Chevrolet Volt a depăşit pentru prima dată vânzările lui Nissan Leaf în SUA

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 04.11.2011
După trei sferturi de an în care a stat mereu în umbra rivalului Nissan Leaf, Chevrolet Volt a reuşit să-l depăşească pe rivalul japonez.

Esential

1108 unităţi Volt a vândut Chevrolet în octombrie în SUA.
10.000 de Volt-uri vrea să vândă Chevrolet în 2010 în SUA.

Deşi are avantajul terenului propriu, Chevrolet Volt nu a reuşit să depăşească până acum rivalul japonez Nissan Leaf pe piaţa din Statele Unite. Leaf a condus topul vânzărilor până luna aceasta, când Volt a reuşit să depăşească pentru prima dată rivalul japonez, graţie unei creşteri cu aproape 50% a vânzărilor.

În octombrie, Chevrolet a vândut 1108 unităţi Volt, cu mult peste cele 723 livrate în septembrie. De cealaltă parte, Leaf s-a vândut în 849 de exemplare în octombrie, sub ceea ce livrase Nissan în septembrie: 1031 de unităţi. Deşi a consemnat o evoluţie bună, "cu o floare nu se face primăvară". GM este încă cu mult în urma planului iniţial de a vinde 10.000 de Volt-uri anul acesta.

Până în prezent nu a reuşit să livreze decât 5003 maşini, cu 3000 mai puţine decât rivalii de la Nissan, care au vândut 8048 de unităţi. Don Johnson, preşedintele diviziei de vânzări GM, susţine că Chevrolet va continua să forţeze pentru a atinge targetul fixat în momentul lansării.

Cu toate acestea, este greu de crezut că americanii vor cumpăra câte 2500 de Volt-uri în noiembrie şi decembrie. 

via | carscoop

Comentarii (13)

  • Ma asteptam la asta. Volt arata mai bine si ofera o autonomie mult mai mare,gratie propulsorului pe benzina pe post de generator.
    Broscoiul o sa ramana in urma mult...
    16 28
  • Lasa electricele.
    Eu vreau sa stiu cum se compara vanzarile lui Volt cu Prius, ca pana la urma tehnic americanul e un HIBRID. Nu ma intereseaza abureala de marketing servita de GM.
    20 2
  • @Lasa electricele.
    Ce nu intelegi,gogule?? Volt merge 80km in regim full-electric,fara sa intervina motorul pe benzina. Deci,Volt e masina electrica.
    Cei care parcurg distante de pana la 80km nu vor auzii motorul pe benzina mergand.
    4 12
  • Volt e un hibrid mai avansat tehnologic. Atata tot. Are o autonomie electrica putin mai mare ca aceea a unui hibrid clasic, insa e mult mai mica decat a unui full-electric. Conform studiilor, majoritatea oamenilor fac intre 100-150 km zilnic, asadar in mod inevitabil posesorii lui Volt vor arde carburant de fiecare data. Totusi cand spui masini electrice, spui emisii zero. GM si-a dat seama de psihologia clientilor. Vrea insa sa "fure" din clientii masinilor full-electrice printr-o iluzie.

    @Dan
    Pana una alta, "frunza" , "broscoiul" sau indiferent cum vrei s-o poreclesti tu, are 8000 unitati vandute, iar Volt doar 5000 unitati. Leaf e japoneza, Volt e americana, iar cifrele astea sunt in SUA, unde americanii dorm cu steagul sub perna de atata patriotism. Teoretic Volt trebuia sa aiba vanzari triple fata de Leaf. Vrajeala de marketing GM insa n-a prins.
    30 4
  • Americanul s-a prins de teapa numita Leaf.
    Autonomia de 160 de km declarata de Nissan este departe de realitate.
    In State s-au raportat numeroase cazuri in care Leaf cu un ciclu de incarcare complet nu a parcurs mai mult de 90 de km,intr-un regim de condus normal.
    Leaf e o mare teapa!
    4 18
  • tomita
    volt are doar un generator pe benzina in carca, care produce co2 apropo.
    in rest tehnologie electrica nu e mai avansata ca la nissan. consumul electric e la fel. cand e frig la fel se reduce consumul. cand urci o panta la fel. cand ai greutate la fel. cand ai picor greu la fel. cand ai porniti toti consumatorii posibili la fel. ce e greu de inteles ca acea autonomie este declarata precum consumul de 5% la diesel in orase si real e undeva la 7-8% in cele mai bune cazuri.
    este o politica comerciala practicata de consutrctori pt nu stim ce considerente, dar care nu au nimic legat de ralitate.
    probabil ca odata cu dezvoltarea masinilor electrice vom vorbi de consum in w/km si de rezervor de w.
    astfel consumul variabil il vei intelege si vei avea un computer de bord ca la benzina. instant, mediu, trip etc...
    ex:
    daca merg in blana consum 3kw/km. bateriile au o capacitate de 30kw. deci merg 10km
    merg la consum fara nimic pornit. consum 500w/km => .....
    un mic generator in stilul GM este benefic pt urgente.

    din punctul meu de vedere acest sistem hibrid de la GM este cel mai sanatos.daca doamne fereste se intampla sa ramai in pana ai acolo ceva de rezerva. aceasta masina astfel in oras va merge electric (dar tre sa ai si surse intermediare de alimentare) iar in w-e te duci si la munte. mergi pe baterii cat au capacitatea si diferenta pe gaz. la destinatie incarci si bateriile si poate si rezervorul pt retur
    2 8
  • realitatea zilei
    185 KM
    In prezent renault-nissan ofera autonomie 185 km in stil de mers economic. La mers normal, intreaga presa de specialitate confirma ca se poate atinge 160 km fara probleme.
    4 1
  • opinie
    Volt n-are viitor
    Pentru cei ca mine care vor sa circule cu adevarat economic si curat in oras, Nissan Leaf e o solutie mai buna decat Volt, pt ca autonomia japonezei e mai mult decat suficienta nevoilor zilnice.

    Oricum, Leaf iti arata pe navigatie cele mai apropiate puncte de incarcare. In caz de urgenta doar dobitoc sa fii sa nu respecti indicatiile masinii. In fine, cu 2 masini, una electrica si una normala, poti iesi mai ieftin decat un Volt.
    12 1
  • @opinie
    Volt n-are viitor??!!!! L-a intrecut pe Leaf la vanzari si tu spui ca nu are viitor?!
    Cata prostie e pe pamantul asta.....
    2 5
  • @F-16
    Ce a intrecut?! N-am citit acelasi articol?

    "Până în prezent Chevrolet nu a reuşit să livreze decât 5003 maşini, cu 3000 mai puţine decât rivalii de la Nissan, care au vândut 8048 de unităţi."
    7 0
  • eco-green-fancy-trendy
    se referea la vanzarile din luna asta unde i-a depasit cu vreo 300 sute de buc. iti dai seama ce important. au resusit o victorie din 10 meciuri, la restul fiind umiliti. yay :)))))))))
    ideea de la volt e mai sanatoasa per total; dar ecologia e un mare rht aruncat in ochii prostimii consumatoare de asa ceva
    0 2
  • @?? (chiorete)
    Copilu,stii sa citesti?? In octombrie Volt l-a depasit pe Leaf la vanzari.
    Si nu e prima data,la inceputul anului Volt a avut vanzari mai bune decat Leaf. Citeste articolul de jos ''Razboiul eco:Volt mai vandut decat Leaf in sua''.
    2 6
  • realitatea.com
    Adevarul e ca electrica japoneza s-a vandut pe sol american cu 3000 unitati mai mult decat hibridul american. Avansul e chiar consistent la cifrele actuale de vanzari.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru