Feedback

Brexit afectează fabricile auto din Marea Britanie: Nissan renunță la planurile de producție ale viitorului X-Trail la Sunderland

Publicat Duminica, 03.02.2019
de Mircea Meşter
Comenteaza 15
Brexit afectează fabricile auto din Marea Britanie: Nissan renunță la planurile de producție ale viitorului X-Trail la Sunderland - Poza 1
După ce a renunțat la o parte din angajați în 2018, Nissan va anunța sptămâna viitoare că planurile de a aduce viitorul X-Trail pe linia de asamblare de la Sunderland vor fi rupte.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Deși anunțase oficial în iunie 2016 că va construi noile generații Qashqai și X-Trail în fabrica de la Sunderland, Nissan dă înapoi după negocierile eșuate pentru ieșirea Marii Britanii din Uniunea Europeană. Conform unor informații apărute în presa britanică, Nissan va anunța în zilele care urmează că renunță la ideea de a aduce X-Trail la Sunderland.

În acest moment, fabrica din Sunderland asamblează modelele Qashqai, Juke și Leaf, iar anunțul aducerii lui X-Trail a reprezentat o garanție a faptului că investițiile în această uzină vor continua și după Brexit. În condițiile în care planurile inițiale nu vor mai fi respectate, specialiștii avertizează în legătură cu potențialele investiții viitoare ale celor de la Nissan în Marea Britanie. 

Eliminarea lui X-Trail din planurile de viitor ale uzinei din Sunderland ar fi a doua veste proastă pentru angajații din Sunderland după ce Nissan a renunțat în aprilie 2018 la o parte din angajații fabricii din cauza vânzărilor diesel în scădere.

Industria auto din Marea Britanie se confruntă cu o mulțime de semne negative după anunțarea Brexit. Anul trecut, producția de mașini a scăzut cu 9.1% față de 2017, o consecință a blocării investițiilor în fabricile din Albion. 

via reuters


Comentarii (15)

  • Da' Renault de ce are voie sa construiasca masini Dacia in Maroc si sa fie scutit de taxe europene de import?Anglia trebuie pedepsita exemplar sa se arate pulimii ca nu e voie sa iesi din UE daca te razgandesti si nu mai vrei sa stai sub bocancul lor dupa ce ai intrat.E ca in mafie,daca te-a mancat sa intri mai iesi doar mort.
    6 16
  • ..Maroc are o intelegere/intelegeri/tratate/ cu UE in urma unor negocieri...una dintre ele fiind ca schimburile de bunuri nu sunt taxate de nici o parte adica "free in two-way" avand ca scop principal o mai buna integrare a economiei marocane in cea a UE. Adica cum era cu UK.

    dar UK vrea si cu ea in... dar si cu sufletul in rai

    sa ne calmam, deci, inainte de a ridica piatra
    15 11
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • @vianu. Maroc e o tara musulmana,acolo oare se respecta statul de drept? Ca asa baga pumnul in gura UE,cu statul de drept. Cate fime romanesti producatoare de oua,lapte,vin ,etc au dat faliment ca nu mai au voie sa trimita produse la export in Rusia ca asa vor Ue si americanii?Din Maroc non Ue se poate. Fabrica Renault din Maroc e foarte periculoasa pentru cea din Romania. Cu Anglia de ce nu ar face o intelegere daca iese din ue?
    7 13
  • @Tatraus

    cred ca o continuare s-ar dovedi un dialog al surzilor. Ti-am raspuns (cu argument clar) la intrebare. Daca imi vii cu povesti istete, sunt convins ca este plin netul de indivizi cu care sa te intelegi si sa-ti confirme teoriile.

    o zi buna
    11 11
  • Nu e niciun argument clar,o tara europeana cum e Franta poate sa faca afaceri cu o tara africana dar noi romanii putem falimenta ca nu avem voie sa facem afaceri cu oricine.Raman la parerea ca toate stirile alarmiste despre Brexit sunt o propaganda ordinara.p.s. nu dau doi bani daca ti se par parerile mele istețe sau nu
    7 14
  • Baieti,imi dati manutze rosii degeaba,sunteti orbiti de furie gratuita. Am unchi cu fost bisnis in oua si lapte. 60% din productia lui pleca la rusi. A inchis depozitele si a dat oamenii afara,nu a mai avut voie sa exporte in Rusia,embargo.Germania isi construieste fabrici auto in Rusia si exporta gaz de acolo,nu e nicio problema,ea are voie. Renault-ul care apartine in mare parte de statul francez are voie sa faca afaceri cu o tara non Ue si sa nu aiba taxe de import,fabrica Dacia din N Africii,posibil sa ia caimacul fabricii de la Mioveni daca nu l-a luat deja. Englezii,cu toate ca nu ii am la inimia,de ce sa falimenteze in caz de brexit? De ce sa se mute fabricile de la ei,ca nu mai vrea mUe,care e problema? Altii de ce pot iar altora care se satura de corporatia ue nu ?
    8 12
  • *germania importa
    4 7
  • @Tatraurs, eu, unul, te ȋnțeleg perfect și te susțin (ȋn spectru verde), dar n-are rost să te indignezi față de reacția unor semeni de-ai tăi…Pur și simplu ei plutesc hipnotizați printre stelele plasate de Ministerul Propagandei (alias triada Open Society Foundations – Deep State – The Fourth Reich). Iar aceste stele dețin denumiri fixe (de la “fixație”) : penali, infractori, corupți, comuniști, ceaușiști, naționaliști, suveraniști, ortodoxiști, putiniști, iliberali, antioccidentali, antieuropeni, antiprogresiști, anticorporatiști ș.a.m.d. Stereotipie pe care o văd/aud ȋn fiecare zi, pe o grămadă de canale media.

    Straniu este că pe lista infamiei nu apar trei termeni-cheie: socialiști, marxiști și anticapitaliști. Și știi de ce nu apar? Pentru că tocmai cei care au conceput și au răspândit epitetele de mai sus exact asta sunt ei d.p.d.v. politico-ideologic (socialiști, marxiști și globaliști, adică Stânga toată ziua, autentică și inoperabilă) și etic (anticapitaliști; dânșii fac alergie mai ales la sintagma “capital național”…realitatea crudă este că oamenii de afaceri autohtoni populează pușcăriile “justiției independente” și “statului de drept” de orientare UE, precum intelectualii și clericii ȋn anii terorii bolșevice – și atunci, și acum a fost stârnită mânia proletară ȋmpotriva “dușmanilor poporului” – așa că, dacă unchiul tău n-a avut parte de aceeași soartă, atunci ȋl poți considera un caz fericit).
    8 8
  • @inexorabil.Sunt 100% de acord cu ce ati scris.Nu ma indigna reactia lor doar ma deprima la maximum.Fata de ce ati scris,problema e ca ne luam spalare pe creier in fiecare zi,toti, fara nicio exceptie,toata propaganda fiind de stanga,Stanga fiind foarte perfida si deloc proasta ci doar rea intentionata,stie ca singurul ei mod de a supravietui e sa corupa din fasa si dreapta.Cand poporul ajunge la saturatie cu ceva,cand se satura de neomarxism si corect politic,apare si "dreapta" lor fix ca prea plinul de la cada sau ca supapa de supra presiune.A,te-au suparat stangistii in america,nu te reprezinta pe tine alb,clasa mijlocie,stai ca a venint Trump populistul si le arata el(tot omul lor),Le pen in Franta,tot o odioasa,sau cum era la noi,Psd,stai ca le da Vadim peste bot,dreapta autentica(Vadim care a fost decorat mai tarziu de Iliescu cu Steaua Romaniei(bine,si parazitul Regele Mihai a primit ordinul Pobeda din mana lui Stalin),Tot asa si cu usr-ciolos,alta manevra mizera.La lista infamiei,pe langa socialiști, marxiști și anticapitaliști ati uitat sa-i puneti si pe corporatisti,combinatia de "succes" dintre cele trei.Europa se clatina,daca reuseste Brexit-ul(destul de slabe sansele pana la deloc),urmeaza Italia si Spania sa sughitze,li se darama astora tot castelul din carti de joc,cred ca d'aia ne tot bombardeaza cu stiri panicarde despre el,de frica,eu unul nu mai suport sa le aud.
    5 7
  • Corocsenie Adrian
    Oricum nu se inghesuie britanicul sa lucreze in fabrici...poate manager dar la munca de jos NEVER ! Asa ca ii doare undeva pe britanici chiar daca ii vor afecta mai devreme sau mai tarziu tot felul de investitii pierdute sau mutate in alte tari.
    7 0
  • @Cocosenie Adrian,In 1960 se inghesuiau 700 000 de britanici sa munceasca in minele de carbuni.Dupa cateva vizite la Londra si la Liverpool ,uitandu-ma la oamenii de pe strada,cartiere intregi,cine dracu sa se ma inghesuie,care britanici?Oficial mai sunt 30% englezi in Londra.
    6 3
  • Domnul urs, va luati de mana cu Dl.Inexo si cantati in cor aceleasi aberatii. Hai sa va explic cum e cu brexit-ul poate va lamuriti ce au voie si de ce:
    1.La parasirea zonei UE, Anglia (de fapt Marea Britanie) va avea acelasi statut ca orice alta tara din afara blocului, si implicit taxe vamale (Hard brexit).
    2.Pentru a evita situatia de mai sus, pana sa iasa din UE s-a negociat acordul de iesire (checkered flag deal) care consta in mentinerea unei politici fara taxe vamale, si libera circulatie a persoanelor. Din pacate (pentru ei) parlamentul britanic a respins acordul.
    De aia nu au voie sa exporte in UE fara taxe, pentru ca nu au vrut ei.
    3. Marocul a acceptat conditiile impuse de UE si deci are voie sa exporte catre UE si sa importe bunuri fara taxe.
    4.In cazul rusiei s-a pus embargo pe produse alimentare pentru ca daca puneau pe gaze ramanea jumatate de europa in frig iarna asta.

    5.Da unele state din UE au mai multa putere de negociere decat altele, dar pentru a se aproba vreo decizie se voteaza si majoritatea decide. Dar dumneavoastra si cu domnul Inexo va puteti lua de mana sa-i plangeti pe cinstitii din puscariile noastre si dupa sa va mirati ca nu are cine sa negocieze in numele nostru.
    9 7
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • @Tatraurs/Inexorabil : manutele rosii sunt convins ca le primiti nu din cauza ca ar fi vreunii "orbiti de furie gratuita" ci din cauza ca or fi satui de astfel de discutii pe care tot voi "le precipitati" fara a fi nevoie. Vi s-a raspuns la obiect dar voi ati dat-o in ...antenisme ( nu ma-ntelegeti gresit, dar imi pare cel mai cuprinzator termen de caracterizare a tot ce ati scris voi mai sus , atat) si daca cineva pare "orbit de furie gratuita " atunci aceia sunteti voi , sa-mi fie cu iertare. In ajutorul teoriei mele vin si manutele rosii primite de "Vianu" care e contrapartida in acest caz cu sau fara voia lui . Pur si simplu nu-si au locul aceste discutii pe acest site. Asa cred eu.
    8 3
  • @pipo.De ce nu isi au locul aceste discuti pe site?Poate n-ai citit titlul acestei stiri "Brexit afectează fabricile auto din Marea Britanie: Nissan renunță..." Nissan,adica Renault,adica statul francez care detine 20% din el,adica UE.Unde sunt antenismele?
    5 6
  • @Tatraurs, noi am atins fondul problemei, pe când contestatarii noștri ȋncearcă să ne convingă cu fierăria informațiilor “imediate”.

    Plus că mă amuză teribil același reproș inept legat de “Latrina 3”. Ehei, ȋncă nu văzuse lumina zilei nicio Antenă când eu făceam cunoștință, ȋn premieră, cu conceptul New Age și cu implicațiile sale politice, economice, sociale și culturale, automat și cu prefigurarea CEE drept Noul Turn Babel (din Bruxelles). A trecut mai bine de un sfert de secol de atunci. Și nu Voiculescu & co. au ȋnțeles primii dintre români primejdia reprezentată de tartorul lui Open Society, actualul mentor al “vârfurilor” UE, ci Vadim. Bașca liderul PRM ne-a avertizat asupra substratului masonic…Da, dumnealui a sesizat primul radicalismul de Stânga al așa-zișilor “democrați liberali” (evident că și-a primit de la ei epitetele de rigoare, gen “extremist”, “xenofob”, “antioccidental” etc.) și acest adevăr eu mi l-am ȋnsușit ȋnainte de acest secol…Antena 3 doar confirmă; piatra de temelie a jurnalismului de investigație au pus-o alții. Iar toate aceste elemente amintite aici nu vor avea, ȋn veci de veci, vreo tangență cu principiile capitalismului ("ultimul mohican" : Donald Trump), așa să știți!

    Cât despre “piața liberă” proclamată și “promovată” de...corporatocrație nu cred că ar fi necesar să discutăm. Ȋn acestă economie a “egalității de șanse”, micul producător este ras din start; văzându-se ȋn luptă disproproționată cu Goliat, eventual el va urmări doar traiul de pe azi pe mâine.

    PS. Omul acesta parcă ar fi proiecția pe viu a propriilor mele idei și viziuni:

    https://romanialibera.ro/opinii/o-noua-impartire-a-sferelor-de-influenta-este-inevitabila-770915
    7 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru