Caterham pregăteşte o versiune mai ieftină a lui Seven

de Sebastian Toma
Vineri, 31.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Caterham Seven, roadsterul britanic destinat celor care vor să simtă puritatea la volan, va primi şi o versiune mai accesibilă, care va costa mai puţin de 20.000 de euro, anunţă Autocar.

Esential 19.800 de euro este preţul de pornire estimativ al celei mai ieftine versiuni ale lui Caterham Seven, aşteptată să debuteze la finalul anului curent.
Britanicii de la Caterham au publicat o imagine teaser a modelului despre care spun ca va deveni cea mai ieftină versiune a lui Seven. Reprezentanţii Caterham au confirmat astfel un zvon care anunţa o versiune mai accesibilă a lui Seven, care urma să coste mai puţin de 17.000 lire sterline, ceea ce reprezintă echivalentul a 19.800 euro. Potrivit primelor informaţii, modelul este echipat cu motor ”super compact şi flexibil”, care respectă normele Euro 6. Pe lângă faptul că va fi cel mai ieftin model de la Caterham, noul low-cost al englezilor va fi şi cel mai eficient model fabricat vreodată de aceştia.

"Noul model va elimina complicaţiile, va fi simplu de întreţinut şi, cel mai important, va avea un caracter rutier intuitiv şi va fi distractiv de condus", explică Graham Macdonald, CEO-ul Caterham.

Debutul noii versiuni a lui Seven este aşteptat pentru finalul anului. Modelul reprezintă o evoluţie a lui Lotus Seven, un model sportiv construit de Lotus între a doua parte a anilor '50 şi începutul anilor '70. Ulterior, cei de la Caterham au cumpărat licenţa pentru 7 şi au început să-l producă în mai multe versiuni, clienţii având posibilitatea să comande un kit sau să cumpere maşina gata asamblată de fabrică.

În prezent, Caterham Seven este bazat pe a treia generaţie a lui Lotus Seven, dar modelul a fost modificat atât de departe încât nu mai împarte nici măcar o componentă cu originalul de la Lotus. Modernizarea a venit la nivelul tuturor aspectelor, de la motorizare şi interior, până la sistemul de frânare, electrică şi finisaje. Singurul lucru care a rămas în spiritul originalului rămâne masa redusă şi design-ul exterior, elemente la care britanicii nu au dorit să renunţe sub nicio formă.

Via Worldcarfans

Comentarii (2)

  • E o purista, pe care o ador. Sper totusi sa nu-i scoata motorul sau rotile sau volanul :) glumesc desigur. Imi place 7 la nebunie !
    7 0
  • Este o masina superba la care visez de mult timp. Presupun ca va fi pozitionat sub curentul Classic, asa ca va veni fara diferential cu alunecare limitata.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru