Salonul Auto de la Geneva 2015

Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP

Publicat Marti, 03.03.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 33
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 1
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Dacia Duster 4x4 marchează două premiere istorice pentru marcă: Start-Stop şi Euro 6 pe noul motor 1.2 TCe de 125 CP - Poza 3
Odată cu ediţiile speciale aniversare ale întregii game, Dacia introduce la Geneva o nouă variantă a lui Duster, 1.2 TCe 4x4. Aceasta este echipată cu primul motor Euro 6 din istoria mărcii şi prezintă şi primul sistem Start-Stop oferit vreodată de Dacia.

Esential 90 la sută din cuplul maxim al motorizării 1.2 TCe a lui Dacia Duster 4x4 este atins încă de la 1.500 rpm.
6.4 litri la sută este consumul mixt al versiunii 4x4 a lui Dacia Duster 1.2 TCe.
Dacia Duster a primit la Geneva o variantă 1.2 TCe 4x4. Aceasta înlocuieşte motorizarea pe benzină 1.6 16v 105 CP din oferta producătorului român şi este primul propulsor Euro 6 oferit vreodată de acest constructor. Cu timpul, Dacia va inaugura mai multe variante Euro 6 ale motorizărilor din ofertă, dar varianta 1.2 TCe a lui Duster este prima de acest tip oferită de producătorul român.

Varianta 1.2 TCe 4x4 a lui Duster este şi primul model Dacia echipat cu tehnologie Start-Stop şi sistem de recuperare a energiei cinetice. Cei de la Dacia declară că unitatea 1.2 TCe este configurată să asigure performanţe de conducere comparabile cu o unitate aspirată de 2.0 litri, în timp ce consumul de carburant este la un nivel redus în comparaţie cu aceasta.

Surpriza Dacia pentru 2015: ediţii speciale aniversare 10 ani pentru toate modelele.

În meniu: display color, exterior Cosmo Blue şi Media Nav Evolution

Propulsorul din aluminiu are o cilindree de 1.198 centimetri cubi şi livrează o putere maximă de 125 CP la 5.250 rpm. Cuplul maxim este de 205 Nm şi este livrat între 2.000 şi 3.000 rpm. Cei de la Dacia subliniază faptul că 90% din cuplul maxim este atins încă de la 1.500 rpm, ceea ce ar trebui să furnizeze un comportament elastic. Prima treaptă de viteză a lui Duster 4x4 în varianta 1.2 Tce rămâne scurtă, asigurând o viteză de 5.79 km/h la 1.000 rpm, ceea ce elimină necesitatea unui reductor dedicat la urcarea rampelor abrupte şi la coborârea dealurilor , precum şi la alte situaţii complicate în off-road.

Test drive Dacia Duster facelift 1.2 TCe 125 CP

Până acum, varianta 1.2 TCe a lui Dacia Duster nu era oferită şi cu tracţiune integrală şi nu avea nici Start-Stop şi nici Euro 6.

Urmareste Automarket
Varianta 1.2 TCe 4x4 a lui Dacia Duster anunţă un consum mixt de 6.4 litri la sută conform testului standardizat NEDC şi emisiile CO2 sunt de 145 de grame pe kilometru. La fel ca fraţii săi de gamă, Duster are funcţie Eco şi indicator de schimbare a treptei.
Acesta din urmă operează pentru a indica momentul optim de schimbare a treptelor de viteză în vederea asigurării unui consum cât mai mic de carburant în exploatare şi emisii CO2 cât mai reduse. Modul Eco adoptă anumiţi parametri de funcţionare pentru propulsor şi sistemul de climatizare, în proporţii care sunt acceptabile pentru şofer şi pasageri, în vederea limitării consumului de carburant.

Via Dacia


Comentarii (33)

  • Suleyman Cunoscatoru
    Super, asteptam si 1.6dci.
    37 2
  • mishazaitev
    Acesta este un real progres, avand in vedere faptul ca benzinarul aspirat de 1.6 l era destul de halitor. Mai ramane sa vedem cat costa Dusterul echipat cu aceasta motorizare in comparatie cu dieselul de 110 cp.
    28 1
  • Bravo Dacia! Foarte tare, asteptam aceasta echipare pe Duster. Poate imi voi lua un duster cu o astfel de echipare, avand in vedere ca sunt in cautare de masina noua, dar din pacate cred ca va sari de 16000 euro cu cateva echipari de bun simt. si o alta prostie a statului in care traim, why the f*ck nu poti cumula programul rabla si prima masina...vrem sa stimulam, dar nu prea....aberatii a la Romania
    30 5
  • hazard
    Mda...interesant. Peste 3 ani ar merge un buy back. Pana atunci mi-ar placea sa vad unul- doua teste serioase ale acestui model... ba chiar opinii ale posesorilor.
    15 3
  • Personal mi se pare foarte tare aceasta combinatie motor turbo pe benzina Euro6 + 4x4. Reusesc astfel sa acopere o gaura de pe piata - motoare eficiente dpdv al raportului putereconsum pentru oamenii care cauta un cross-over pe benzina la un nivel acceptabil de pret. Aplicand diferenta de pret dintre Duster 1.6 4x2 si 4x4 la Duster-ul 1.2Tce 4x2 ajungem la un 16,500Euro pentru un 1.2Tce 4x4 Laureate (hai sa zicem un 17,000Euro pentru a acoperi si diferenta Euro5Euro6) - ceea ce mi se pare un pret extraordinar pentru o masina de genul Duster-ului...
    17 4
  • hazard
    Doua probleme ar fi aici: pretul si consumul de benzina. Vom vedea cum iese la teste.
    11 4
  • @vlad

    tu vrei masina gratis...si deja statul, adica toti cei care contribuim efectiv la bugetul public am ajunge sa-ti sustinem tie moftul.

    vrei masina...fa un efort MINIMAL si cumpara-ti masina...

    @on-topic...dusterul asta devine foarte interesant. Dar e prea "specializat" sa zic asa...trebuie sa ai nevoie efectiv de 4x4, e usor prea inalt (ca orice crossover), placerea condusului e redusa. Ramane in vizor o versiune cu tractiune normala da'....parca exista si alte variante functie de necesitatile fiecaruia

    Una peste alta un mare pas inainte si daca au pus 1,2TCe pe Duster abia astept sa vad motorizarea si pe Sandero
    11 13
  • someone
    dotari de 2015 in sfarsit....combinatie acestui motor cu tractiunea 4x4 e binevenita......daca ar urma si un diesel mai potent ( cel de 1.6 ar fi de ajuns ) dusterul ar fi aprpoape de ideal, avandin vedere pretul si dotarile.
    12 2
  • Masina o sa fie scumpa pentru nivelul nostru. Am facut comparatia de pret intre Dusterul meu 4x4 1,5dci 110cp si noul Duster aceeasi motorizare, fara navigatie, va garantez ca este complicat sa te decizi. Pe al meu am dat 18000€ in 2010 cel nou este 20000€, este adevarat ca are si alte dotari in plus (cu navigatie ajungi la 21000€)
    Asa cum spune vianu 4x4 il folosesti rar de tot, numai cand este zapada sau noroi care sa nu depaseasca 15cm, masina nu este pentru trasee off, ca poate face mai mult decat altele este adevarat.
    Sunt multumit de ea dar urmatoarea va fii 4x2, obligatoriu benzina (consuma mult 7mixt, 9 urban, nu o forjez) si nu trebuie sa depaseasca 15000€
    9 3
  • @xxx: cel mai scump Duster cu toate cele pe el e 19,700Euro acum (pe configuratorul Dacia). In ceea ce priveste 4x4, sper ca esti constient ca nu poti generaliza situatia ta - daca ai achizitionat un 4x4 pe care nu prea il folosesti, poate ca sunt altii care il folosesc intensiv sau altii care il vad ca pe un sistem de siguranta (banuiesc ca stiai ca atunci cand esti in 'Auto' sistemul intervine in cazul in care masina pierde aderenta, constituindu-se astfel intr-un sistem de siguranta suplimentar, fara ca soferul sa fie constient de acest lucru).
    12 3
  • Cat priveste faptul ca masina va fi scumpa sau nu, depinde cu ce o compari. Eu - in calitate de posesor de Suzuki SX4 care se gandeste de pe acum cu ce sa-mi inlocuiesc masina peste cativa ani - o consider cam cea mai buna alternativa de pe piata. Am asteptat sa se lanseze ceva de la Suzuki - nici S-Cross, nici noul Vitara nu sunt niste imbunatatiri, pentru mine, comparativ cu SX4 (garda la sol mai joasa si acelasi motor pe benzina aspirat pe care-l am si acum - e bun, dar ii lipseste cuplul la turatii mici). Nici din perspectiva pretului nu se pot compara cu vechiul SX4 sau cu acest Duster. Mai era Chevrolet Trax 1.4T la un pret ok si cu dotari bunicele dar marca s-a retras in Europa, iar Opel Mokka nu mai e la acelasi pret competitiv. Am asteptat Jeep Renegade si Fiat 500x, dar acestea vin/vor veni la niste preturi destul de mari pentru ce ofera.
    Ar mai fi SsangYong Korando, dar nu ma incanta motorul aspirat 2.0. Ar mai fi Subaru XV, dar motorul de 1.6 este si mai lipsit de vlaga la turatii mici decat cel de la Suzuki (M16A). Sa vedem la ce pret o sa vina Mazda CX3. Dupa cum vezi, in segmentul cross-over-elor/SUV-urilor mici cu 4x4, Duster nu prea are concurenta dpdv pret...
    17 2
  • Cand ma uit la modelul asta... si la ce a fost Dacia... Vorba aia, nici Dacia nu mai e ce-a fost... :)
    17 1
  • @someone
    "dotari de 2015 in sfarsit....combinatie acestui motor cu tractiunea 4x4 e binevenita" + siguranta de 2005. Oare ce e mai important sa ai, dotari mai bune sau siguranta mai buna? Sau caroserie galvarizata?
    Mie Dacia mi se pare un low cost, care iti iau ochii cu niste dotari la care visai pana nu demult, intr-un ambalaj (design) reusit pentru acest nivel de pret.
    12 9
  • mishazaitev
    @xxx

    Daca tu nu iesi cu masina in teren accidentat astfel incat ai nevoie de 4x4 doar in noroi si zapada, nu inseamna ca altul nu o face. Eu personal am un 4x4 si desi nu pot sa spun ca fac off road extrem o folosesc destul de des la pescuit, pe drumuri de pamant sau forestiere. Daca ma apuca vreo ploaie 4x4 chiar devine o necesitate. E advearat daca existenta ta este 95 citadina si pentru tine iesitul in natura inseamna un gratar la padure, ai dreptate, n-ai nevoie de 4x4.
    12 0
  • mishazaitev
    @Mircea1380

    Legat de Trax si Moca... Desi sistemul 4x4 este bunicel, avand in vedere faptul ca absolut orice iesire in afara asfaltului este drastic limitata de bara din fata care este extrem de joasa, as zice SX4 iti ofera o libertate mult mai mare decat ti-ar fi oferit oricare dintre cele doua modele GM, in cazul in care ai fi optat pentru el.
    7 0
  • @Misha: intr-adevar Trax/Mokka sunt drastic limitate de spoiler-ul fata si nici nu prea ai ce face pentru imbunatatirea situatiei. La SX4 am gasit - cu greu - un kit de arcuri facut in Olanda pentru modelele europene (facute in Ungaria) care sa-mi mai ridice garda la sol cu cativa cm. Exceptand bineinteles Jimny, dpdv al capabilitatilor in afara asfaltului, cel mai bine dintre cross-over-ele/SUV-urile astea mai abordabile ca dimensiuni si pret stau Duster-ul, XV-ul si Terios-ul (pacat ca s-au retras din Europa), cu avantaj net pentru Duster atat prin prisma pretului, cat si al ofertei de upgrade-uri aftermarket care au inceput sa apara pentru el (vezi cum arata un Mudster). La cateva competitii off-road am vazut cam ce poate un Duster 1.6 4x4 doar cu lift-kit si anvelope all-terrain - e masina de tavaleala...
    8 0
  • in sfarsit ,dar pe cand in Romanica?!motorul asta chiar il asteptam,avand in vedere ca am pe al meu Duster 1,6 cu GPL.start /stpo si alte alea ma lasa rece.e masina de care are nevoe romanul. cand am luat-o si eu am vrut SX4,la acelasi pret-16600 euro avea 122CP,clima,scaune incalzite...dar un prtvagaj de Matiz si garda la sol mai mica.acum nu imi pare rau ca am luat Duster,am 6400 in 4 ani si nu mi-am refuzat nici un drum cu ea.chiar am mers pe un drum pe care il facusem cu un Samurai-nu a gafait de loc si nici nu am dat cu ea de pamant.partea proasta e ca pretul cu motorul asta va fi ceva mai mare,estimez cu aceleasi dotari pt Laureate va urca undeva la 18500 euro sau poate si mai sus.iar daca te duci la buy-back daca iei 8000 pe ea acum sa zici mersi.
    Oricum bravo Renault,ca Dacia e doar brandul...
    Pacat ca nu am ajuns nici in anul asta la Geneva sa il vad live
    1 0
  • diferenta de pret dintre Duster cu 1,6 si Duster cu 1,2 este acum in oferta lor de 1400 de euro.
    deci vom avea un pret de 18000-18500 pentru un Laureate 4x4
    totusi au mai scazut ceva pretul in ultimile luni
    1 1
  • @Pesso: vezi mai degraba cat este diferenta dintre un Laureate 1.6 4x2 si unul 4x4 si aplic-o la un Laureate 1.2TCe + ceva pentru trecerea de la Euro5 la Euro6. Cred c-o sa-ti iasa valoarea calculata de mine mai sus. ;-)))

    Dar cred ca cel mai bine ar fi sa asteptam preturile oficiale...
    1 0
  • Cea mai buna varianta ramane 4x4 110 cp Dci care este si mai ieftina!!!!

    Tce de 1.2 dupa 100km/h nu mai trage deloc ..insa papa la benzina de rupe...vedeti test...
    https://www.youtube.com/watch?v=rw9OTL4vMC4


    Italianul spune cu gura lui si dovedeste..de consum mediu de 10.3 litri pe suta!!!

    Deci in oras sare la 15 litri...
    Mai adaug costurile kitului de distributie care se uzeaza mai rapid datorita turatiilor,si din cate stiu se schimba la 50 mii /km fiind se pare pe lant...

    Va dovedesc cata munca este necesara pt asa ceva la un Corsa!!

    Se schimba,pe langa intinzatoare... inclusiv rotile dintate...

    https://www.youtube.com/watch?v=ZO73kn_wYpo




    Raman la Dci deoarece au inceput sa puna cam din 2011 injectie si pompa Bosch...renuntand la Dephi si problemele de span in alimentare...iar chitul de distributie este fabricat de marci renumite ca si Contitech si tine garantat 90 mii/km inclusiv cu pompa de apa...

    In oras motorul de 110cp condus cu precautie si fara accelerari mari...consuma 6 litri iar in afara cu o medie de 100 km/hr..,lejer..calm.. fara depasiri in forja te aduce la 5 litri
    2 5
  • -4x4 nu-i doar pt. off road (lamborghini are 4x4, sau quatro de la audi)
    -pt. o masina cu garda inalta este chiar o necesitate compensand in parte pierderile de stabilitate datorate garzii
    -unde ai nevoie de garda de peste 200 ai nevoie si de-o rigiditate structurala pe masura, ceea ce nu prea se intampla la suvurile moderne, acestea fiind de fapt pt. utilizare ocazionala, altfel dupa cateva iesiri te trezesti cu caroseria stramba.
    -la iesiri ocazionale sunt foarte probabile situatiile cu aderenta redusa, asa ca degeaba treci peste bolovani daca te impotmolesti intr-o baltoaca, deci 4x4 trebuie.
    - de fapt dusterul este masina ideala pt. cei e citesc fise tehnice, are garda si unghiuri de off-roader, dar nu este, in schimb acolo unde este folosita majoritatea timpului, adica pe sosele, se comporta lamentabil.
    6 3
  • BRAVO DACIA DUSTER.
    DACA COSTA SUB 10K EURO O CUMPAR SI EU.
    MAI MULTI BANI SUNT O RISIPA SI CINE II DA E PROSTANAC.
    S-AU TERMINAT MASINILE? SPUN "MASINILE" NU DUSTER (DACIA).
    LA BUNA AUZIRE.
    1 7
  • mishazaitev
    @mircea1380

    Cu tot respectul, insa Subaru XV nu mi se pare deloc abordabil nici in ceea ce priveste pretul masinii nici in ceea ce priveste intretinerea pe care, cel putin in perioada de garantie, va trebui sa o faci la reprezentanta.

    As include in categoria aceasta a SUV-urilor accesibile care au si capacitati cat de cat decente de a se descurca in afara asfaltului, ASX-ul sau VITARA 1.m de 6 (2 USI). Acesta din urma chiar daca are doar un sistem de tractiune integrala permanent fara diferential blocabi, se descurca destul de bine in teren accidentat.
    1 1
  • someone
    @ someone
    pe mine m-ar interesa mai mult siguranta activa ( ESP + 4x4 +suspensie buna ) decat dotari si start-stop ...pt ca in lumea asta nebuna de pe sosele eu prefer siguranta activa decat mufa USB . si degeaba te lauzi ca ai 10 airbaguri pe masina, pt ca a le folosi inseamna impact, dar un ESP+4x4 te pot scapa de asa ceva
    dar totusi, daca pe unele piete ( cum sant cele din vest ) se pot pune dotari ca lumea, de ce sa nu se puna si pe piata din Romania?
    4 1
  • @Misha: depinde unde te uiti - in DE se poate gasi XV nou de 1.6 (ca de asta vorbeam) si la 22kEuro...

    Depinde ce intelegi prin calitati in afara asfaltului si la ce modele ne referim: ASX este model nou dar nu exceleaza in off-road (si nici nu stiu sa aiba motor benzina + 4x4), Vitara nu-mi dau seama la care faci referire (la modelul original Vitara, fabricat pana in 1998 sau la Grand Vitara in 3 usi cu motorul aspirat de 1.6 - M16A - care intr-adevar are tractiune integrala permanenta, dar care - cum spuneam - e penalizata de performantele motorului la turatii joase). XV-ul are si el tractiune integrala permanenta, are un benzinar aspirat de 1.6 la fel de anemic la turatii joase, dar are reductor pentru transmisia manuala, ceea ce-l face sa se descurce ok. Deci oferta e destul de limitata in 4 usi - Duster, XV, Terios...
    1 0
  • @someone: ESP-ul e obligatoriu - din cate stiu - pe toate modelele noi vandute in UE...
    1 0
  • mishazaitev
    mk9

    Compari mere cu pere. Lamborghinii si Audi si Impreza si Lancer, au sisteme 4x4 nedecuplabile pentru ca au nevoie de stabilitate fiind masini sportive. SUV-urile din aceasta clasa, in marea lor majoritate Duster, Quashqai, ASX etc., au 4x4 cuplabil astfel incat pe asfalt incat pe asfalt sa te poti deplasa 4x2 acolo unde nu ai nevoie de 4x4 si sa nu creasca consumul, desigur, la viteze caracteristice unor astfel de vehicule.

    In rest, ai dreptate... nimeni nu a pretins ca sunt masini de off road. Dar daca am o casa la munte si ca sa ajung acolo trebuie sa trec peste un drum stricat si valurit, unde mai am si sansa sa ma impotmolesc la prima ploaia (ca de, daca nu voiam natura pura mi-o faceam la asfalt), daca imi place sa pescuiesc, dar nu in balti private, iar peste toate astea mai am nevoie si de o masina cu care sa merg in viata de zi cu zi, acest gen de autoturism reprezinta pentru mine mijlocul ideal de deplasare. Las la o parte faptul ca sunt o multime de oameni care nu-si permit sa detina o masina pentru oras/asfalt si una pentru off road.
    2 0
  • mishazaitev
    Mircea,

    XV, in cea mai slaba varianta de echipare este 25 000 de euro.
    ASX 4X4 1.8 diesel 22.000 de euro. Masina are diferential blocabil si avand in vedere ca este diesel reductorul de pe XV chiar nu ma mai intereseaza. E posibil ca XV -ul sa aiba capacitati de trecere ceva mai bune, insa n-as opta pentru el. La urma urmei e tot o masina cu care sa merg pe asfalt in cea mai mare masura. Da, la Vitara 3 usi care se comercializeaza acum ma refeream. Chiar daca nu are diff blocabil mi se pare ca are cele mai bune capacitati de trecere., iar sistemul 4x4 permanent este destul de eficient. Daca mai pui si costurile de intretinere care sunt excelente la Suzuki, acest model, dar si SX4, in conditiile in care aceste modele sunt inca in ofertele dealerilor, mi se pare ca sunt oferte mai demne de luat in considerare decat XV
    0 0
  • @mircea1380,@mishazaitev

    Ma, dar mari utilizatori de 4x4 sunteti voi!
    Daca voi spuneti ca sunteti capabili sa dati 20 000€ masina noua ca sa faceti off road, asa sa fie! Bafta!
    Ma repet dar asta e:
    Am luat 4x4 in 2010 pt ca mi-am facut casa pe un deal mic in mijlocul naturii si nu aveam drum asfaltat.
    Cat poate face Duster: duceti-va voi de la Tulcea la Chilia Veche cand ploua un pic, numai un pic si vorbim apoi.
    0 1
  • Degeaba motoarele Renault snt competitive si Dusterul o masina reusita,daca dupa 6-7 ani caroseria e varza(rugina cat cuprinde);dati voi 20000e pe un Duster si o sa vedeti caroserie dupa 6-7 ani!!!!!
    0 1
  • Ai dreptate Turcu,trebuie sa fii tampit sa dai 20000-21000e pe un Duster!
    0 1
  • iulian
    Cam ce pret are 4x4 Laureate? Poate mai ieftin ca dieselul...
    1 0
  • O porcarie, o masina facuta pe "genunchi" si cu piesele de joasa calitate.
    De fapt, toate piesele sunt facute de proasta caliatate.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru