Citroen va planta câte 10 copaci pentru fiecare echipaj de la Raliul Sibiului

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 01.07.2011
10 copaci pentru fiecare maşină care participă la Raliul Sibiului. Aceasta este promisiunea verde pe care o face marca franceză, care şi în 2011 este principalul partener al celei mai urmărite etape din CNR.

Esential

450 de copaci este numărul minim de copaci pe care Citroen România îi va planta după Raliul Sibiului.

Citroen România, partenerul oficial al Raliului Sibiului 2011, a anunţat că va planta câte 10 copaci pentru fiecare dintre echipajele înscrise în acest an în cel mai urmărit raliu din calendarul CNR. 

Deocamdată, pe lista de înscrişi pentru Sibiu - a cincea etapă a Campionatului Naţional de Raliuri - se află 45 de echipaje, ceea ce echivalează cu 450 de copaci plantaţi de reprezentanţii biroului românesc al mărcii franceze. Proiectul va fi dezvoltat în colaborare cu Primăria Sibiului, Consiliul Judeţean şi cu Direcţia Silvică Sibiu, operaţiunea de plantare urmând să aibă loc după finalul raliului într-una dintre zonele de la marginea oraşului.

Operaţiunea Citroen România se înscrie în activităţile care promovează în România noul C-Zero, primul vehicul 100% electric din portofoliul mărcii. De altfel, micuţul C-Zero va fi una dintre maşinile din flota care va ajuta organizatorii în cadrul Raliului Sibiului din 2011.

"Oraşul Sibiu, Capitala Culturală Europeană în 2007, este renumit în intreaga lume din punct de vedere turistic.

La fel şi zonele din mărginimea Sibiului. Acţiunea de a planta aceşti copaci este modul nostru de a le mulţumi autorităţilor locale care susţin de zece ani acest raliu", spune Sorin Itu, organizatorul Raliului.

Comentarii (2)

  • BaditzaEx
    felicitari Citroen !
    dar vreau sa vad si PADURILE plantate de ministrul mediului,d-nul Lazlo Purpely sau macar sa vad ce a facut impotriva defrisarilor apocaliptice din Harghita ,Covasna si alte judete unde exista aceea populatie de etnie Superioara ;-)
    10 0
  • tomita
    citroen romania este foarte activ pe parte de marketing si imagine. ideea este ca se vede incet o schimbare in bine si la dealeri, de dupa epoca motoriceanu. si produsele lor se prezinta din ce in ce mai bine. sa speram ca mentalitatea mioritica se va adapta si va accepta marca citroen ca ceea ce ar trebui sa fie acceptata.
    felicitari citroen pt initiativa.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru