De la mașini la filme: BMW pune în scenă un scurtmetraj de acțiune cu Clive Owen

de Bogdan Mirică
Miercuri, 21.09.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La 15 ani de la seria de opt scurtmetraje cu Madonna, Mickey Rourke și Clive Owen, BMW pune în scenă un nou scurtmetraj. În rolul principal se va afla același Clive Owen.

Nu mulți își mai aduc aminte că în urmă cu 15 ani, BMW recurgea la o formă de promovare inedită, care a devenit rapid virală într-o perioadă în care nu exista nici Youtube și nici internetul de mare viteză. Pe atunci, constructorul german finanța opt filme de scurtmetraj cu actori sau cântăreți grandioși, cum ar fi Madonna, Gary Oldman, James Brown, Clive Owen, Adriana Lima, Mickey Rourke, Marilyn Manson și Forest Whitaker.

Nici la capitolul regizori BMW nu a coborât ștacheta, pe distribuție figurând nume de Oscar precum Alejandro Gonzalez Inarritu, Tony și Ridley Scott, precum și Guy Ritchie.

În doar patru luni, filmulețele din seria The Hire au atins 11 milioane de vizualizări, iar în prezent BMW estimează că cele opt scurtmetraje au adunat 100 de milioane de vizionări. Încă o dată, în acea perioadă Youtube încă nu se născuse, iar împărtășirea unor link-uri sau a unor clipuri video era destul de dificilă.

La 15 ani de atunci, BMW s-a gândit să reediteze succesul.

Ca o sărbătorire a acelor vremuri și ca o promisiune făcută fanilor brandului. De această dată însă, proiectul se va rezuma la un singur scurtmetraj, care va avea doar 10 minute. Se va numi The Escape și va fi publicat în data de 23 octombrie pe platforma online bmwfilms.com.

Esential 15 ani au trecut de la seria de filme The Hire.
100 de milioane de vizionări au adunat cele opt filme din seria The Hire, chiar dacă Youtube-ul nu fusese inventat.
Trudy Hardy, vicepreședintele departamentului de marketing America de Nord, a declarat că filmul va servi drept tribut proiectului de acum 15 ani, cea mai admirată ”strategie de marketing din istoria companiei”. Această afirmație este întărită de faptul că unul dintre filmele din 2001 a avut premiera la Festivalul de la Cannes, iar celelalte au atras critici pozitive. Mai mult, campania se pare că a reușit să atragă vânzări în creștere cu 12% pentru BMW în acel an.

BMW a publicat deja un trailer al viitorului film și câteva imagini din spatele camerei.

Pe platourile de filmare se vor afla regizorul Neill Blomkamp (District 9 și Elysium), iar în centrul acțiunii se va afla același Clive Owen. În distribuție mai figurează și alte nume sonore ale cinematografiei actuale: Dakota Fanning (War of the Worlds, I am Sam), Jon Bernthal (The Punisher, Daredevil) şi Vera Farmiga (The Departed, Up in the Air, Closer to the Moon). 

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru