Cadillac ATS-V oferă o viteză maximă mai mare decât cea a rivalilor BMW M3 şi Mercedes C63 AMG

de Bogdan Mirică
Miercuri, 25.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cadillac a făcut publice performanţele noului ATS-V, sedanul său de performanţă care se va duela cu BMW M3 şi Mercedes C63 AMG. Berlina garantează totodată şi 464 de cai putere.

Cadillac a pregătit surprize plăcute pentru fanii săi din segmentul sedanurilor medii de performanţă, adică acolo unde activează nume cu rezonanţă ca BMW M3 şi Mercedes C63 AMG.

Pentru a se putea ridica la înălţimea aşteptărilor, constructorul american propune noul ATS-V, versiunea de performanţă a actualului ATS, cu care am făcut deja cunoştinţă în toamna anului trecut, cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles.

În momentul lansării, Cadillac nu a făcut publice resursele de sub capotă, confirmând doar existenţa unui motor V6 de 3.6 litri. Subsidiarul General Motors susţine că modelul său este capabil să producă 464 de cai putere şi 601 Nm. Bagajul de putere este suficient pentru o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în mai puţin de 4 secunde şi o viteză maximă de 301 km/h.

Dacă acceleraţia se apropie de cea a rivalilor germani, viteza maximă este cu mult peste cei 250 de km/h pe care M3 şi C63 AMG o promit cu limitatorul activ.

Comentarii (11)

  • Ivanoff
    Bestia asta va turui pe jos cu ''consacratul'' M3 , fara indoiala .
    8 22
  • @ Ivanoff
    ia lasa ca si prietenii tai de la lexus au venit cu destrugatorul lui M4 si cam au dato in bara cu declaratiile,cind pe circuit savura spatele M4-lui ...........
    16 5
  • Da , da Ivanouv, atat de performant era si RC F pana s-a ajuns la ''practica'' . ATS-V e o alegere, dar sub BMW M3 si C 63 AMG.
    13 7
  • Mircea
    Pai de unde stiu ei ca viteza maxima este mai mare decat la C63 AMG si M3 ? viteza lor maxima nu este de 250 km/h , comparam mere cu pere deoarece acestea sunt limitate electronic
    10 3
  • Iar ăștia care au scris articolu nu pot scri corect.............

    470 de cai are automobilul. Totusi suntem in Europa , nu ?
    Atunci scrim cifre in sistemu european !

    464bhp = 470hp
    4 9
  • Adiooooo M Pawaaa..
    3 13
  • Suleyman Cunoscatorul
    Cand scot limitatorul de la (Aemghe) - AMG, si se porneste bestia aia V8 sa sune ca un reactor nu mai conteaza absolut nimic :)).

    Fiecare masina are parte de farmecul ei (M3, C63, IS, ATS).
    6 2
  • Hai,Evgheni,sa nu mori tu,daca nu explici din nou treaba cu caii putere europeni,americani,germani,rusesti, .Inca o data,ca nu am reusit sa inteleg datile trecute.Hai ,dom' professor!
    5 2
  • inexorabil
    Tare de tot BMWillac-ul american. Toţi corifeii care au făurit epopeea GM jubilează în lumea de Dincolo...Jubilează pentru că au trăit în vremurile hărăzite lor.
    4 0
  • Nu inteleg de ce va agitati ca niste sampanii... dati-va 2 pasi in spate si priviti in ansamblu ...e minunat ca exista si aceasta masina, intotdeauna trebuie sa te bucuri de diversitate si sa alegi ceea ce iti place...cifrele ma lasa rece, care accelereaza mai repede, care e mai aratoasa etc ...fiecare model isi are fanii lui si cu asta basta...ca iti place sa ai si tu ce are toata lumea (BMW, Mercedes, Audi) sau ca vrei sa fii altfel si sa intorci privirile curioase pe strada (Cadillac, Lexus, american muscle) e foarte ok... nimanui nu i-ar placea sa existe DOAR BMW si Mertz pt ca ne-am plictisi enorm...asa ca aceasta masina e foarte tare si bine ar fi sa va urcati in ea si sa dati o tura daca aveti posibilitatea inainte sa vorbiti aiurea.
    4 1
  • inexorabil
    Sorin, ai dreptate…Totuşi, ce facem cu…Buick? Care ar trebui să fie menirea lui declarată? Dar Oldsmobile de ce a fost sacrificat? De ce tocmai Caddy a fost ales pentru a încerca valenţe de sedan sportiv? În mintea locatarilor din RC, pentru stârni "senzaţii tari", nu sunt suficiente supercarul şi musclecarul lui Chevy?...Nu-ţi pui aceste întrebări logice?

    Nu voi coborî prea adânc în puţul timpului...doar până în 1990: www.youtube.com/watch?v=xUbF1zPoAbM
    Oare actualul trio dominant şi autoritar al segmentului premium – Mercedes, Audi şi BMW – oferea atunci o asemenea limuzină? Cum ar zice un hâtru: într-adevăr, vremurile s-au scălâmbat (adică s-au schimbat).
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru