Cadillac nu va reveni pe piaţa europeană mai devreme de anul 2020

de Bogdan Mirică
Vineri, 06.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cadillac priveşte cu prudenţă către piaţa din Europa. Preşedintele companiei susţine că a încerca să-i baţi pe germani pe teren propriu fără teme făcute este un exerciţiu futil.

Chiar dacă în ultimii doi ani a tot introdus rivali pentru sedanurile germane din Munchen, Ingolstadt sau Stuttgart, Cadillac nu este pregătit să debarce cu toată armata pe Bătrânul Continent. Vor mai trece ani buni până când constructorul premium american va îndrăzni să atace BMW, Audi şi Mercedes chiar pe teren propriu.

O recunoaşte însuşi Johann de Nysschen, noul preşedinte Cadillac, venit în toamna anului trecut de la un alt producător premium, şi anume Infiniti. Prezent la Geneva, de Nysschen a declarat că e nevoie de timp pentru a crea un brand cu adevărat global.

”Avem reputaţia unui producător premium cu 112 ani de istorie în spate, dar suntem în continuare văzuţi ca un brand american, iar publicul nu ştie ce reprezintă Cadillac. Trebuie să ne recunoaştem greşelile din trecut. Venim după o călătorie lungă de regăsire, care a implicat chiar şi maşini produse de GM cu sigla schimbată. Eorile acestea nu pot fi şterse aşa uşor.”

Publicul nu ştie ce reprezintă Cadillac.

Trebuie să ne recunoaştem greşelile din trecut. Venim după o călătorie lungă de regăsire.

Johann de Nysschen
preşedinte Cadillac
Chiar şi aşa, de Nysschen a păstrat un ton optimist: ”Renaşterea a început. Compania noastră îşi va spăla reputaţia cu produse noi. În acest moment, percepţia asupra maşinilor noastre are o întârziere de 10 ani. Trebuie să estompăm această diferenţă şi să lucrăm mai mult, implicit la motorizări diesel.”

Până la debutul european, Cadillac va reveni în forţă pe piaţa din Asia, implicit în China, unde va lansa anul viitor un rival pentru S-Klasse. Tot aici îşi va face apariţia şi un model compact, capabil să rivalizeze cu Audi A3 şi Mercedes CLA.

”Să încerci să îi baţi pe germani în propria curte fără maşinile şi motoarele potrivite, este un exerciţiu de futilitate. De asemenea, trebuie să avem grijă de reţeaua de dealeri şi să vedem dacă putem trimite viitorilor noştri clienţi maşinile la domiciliu.

Trebuie să ne adaptăm noilor trenduri”, a declarat oficialul.

Johann de Nysschen a preferat să anticipeze o revenire târzie pe piaţa din Europa şi Marea Britanie. Potrivit acestuia, debutul Cadillac este aşteptat după anul 2020.

Comentarii (5)

  • Johann de Nysschen ii un idiot care a inceput sa distruga marca Cadillac. Sper sa-l concedieze GM la fel cum au facut cei de la Infiniti, cat mai curand.
    9 4
  • "să lucrăm mai mult, implicit la motorizări diesel"

    daca dvs vreti sa veniti peste fro' 5 ani in Europa pe cai mari si ABIA ATUNCI cu dieseluri....hmmm....stiti, dieselurile "este" bad think pentru oficialii europeni.

    mi'e ca trendul se va estompa fix odata cu debarcarea Cadillac in Europa. Pana si asiaticii au inteles ca dieselul e preferat de europeni si au pus osul la treaba. Timid, tardiv dar au facut-o deja....

    parerea mea
    11 5
  • inexorabil
    @Sam93, chiar că tipul este idiot…Felul lui de a se exprima mi se pare elocvent în acest sens. Nu încape niciun dubiu: omul nu înţelege nimic nici din istoria, nici din menirea lui Cadillac. “Adaptarea la trend” a devenit un stereotip iritant, iar închipuiţii cu putere de decizie care îl folosesc îşi vădesc resursele lor intelectuale destul de limitate…Din păcate, în Renaissance Center, calitatea umană (cea profesională îi priveşte pe sârguincioşii din divizii – ingineri, designeri, proiectanţi, cercetători, IT-işti, executanţi – care îşi fac datoria cu simţ de răspundere, iar lor nu le putem pretinde să manifeste sentimentalism ca noi, fanii) rămâne la cote scăzute după aproape 30 de ani de management defectuos, cvasi-bolşevic, care a început cu suspendarea nejustificată a producţiei celui mai promiţător sedan din lume (Buick Grand National), extrem de iubit şi astăzi printre americanii de rând (maşina este foarte capabilă, graţie unei mecanici incredibile: www.youtube.com/watch?v=eJ_prFUaW7Q), şi a culminat cu falimentul ruşinos din 2009.

    Una peste alta, nu-i de mirare că “cea mai tare companie din istoria automobilului” (aşa cum o numeşti tu, pe bună dreptate!) a ajuns ţinta tuturor ironiilor (mai mult sau mai puţin întemeiate), precum în această imagine: http://demotivators.despair.com/shirt-art/governmentmotors-shirt.gif
    5 4
  • prince petre vontherbourg
    dar de ce asa de tarziu vine pe piata europeana se putea si mai devreme de 2020 fiind prea tarziu totus sper sa se razgandeasca boss-ul echipei de la cadillac sa lanseze produsele sale mai devreme de 2020 nu mai tarziu de 2020 sper!
    3 1
  • pacat!
    Mai bine se retragea Chrysler decat Cadillac.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru