Comenzile pentru noul Audi Q7 se deschid în această primăvară

de Sebastian Toma
Marti, 17.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi va deschide lista de comenzi pentru noul Q7 pe piaţa din România în primăvara anului curent. Începând cu luna septembrie, va fi oferită pe piaţă şi versiunea e-tron a modelului din Ingolstadt.

Esential 1.400 de kilometri este autonomia versiunii e-tron a lui Audi Q7, programată pentru lansare în România în luna septembrie a anului curent.
Audi Q7 va fi disponibil pentru comandă pe piaţa din România începând cu această primăvară, anunţă reprezentanţii importatorului mărcii în România. Mai mult decât atât, românii vor putea comanda versiunea e-tron a lui Q7 începând cu luna septembrie a anului curent. Pentru moment, nu au fost comunicate preţurile noii generaţii Q7, dar acestea vor fi anunţate în viitorul apropiat. La momentul lansării, cei de la Audi au anunţat trei motorizări în oferta noii generaţii Q7, pe lângă varianta hibridă plug-in. În ceea ce priveşte motorizările convenţionale din gama Q7, acestea asigură între 218 şi 333 CP.

Noul Audi Q7 va avea un sistem de sunet capabil să recreeze locul în care a fost cântată melodia

Varianta hibridă plug-in a lui Audi Q7, numită Q7 e-tron, reprezintă primul SUV cu acest tip de sistem de propulsie din oferta mărcii din Ingolstadt. Vorbim despre un model cu sistem hibrid diesel-electric, care totalizează 373 CP şi 700 Nm, al cărui consum mixt este de 1.7 litri pentru prima sută de kilometri realizată după o încărcare completă.

În modul full electric, Q7 e-tron poate să parcurgă până la 56 de kilometri, în timp ce autonomia totală a modelului este de 1.400 de kilometri, valori impresionante pentru un SUV capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar şase secunde. 

Audi Q7 ajunge la a doua generaţie: fotografii, informaţii şi date oficiale

Urmareste Automarket
A doua generaţie a lui Audi Q7 este sensibil mai mică decât precedenta, caroseria fiind scurtată cu aproape patru centimetri.
În ciuda dimensiunilor exterioare mai mici, interiorul beneficiază de un spaţiu suplimentar de 2.1 centimetri pe lungime datorită ampatamentului diferit. De asemenea, deşi din fotografii pare mult mai scund, Q7 le oferă pasagerilor un plus de 4 centimetri pe verticală. Cea mai serioasă diferenţă fiind regăsită însă la nivelul masei. Noul Q7 este cu 325 de kilograme mai uşor decât precedentul model, versiunea de bază reuşind performanţa de a cântări sub două tone: 1995 de kilograme. Audi Q7, cândva cel mai mare şi greu model din segment, devine astfel cel mai uşor SUV mare premium de pe piaţă.

FEATURE: Quattro - un nume care impune respect în lumea auto

Via Audi

Comentarii (9)

  • e bine, foarte bine...da' mi-am schimbat deja dulapul de haine. Ramane pe alta data.

    - Da' pe galben n'aveti, va rog?
    17 10
  • Arata ca un minivan.
    15 8
  • cam asa
    Ati auzit baietii?Lasati-o mai usor cu semintele,berea si gratarele si puneti mana si strangeti bani ca apare noul Q7.Daca nu aveti bani pentru noul model,nici o problema,va rezolva baiatu,sa ma contactati ca va aduc TDI din Germania,sa moara toti smecherii,cu numar dala de Bulgaria,sare gagicile pe voi. 7000 euro,din 2011,cu 18.000 de km(reali,aveti incredere).Nu dati banii pe prostii,cumparati-va Haudi.
    10 13
  • Scorpionul.negru
    Prima generatie mi-a plact. A fost chiar o masina reusita ca design si si-a mentinut ,, tineretea'' mult timp sa zic asa. L-am avut si am fost multumit de el. Se conducea destul de greu si era cam obositor la drum lung dar asta e...trecem peste acest aspect :)). Acum sincer......noul model mi se pare badaran ca sa nu ii spun grotesc. Ce or fi facut muchiile alea asa nu stiu. Nimic rotunjit nimic finut la el. Nu imi mai place.
    5 5
  • Seamana cu un Allroad...
    8 2
  • Noua versiune arata mult mai bine decat fosta.
    Pare mai putin masiva si opulenta.
    5 2
  • Dupa atatea scandaluri politice ,de coruptie,,e un mare curaj sa te afisezi cu asa ceva in romanica noastra)))).
    7 5
  • zau asa...
    range-ul sport (mai ales modelul nou) ramane cea mai faina si eleganta si...de ce nu potenta masina la categoria asta...as mai adauga si fx de la infiniti...cu aerul sport (ma refer la design) foarte bine gandit si adaptat la acest tip de masina.q7 din prima clipa cand l-am vazut mi s-a parut un fel de goliat al breakurilor.
    9 5
  • Touareg cu alta sigla ... Dar parca touaregul e mai rotunjor ...
    De ce naiba astia taie masinile cu muchii atat de drepte in loc sa le deseneze armonios ???
    2 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru