Dieselgate intră pe linia dreaptă: Volkswagen are acordul final pentru a remedia cele 9 milioane de maşini Dieselgate în Europa

de Daniel Popescu
Joi, 22.12.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a primit acordul final al autorităţilor germane pentru a remedia toate cele 9 milioane de maşini din Europa afectate de scandalul Dieselgate.

Grupul Volkswagen a făcut un nou pas important în îndelungatul proces de a rezolva scandalul Dieselgate izbucnit în toamna anului trecut.

Constructorul a anunţat că a primit acordul final al Autorităţii Germane pentru Transport (KBA) pentru a remedia probleme înregistrat la toate cele circa 9 milioane de maşini din Europa implicate în acest caz. Decizia este valabilă pentru maşini Volkswagen, Audi, Skoda şi Seat înregistrate în toate cele 28 de state ale Uniunii Europene, inclusiv în România, care utilizează motoare de 1.2, 1.6 şi 2.0 litri.

Urmareste Automarket
Potrivit unui anunţ anterior, unităţile de 1.2 şi 2.0 litri din cadrul familiei de motoare E189 necesită doar un update de software, în timp ce motoarele de 1.6 litri au nevoie şi de montarea unui dispozitiv care să adapteze circulaţia aerului, pe lângă update-ul software.

De asemenea, procedura de recall este deja cunoscută: constructorii vor informa proprietarii maşinilor să vină cu acestea la dealerii autorizaţi pentru remedierea problemelor, iar toate costurile urmează să fie susţinute de Grupul Volkswagen.

În plus, Volkswagen insistă că update-urile software nu afectateaza în niciun fel consumul de carburant, performanţa motorului sau emisiile, după ce în luna aprilie a avut probleme în această privinţă.

Via Automotive News

Comentarii (5)

  • Atentie "Volkswagen a primit acordul final al autorităţilor germane" deci toata europa este in subordinea autoritatilor germane :)) JALNIC!!!!!!!!!! europa jalnic!!!!!!
    4 3
  • daca nu afecteaza emisiile atunci ce sens mai are "update-ul'?
    4 0
  • "update-urile software nu afectateaza în niciun fel consumul de carburant, performanţa motorului sau emisiile"

    Atunci de ce nu au facut update-ul din start, sa nu fie nevoie de amenzi?
    Ori e alta minciuna aici ori habar nu au pe ce lume sunt.
    7 1
  • Nu stiu cati dintre voi stiu ca 20% din VAG apartine statului german deci de asta cred ca au asteptat atata cu "remedierea problemei" , sa gaseasca o solutie cu care sa cheltuiasca cat mai putini bani cu reparatiile.
    1 1
  • inexorabil
    @g, ȋn urmă cu două săptămâni, am scris pe AM: “Din fericire ȋnsă, câtă vreme Germania va domina politic uriașul cu picioare de lut (UE) – din care cauză britanicii și-au băgat picioarele ȋn ea de “familie europeană” – tovarășii din Wolfsburg nu vor avea de ce să se ȋngrijoreze”.

    Remedierea ca remedierea, dar cert este că tărășenia din Europa nu seamănă cu cea din SUA, unde pe gagii ȋi costă de-i zvântă…
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru