Feedback

Cum afectează Dieselgate industria auto: lansările de modele noi, amânate cu două luni din cauza testelor mai dure pentru emisii

Publicat Luni, 07.03.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 10
Cum afectează Dieselgate industria auto: lansările de modele noi, amânate cu două luni din cauza testelor mai dure pentru emisii - Poza 1
Marii constructori se confruntă cu amânarea lansărilor programate pentru noile modele din cauza testelor mai dure realizate pentru emisii după scandalul Dieselgate.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Scandalul Volkswagen are efecte aparent nebănuite asupra programului lansărilor pentru ceilalţi constructori. Organismele de reglementare din Europa şi Statele Unite analizează cu mai multă atenţie emisiile noilor modele, motiv pentru care testele se prelungesc şi forţează producătorii să amâne lansarea pe piaţă a noilor vehicule.

Daimler pare să fie în cea mai ingrată postură, întrucât lansările sunt amânate cu circa două luni, potrivit CEO-ului Dieter Zetsche.

"După pierderea de credibilitate între industria auto şi organismele de reglementare, vedem situaţii în care un proces de certificare de patru săptămâni durează trei luni, ceea ce poate însemna amânarea cu două luni a lansării. Şi nu cred că este doar o experienţă Mercedes, cred că este o experienţă mai generală", a explicat el.

Urmareste Automarket
Opinia lui Zetsche este întărită de fapte: startul producţiei lui BMW X5 a fost amânat cu o lună din cauza unor teste suplimentare solicitate de Agenţia pentru Protecţia Mediului din SUA (EPA), Honda anunţa că procesele de certificare se prelungesc cu o lună, în timp ce Ford şi Nissan au estimat întârzierile la câteva săptămâni.

Cei de la Toyota înţeleg însă punctul de vedere al autorităţilor. "Cea mai mare problemă la nivel mondial este că noi, constructorii, am pierdut o parte din încredere şi credibilitate cu unele organisme de reglementare care au spus că, dacă Volkswagen a făcut asta, toată lumea face asta", a explicat Didier Leroy, vicepreşedintele executiv al Toyota.

Via Automotive News


Comentarii (10)

  • VAG o sa ajunga sa se bata cu Fiat la vanzari. Industria auto merita o gura de aer proaspat... fara Volkswagen.
    17 8
  • O corporatie ce a stigmatizat injust o industrie atat de activa si prolifica, nu merita sa mai existe ca entitate!
    Volkswagen Group sa-si sape o groapa si sa se tarasca in ea!
    27 12
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Te referi la Honda care in trecut a fost afectata de un scandal asemenator? Sau la Toyota, Nissan, Mazda and co. care au ucis zeci de nevionati in accidente rutiere datorate airbag-urilor cu defecte stiute de ani de zile marca Takata?
    13 21
  • si ce are sula cu primaria? roman sadea....
    24 10
  • Mi-e sa nu se transforme intr-un fel de "Tanar si nelinistit" scandalul Volkswagen. De fapt nici nu mai este vorba despre un scandal, ci despre o stare de normalitate. Cum decurge? Pai saptamanal apar informatii despre fraude mai mici sau mai mari, pe care VAG le dezminte, dupa care revine cu confirmarea ca da, motorul x este intr-adevar manarit.
    15 5
  • burebista
    "ceilalti producatori amana lansarile"....DE CE?????
    pentru ca sunt praf si astia...daca sunt asa de buni si nu sunt ca VAG sa o demonstreze....inca nu a iesit nimeni in fata sa zica da masinile noastre sunt OK, unde-s JAPONEZII, ITALIENII FRANCEZII, RESTU.o da acuma lucreaza intens si optimizeaza emisiile.....
    da batuti in cap mai sunteti unii.....scandalul DIESELGATE e numai varful de iceberg
    14 20
  • Trebuia sa se sparga buba la un moment dat.
    Ceilalti constructori stau de cele mai multe ori mai rau decat VAG.
    Vom avea toti de castigat din punct de vedere al calitatii aerului.
    5 12
  • Nelu.Pantofaru
    @ @Dan Toyota, Nissan, Mazda au ucis? Care zeci? Care nevinovati? Sa fi fost oare producatorul de airbaguri Takata cel care le-a echipat si care echipeaza printre altele si BMW, Fiat, Ford si alte marci? Ar fi bine totusi sa te mai documentezi. Si nu datorate ci din cauza.
    6 6
  • @unul
    Ca să zic așa, pe ce te bazezi cînd spui că ceilalți stau mai rău ? Cumva pe micro-scandalul Fiat ori Renault ?
    Originile vag-ului sunt în idioțenia/megalomania lui adolf hitler... Așa mașini așa cumpărători.
    10 5
  • Anti-Prostie
    Manipularea testelor si defectiunile tehnice sunt lucruri total diferite !

    +++
    Conspirationistii iubitori de Vw sa se ia de mana cu cei "rapiti" de OZN-uri cu coifuri de aluminiu pe cap. Sunt tra-la-la !
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru