Cel mai slab an pentru piata auto germana

De Robert Gherghe
Publicat Marti, 08.01.2008
Germania, prima piata auto din Europa, a inregistrat cele mai slabe rezultate din 1990 incoace.

Esential

3.000.000 de autovehicule au fost comercializate pe piata germana in 2007.

Numarul inmatricularilor de masini noi in Germania, cea mai mare piata auto din Europa, s-a redus in 2007 cu 9,2%, la 3,148 milioane de autovehicule, cel mai scazut nivel consemnat de la reunificarea tarii in anul 1990.

Evolutia pietei auto din Germania in 2007 a depasit recordul negativ din anul 1993, cand au fost inmatriculate 3,194 milioane de masini noi. Declinul pietei auto din Germania a fost sustinut de cresterea TVA-ului, de cresterea preturilor la combustibili, de majorarea taxelor si de nesiguranta legata de legislatia privind taxele pentru emisiile de carbon.

Astfel, grupul Volkswagen a raportat o scadere de 11,7% a masinilor noi inmatriculate, constructorul francez Renault, inclusiv marca Dacia, a inregistrat un declin de 10%, in timp de Peugeot si Citroen au obtinut reduceri de 16%, respectiv de 12,3%. Ford a intampinat o reducere de 12,3% a inmatricularilor de noi masini, Toyota a raportat un declin de 10,4%, iar constructorii japonezi Honda si Nissan au inregistrat scaderi de 14,1%, respectiv de 24,7%.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru