Dacia a produs 200.000 de Dustere la Mioveni

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 12.09.2011
Dacia a anunţat astăzi producerea exemplarului Duster cu numărul 200.000 la uzina de la Mioveni. Succesul vine la mai puţin de doi ani de la lansare.

Esential

200.000 de unităţi Duster au fost produse la Mioveni până în prezent.

De succesul lui Duster nu se mai poate îndoi nimeni. Mai ales acum, cînd la uzina din Mioveni se sărbătoreşte deja atingerea unei cifre de producţie record. Introdus în procesul de asamblare în luna ianuarie a anului trecut, Duster a atins deja 200.000 de unităţi produse la Mioveni. Astfel, în mai puţin de doi ani, SUV-ul românesc a ajuns să reprezinte 50% din producţia Dacia.

Exemplarul cu numărul 200.000 este un Duster în echipare Laureate, cu tracţiune integrală, motor diesel 1.5 dCi de 110 cai putere şi culoare neagră. Maşina va ajunge la un client din România.

Lansat în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva din 2010, Duster a reuşit să adune o mulţime de premii la nivel european, în mai puţin de doi ani de existenţă: Maşina Anului 2011 în România şi Croaţia, SUV-ul Anului 2011 în România, Autobest 2011, Argus în Franţa şi titlul de Campion la Valoarea Reziduală 2011 în Germania.

via | Dacia

Comentarii (17)

  • fan dacia
    Chiar ma bucur pentru Dacia! Felicitari ! Intoarcem cutitul in rana? Cate Yeti a vandut Skoda din 2009? :))
    22 5
  • Nu compara tehnologia avansata cu skoda yeti care este veche de pe vremea golf 3.
    11 10
  • f bine
    La cat mai multe zero-uri adaugate acestei cifre de prodctie,
    11 3
  • fan dacia
    @joke (chiar ca esti)
    "tehnologie avansata" ?! hai nu ma innebuni ! Motorizarile TDI nu sunt cu nimic superioare tehnologiei dCi, insa putem afirma cu siguranta ca sistemul 4x4 Nissan e peste cel de la Skoda ca fiabilitate si performanta (timp de raspuns). In plus, e absolut penibil sa vii cu cilindree de 1.2 la un SUV cu pretentii in offroad mediu... au luat teapa oamenii cumparandu-si 1.2 htp de la skoda, sa mai ia teapa acum si cu yeti 1.2?! Prosteala n-a tinut de data asta... se vede si in vanzari...
    15 5
  • *****
    Si uite cum da duster peste nas producatorului ceh cu modelul lor yeti ....cum spuneam ca duster e castigator si in lupta cu fratiorul sau mai mare koleos care a primit facelift si tot degeaba
    10 3
  • Pai si eu ce am spus?! Este o mega masina Dusterul
    10 4
  • @
    Felicitari!
    11 2
  • @
    @Fan dacia: Prietene, sistemul TDI este mai avansat la consum de ulei, la nimic altceva nu este mai avansat, iar DCI-urile, sunt avansate la ,,injectoare cazute". Nu ca DCI-ul nu ar consuma gram de ulei, dar TDI-ul consuma putin mai mult. Fac referire la 2.0TDI 140CP , restul TDI-urilor sunt motoare foarte bune, si foarte fiabile. Cunosc prieteni care au TDI din 2000 pe VW PASSAT, si nu consuma deloc ulei.
    4 16
  • @fan Dacia
    Stai linistit, ca motoarele alea de 1.2 nu sunt aspirate si nu ai 65 CP cat aveau acum cativa ani pe Polo Happy. In plus Renault va lansa la anul 1.0 de vreo 90 CP pe caroserie de Logan. Deci asta cu motor mic pe caroserii mari pica, depinde ce motor pui, evident.
    TDI vs DCI... niciunele nu le vad a fi referinte in domeniul fiabilitatii. Cu toate astea, mancatoare de ulei sau nu TDI si-au dovedit fiabilitatea in timp mai bine decat DCI. Nu zic mai multe pentru ca nu vreau sa pornesc un "razboi" al personalitatii cu fanii Renault.

    On: pe timp de criza cand piata e in cadere libera faptul ca ai vanzari pe plus si te mentii sus cu vanzarile nu poate insemna decat sanatate. Felicitari Dacia si la mai mare! Astept cu interes viitorul Logan care cu siguranta va avea vanzari mai mari decat modelul actual.
    7 12
  • @ScorpyonVAG
    scuteste-ne ca TDI-urile au injectoare si turbine cazute la greu
    17 2
  • @LauCalin
    Vbim de SUV-uri !! Dacia nu va pune niciodata motor de 1.2 sau mai mic pe un SUV !
    7 0
  • Vasilica
    Dacia nu va pune 1.2 turbo pentru ca este o bijuterie iar la LOW-Cost asta nu prea se plica.Dacia o sa foloseasca mizeria aia de motor 1.6 benzina din 1900 toamna ca asta inseamna LOW-Cost...
    1 8
  • Niciodata sa nu spui niciodata. ;)
    Ai fi crezut acum 4 ani ca o masina cu sigla Dacia costa 18000 de euro si se va vinde foarte bine? Eu sincer nu.
    5 4
  • @Vasilica
    Ba parca am auzit de tine: tu esti ala spalat pe creier de Volkswagen, nu? Si la toate stirile cu Dacia -Renault dai cam aceleasi comentarii... deh, daca mai mult nu te duce capul... ei bine, afla tu ca Dacia va avea motoare turbo in viitorul apropiat, in paralel cu cele aspirate:

    “Aceste noi motoare turbo pe benzina vor fi montate pe noile modele Dacia in locul celor vechi, fara turbo, sau vor fi complementare acestora in oferta comerciala din unele piete” - sursa RTR

    PS: daca 1.6 16v care si-a dovedit performantele si fiabilitatea in timp, e "o mizerie de motor" , atunci 1.2 htp ce este?!

    Iti spun eu...

    Vw Polo cu motor dezechilibrat 1.2 htp la 10.500 euro e adevarata mizerie!! La majoritatea li s-a ovalizat chiulasa la 40.000 km si le vibreaza ca un diesel
    8 3
  • Absolut! Esti un mare fraier daca nu iti iei Logan ci un Polo. Sau orice altceva. Stie Ion ce stie (oare?!).
    2 4
  • @LauCalin
    Mai bine faci completari de ulei la volkswagenul tau decat la comentariile mele. Eu am expus starea de facto... ca deranjeaza pe unii sau pe altii, n-am ce face
    2 1
  • @ion
    O parere opusa fata de cea a ta deranjeaza pe cei care au o personalitate aparte. Nu m-am suparat in nici un fel si poate asa e mai bine. Altfel ar fi o atmosfera cam monotona pe-aici, nu?:))
    Nu conteaza ce pareri aveam, conteaza cum ni le spunem... in ziua de azi daca nu spui "bah esti prost, eu am dreptate" nu te "impui":))

    Revenind, norocul meu e ca nu am motor TDI, ca ramaneam fara bani de buzunar de cati eram nevoit sa cumper ulei. dar mai bine sa asa decat sa am probleme mai devreme cu motorul, ma refer la 150-200 000 de km in sus, ca pana acolo merg toate.
    Si referitor la 1.2 65 CP. Masina mea de serviciu este o Fabia din 2007, 135000 de km. Pana acum nu s-a topit nimic prin ea. Si iti dai seama ca fiind o masina de firma nu a avut o viata tocmai usoara. Ai facut o comparatie concreta intre motorul asta si cel de pe Renault, de exemplu cuplu maxim? Spre surprinderea ta cuplu de 108 Nm pe care il scoate Renault din 1.2 75CP, VW il scoate din 1.2 60 CP. Unde mai pui ca la VW cutia e etajata mai scurt, replizele sunt ceva mai bune si consumul ceva mai mic. Sa intru in alte detalii gen confort, tinuta de drum, calitatea materialelor, ergonomie? Dar astea nu conteaza pentru ca la majoritatea li se topeste chiuloasa la 40 000 de km, nu?
    Zi-mi niste argumente concrete ale Loganului fata de o Fabia cu motorul asta, ca eu in afara de faptul ca e noua, are ceva mai multe dotari (nu intru in detalii referitor la asta pentru ca evident orgoliul e mai presus de orice) si e mai incapatoare eu nu vad.
    PS: s-a intrebat cineva de ce concurenta a renuntat si renunta in continuare sa ofere un rival pentru Dacia? Eu cred ca sunt incompetenti si nu se pot pune cu geniul inginereiei frantuzesti.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru