW/Audi si Toyota/Lexus cu Talbot. Talbot are istorie si a fost o firma de prestigiu pe cand cele mai sus mentionate sunt niste cutii de plastic foarte proaste si foarte scumpe. Din nou francezii dau clasa concurentilor pentru ca au cu ce. Punem pariu ca in 10 ani masinile nemtesti, japoneze si americane o sa fie istorie si o sa existe 3-4 concerne mondiale: PSA, Renault-Dacia ( fara nissan sper), hyundai-Kia si poate cateva din china. Asta e viitorul nu avem ce sa facem, gata cu plastice nemtesti de 2 lei si motoare TSI proiectate de dulgheri nemti.
    10 21
  • @Gregoire
    Esti tare rau ce sa zic!!Sigur ai mult timp liber sa scrii ineptiile astea
    10 2
  • Gregoire
    Ce o sa faci cand... ?
    Mori tu de invidie cand conpletezi cu ulei pe marginea drumului si eu trec in tronba pe langa tine.
    5 14
  • Cu ce sa treci cu bicicleta ca daca ai frantuzeasca ori nu mai ai bani sa bagi in ea ori e in service ca nu mai merge si dureaza pana iti vine piesa!
    8 5
  • :)))
    bv Gregoire:) cand zici citroen zici rafinament eleganta..cand zici germania zici ulei,carat, salopete si tot ce e mai rau asa s-a ajuns din pacate...
    9 9
  • @edi80
    Nu esti sanatos la cap asta e clar!
    6 7
  • Despre maşini şi oamenii care contează
    "Într-o ţară în care cunoştinţele auto se rezumă de multe ori la discuţii în contradictoriu între fanii TDI şi cei" lalti
    Ia puneti browseru pe linku asta si mai terminati cu galagia.

    http://www.automarket.ro/blog/mester/diverse/opinii/despre-masini-si-oamenii-care-conteaza/
    3 1
  • lol
    intr-o tara unde cultura auto tinde spre 0 e firesc sa nu fiu sanatos la cap! nu te forta sa intelegi prea multe nu ai cum..
    5 2
  • ...,,modelele low-cost semnate dacia,, adica ...by renault...
    1 1
  • stie el!!
    Acum dai spre prostie dar nu e nimic nou in romanica esti in grafic oricum
    0 2
  • @Gregoire
    sa nu-mi spui k ai talbot.....:):).

    sigur la abandonat vre-o unu si tu l-ai luat de bun...:):) obositule.
    2 7
  • VaiDeNoi
    unde s-a ajuns...
    Nu-mi vine sa cred in ce directie au luat-o comentariile la stirile Automarket ... ma refer aici la unele exemplare precum Gregoire, edi80 a fost mai rezervat , care pur si simplu sunt atat de orbiti de "nici nu stiu ce" incat habar nu mai au despre ce vorbesc ...

    Cum poti numi 4 dintre marcile cele mai fiabile si mai raspandite, VW/Audi si Toyota/Lexus (Audi si Lexus sunt chiar premium), drept "carute" ?
    Deci ori te-ai nascut ieri si ai fost indoctrinat orbeste de o concurenta murdara, ori platesti rate 10 ani la un model al concurentei si te minti zilnic cum ca ai facut cea mai buna alegere, motiv pentru care promovezi astfel de blasfemii.

    Pacat ca nu mai putem parcurge comentariile pentru chestii constructive, ci numai pentru a asista la un meci continuu intre galerii.
    5 3
  • Cultura
    Lipsa de cultura, auto sau de orice fel, nu are neaparat legatura cu lipsa de creier sau cu lipsa de bun simt. Similar, a fi cult nu inseamna, automat, a fi inteligent. Unii, mai idealisti si mai deschisi la minte, vor sa-si exprime, prin comentarii, entuziasmul sau dezamagirea in legatura cu un subiect, chiar daca nu cunosc foarte bine domeniul. Altii, vanitosi, negativisti si colerici, cauta tot timpul samanta de scandal si se contrazic cu toata lumea, incercand sa demonstreze ca le stiu pe toate si frizand, totodata, penibilul. Orice tema devine, astfel, un ring pentru insulte.
    5 0
  • UN ADMIRATOR
    vw , the best.
    Mai Greguar,ia vezi scorurile de sub comentariile tale! Trist(pt. tine) dar adevarat...
    2 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru