Citroen C-Elysée, în România de la 10.900 de euro

de Sebastian Toma
Miercuri, 24.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Citroen a lansat noua sa berlină compactă pe piaţa din România. Sedanul accesibil al francezilor pleacă de la 10.900 de euro cu TVA inclus.

Esential 5.3 litri la sută este consumul mediu declarat al versiunii de bază a lui Citroen C-Elysée.
14.2 secunde îi sunt necesare acestei versiuni să accelereze de la 0 la 100 km/h.
Citroen C-Elysée, berlina low-cost de segment C a producătorului francez, a debutat pe piaţa din România. Aceasta vine cu un preţ de pornire de 10.900 de euro cu TVA inclus, valabil pentru versiunea 1.2i de 72 CP, alături de nivelul de echipare Attraction. Versiunea de top pleacă de la 14.590 de euro cu TVA inclus şi este echipată cu un motor 1.6 16v de 115 CP şi transmisie automată. Există şi o versiune diesel, 1.6 Hdi, care dezvoltă 92 CP şi 230 Nm, care pleacă de la 13.900 de euro cu TVA inclus. În raport cu celelalte modele din segment, C-Elysée punctează la capitolul spaţiu, modelul având un ampatament de 2.65 metri, depăşit doar de C4 L, alături de un portbagaj de 506 litri.

Nivelul de echipare Attrraction al lui C-Elysée oferă computer de bord, volan reglabil pe înălţime, airbag-uri frontale, laterale şi cortină, geamuri electrice faţă, ABS, ESP, închidere centralizată cu telecomandă, servodirecţie, asistenţă la frânarea de urgenţă, controlul tracţiunii şi frâne pe disc. Sistemul de aer condiţionat este oferit ca dotare opţională pentru nivelul de echipare de bază, dar devine standard odată cu echiparea Seduction. Acest nivel de echipare pleacă de la 11.900 de euro cu TVA inclus.

Există şi o versiune cu transmisie manuală pilotată a lui Citroen C-Elysée, oferită tot în compania nivelului de echipare Seduction, care are un preţ de pornire de 12.500 de euro cu TVA inclus.

În lista de dotări opţionalea lui C-Elysée, se regăsesc elemente precum senzori de parcare spate, geamuri electrice spate, pilot automat şi limitator de viteză, radio-CD cu MP3 şi conectivitate Bluetooth. Constructorul francez oferă pe unele pieţe şi parbriz încălzit, sistem de navigaţie, cameră video pentru marşarier şi acces fără cheie, însă aceste elemente nu sunt oferite şi în România.


NOUL Citroen C-Elysée vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
0-100 km/h
(sec.) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Citroen C-Elysée
1.2i Attraction
72 5.3 14.2 10.900
Peugeot 301
1.2 VTi Access
72 5.3 14.2 10.900
Skoda Octavia Tour
1.4 MPI
80 6.4 14.3 11.918
Skoda Octavia
1.4 MPI Flash
80 7.0 14.2 12.912
Ford Focus
1.6 Ti-VCT 85 CPTrend
85 5.9 14.9 16.550
Fiat Linea
1.4 8v 77HP Active
77 6.3 13.8 11.300
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Citroen

Comentarii (5)

  • of loganelul lui tata, cum incepi a arata ca meriti fiecare banut....
    pai in 12500 prost sa fii sa-ti iei altceva... Poate daca mai pacalesti un dealer sa te alegi cu un i30 1.4 100 CP.
    Dar na, daca nu vrei sigla dacia pe masina, du-te si da in alta parte o traista de bani pentru un pumn de optionale...

    Know how... know how ...
    21 12
  • lunetistul
    Dau 11.000 de euro si am motor de 3 cilindri la 72 cp, geamuri electrice ca la logan si "luneta incalzita" in lista de dotari ?! Nu multumesc.
    24 17
  • -Rolf-
    Pretul acestei masini raportat la ceea ce ofera este unul corect; uitati-va si voi putin la dotarile standard: ESP, ABS, EBD, AFU, computer de bord, geamuri fata electrice, 6 airbag-uri etc.
    Eu inteleg ca toata lumea isi doreste o masina noua cu cel putin 200cp, toate optionalele puse pe masina si la maxim, maximorum 5000 Euro, dar asta nu-i posibil!!!
    Inainte sa aruncati cu pietre, asa de curiosi, v-ati uitat ce ofera altii la modele de baza, inclusiv mult iubita Dacie Logan?
    28 21
  • Spre deosebire de Elisee, Renault Fluence vine in dotarea de baza cu AER CONDITIONAT si SISTEM AUDIO (cd-mp3+satelit comanda). Are 110 CP si costa 12.200 euro. Plus geamurile sunt pe usi. Ampatament: 2,70 m versus 2.65 Elisee. Se merita un Fluence? Eu zic ca da!
    29 9
  • as21ro
    Am vazut masina la SAB 2012(cel mai varza salon auto din ultimii 15 ani!, pana si cele de dupa revolutie erau mai ok) si sincer nu merita banii!!! Apropo, mai este un Peugeot care in poze da bine ca asta, dar in realitate... prefer Logan-ul...
    1 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru