Clienții Tesla din Norvegia se plâng că așteaptă 6 luni să ajungă cu mașinile la service. Elon Musk: "Au tot dreptul să fie supărați"

de Daniel Popescu
Vineri, 06.07.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Clienții Tesla din Norvegia acuză că timpii de așteptare pentru reparații banale la mașini ajung chiar și la 6 luni, întrucât service-urile nu mai fac față. CEO-ul Elon Musk a recunoscut problema și speră să o rezolve rapid.

Norvegia este țara europeană în care se comercilizeaza cele mai multe mașini Tesla, potrivit unor date statistice care arată că există peste 26.000 de proprietari. În schimb, în Norvegia sunt doar 11 service-uri care pot repara mașinile produse de Tesla, iar în ultima perioadă acestea nu mai fac fața.

În ultimele săptămâni, mai mulți norvegieni și-au exprimat public nemulțumirea pentru modul greoi în care au loc reparațiile, iar cel mai grav caz este cel al proprietarului unui Tesla Model S 85D.

Pe parcursul ultimelor luni, acesta a început să aibă probleme cu sistemul de aer condiționat și portiera dreaptă, iar în luna ianuarie cablul de încărcare pentru acumulator s-a defectat. A reușit să obțină un cablu de încărcare, însă pentru celelalte probleme a fost pus pe o listă de așteptare, iar service-ul l-a anunțat ulterior că nu dispune de piese de schimb.

Ulterior, clientul a primit un mesaj de eroare în bord și a fost nevoit să schimbe bateria de 12 V, însă a fost programat la service doar după ce i-a detaliat problema CEO-ul Elon Musk în cadrul unui mesaj pe rețeaua de socializare Twitter.

Totuși, problemele minore nu au fost încă remediate, în ciuda faptului că au trecut deja peste 6 luni de la încercările clientului de a se programa la service.

În mod surprinzător, Musk a recunoscut pe Twitter ca Tesla are probleme în Norvegia cu repararea mașinilor, însă susține că are și o soluție în acest sens.

"Norvegienii au dreptate să fie supărați pe Tesla. Avem probleme cu extinderea facilitaților noastre de service, în special la Oslo. Putem rezolva rapid cu utilitarele mobile de service, dar așteptăm permisiunea guvernului pentru a face asta", a scris șeful companiei americane.

Via Electrek, Elon Musk

Comentarii (6)

  • Nu știam că electricele se pot strica.

    Norvegienii sa-și facă parcuri de dezmembrari.
    16 3
  • iti repari masina dupa ce te tuituiesti cu CEO-ul companiei...se vede ca sunt probleme nu numai pe linia de productie...

    da' e lumea rea
    11 4
  • Da astia cand iau Tesla, nu se uita imprejur la cate service-uri au si care e capacitatea lor. Ei nu se intereseaza cat de des se strica masinile astea, cat de des sunt implicate in accidente ???
    Pai atunci sa stea la coada si sa trimita mail-uri si mesaje lui Musculita. Ca sigur baga cate schimburi de noapte si le repara imediat :)
    5 6
  • Anonim
    Tesla este o mare teapa !
    4 7
  • In 2007 cand mi-am luat de nou un Audi a4,de cand am dat comanda si am platit avansul,am asteptat sa imi vina masina sapte(7)luni.Asta asa,sa fim corecti cu electricele si sa nu le mai gasim nod in papura.
    6 5
  • @Tatraurs - nu e vorba despre comanda unei masini, este vorba despre reparatul uneia.
    Din cate stiu (nu am verificat acum) de la Tesla nu poti cumpara piese de schimb, astfel incat esti oblicat sa mergi cu masina pentru orice intr-un service al comapniei, altcineva nu are cum sa-ti repare masina.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru