Dodge Viper - primul exemplar s-a vândut cu 300.000 de dolari

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 25.06.2012
Dodge a reuşit să vândă primul exemplar Dodge Viper cu suma de 300.000 de dolari. Suma va fi donată unei fundaţii care luptă împotriva cancerului.

Esential

300.000 de dolari a fost suma pentru care s-a vândut primul exemplar Dodge Viper.
640 de cai putere oferă noul Dodge Viper.

Anul acesta este unul extrem de important pentru Dodge, care revine în segmentul supercarurilor cu noua generaţie a modelului Viper. Sportiva a fost deja dezvăluită publicului şi se pregăteşte să ajungă pe stradă. Dodge a ţinut însă ca primul exemplar să aibă parte de o primire specială şi a anunţat vânzarea sa în cadrul unei licitaţii publice.

Prima maşină ieşită oficial de pe linia de producţia a americanilor a ajuns astfel în lista casei de licitaţii Barrett-Jackson cu promisiunea ca toată suma încasată din vânzare să fie donată fundaţiei Austin Hatcher, specializată în lupta împotriva cancerului pediatric.

Pentru a spori atractivitatea primului exemplar Viper, Dodge a promis celui care va câştiga licitaţia şi o experienţă în cadrul cursurilor de pilotaj SRT Track, dar şi o vizită la seriile Le Mans din SUA. Interesul pentru supercarul de 640 de cai putere nu a întârziat să apară şi la finalul licitaţiei Viper a reuşit să strângă 300.000 de dolari.

via l autoblog

Comentarii (38)

  • Hot Weels
    Superb din toate punctele de vedere!
    D-abia astept sa vad ce poate noua vipera americana.
    17 10
  • Mircea
    - consum imens ,
    - taxe mari pt acel motor de 8.4l
    - interior prost din punct de vedere calitativ (parere personala)
    - pret mare , aproximativ 239.500 euro
    as prefera un SLS AMG sau un R8 V10 care sunt cu cel putin 100.000 euro mai ieftine decat Viper , au motoare mai economice , o transmisie mai buna plus multe altele avantaje...
    21 32
  • @ Mircea
    Citeste cu atentie articolul ! Doar acest exemplar ( primul de serie ) costa 300,000 $ pentru ca s-a vandut la licitatie . Noul Viper nu va depasi 100,000 $ .
    30 7
  • Asta-i masina pentru barbati nu pentru adolesdcenti puhavi sau dansatoare din buric!
    11 2
  • kumite
    Inca unul care vorbeste din auzite si e plin de prejudecati.Eu stiu actualele Chrysler SRT8 (hemi).Consumul este extraordinar de mic pentru un asemenea monstru.Calitatea interiorului?Cu mult peste japonezele ordinare.Dotarile?Multe.Ca o europeana din aceeasi clasa.
    17 7
  • @Mircea
    SLS , R8 vax - nu poti avea emotia unui Viper si exclusivismul sau ;-)
    12 9
  • Ce s-o mai ardem în parcare: americanii ÎNCĂ ştiu să producă MAŞINI! Din păcate, Ford cu precădere, dar şi Chrysler prin hibridizare cu Fiat şi GM prin febra opelo-daewooistă, lasă o amprentă murdară pe istoria fabuloasă a maşinilor americane…Dar iată că adepţii autenticităţii nemuritoare sunt încă ocrotiţi de şansa divină şi mai pot savura încă perle din curtea celor trei coloşi de peste Ocean, cum ar fi: Mustang (dar şi regretatul GT…tot o nebunie cuceritoare! dar lumea idioată n-a ştiut să-l aprecieze!) şi divizia Lincoln (toate) – de la Ford; Chrysler US (200 şi 300, ultimul fără Diesel-ul de Merz) şi Dodge US (Charger, Challenger şi Viper) – de la Chrysler; Buick şi Cadillac (doar modelele asamblate în SUA şi Canada), plus Chevrolet US, fără corespondentul asiatic (adică Impala, Camaro şi Corvette; Volt, doar pentru aspect) – de la GM.

    Cine continuă să susţină că “europenele” au motoare mai “bune”? Da, în privinţa economicităţii, dar pentru ce să strângi “la ciorap”? Ca să-ţi prăpădeşti banii agonisiţi pe shaorma, cola şi alte ciurucuri. Să vorbim despre fiabilitate? Păi, dacă comparăm exemplarele americane din anii ’60-’70 care sunt de vânzare în prezent cu cele europene din aceeaşi perioadă şi în acelaşi scop, oare care dintre cele două tabere arată în general mai bine??? Fiabilitatea europeană “sucks”, fără supărare! Exceptând SAAB…Poţi rămâne perplex în privinţa modului cum se prezintă unele modele 99 şi 900 vechi de cel puţin 30 de ani.

    Aaa, m-am prins care sunt punctele forte ale europenelor: V-max şi “plaja”…Hm, oare? Facem abtracţie de certitudinea că supercar-urile americane zvântă pe circuite de viteze, dar şi la probe de anduranţă şi abilitate, unele supersportive europene (dovezile le las scepticilor…). Să remarcăm că, în materie de limuzine, diviziile de performanţă ale “germanelor” au întâmpinat mari probleme din partea lui Cadillac CTS-V, başca faptul că acesta este mai prezentabil…Încearcă ceva şi japonezii, dar, de exemplu, după cum am auzit, modelul de performanţă LFA de la Lexus bate în retragere şi cochetează cu desfiinţarea; probabil că cei de la Toyota s-au speriat de eventualitatea ca noul Viper să-i umilească iarăşi la Nurburgring…

    Aaa, preţurile sunt atuul europenelor? Nu prea mi se pare! Mă rog, cine vinde modele “mini” cu motoare rivalizante cu ale mopedelor şi aspect de cutiuţe fără sare şi piper, da, saltă sigur banu’…Dar restul categoriilor…sunt scumpe cu draci în showroom-uri, mai ales în Est! Preţul calităţii reale sau…japcă de samsari?

    Să luăm în calcul şi arhitectura interioară? Da, este evident pentru toată lumea că, la Chrysler Group, a rămas tot fadă şi din topor, dar, deşi nu-mi place s-o spun, adevărul pur şi obiectiv este că GM a cam rupt gura târgului după “faliment” încoace şi nu mă refer la consumistele lor pro-europene Opel şi Chewoo! Parcă un Buick Regal GS n-aş refuza…Forme exterioare aparte şi apetisante, interior odihnitor, spaţios, lucrat cu gust, propune “sinusuri” inspirate pe bord, “tastatură” accesibilă şi splendid organizată, tehnologie recentă, cu touchscreen la discreţie, motor Ecotec de 2000 cc turbo şi 270 CP! Dacă managementul GM n-ar fi vizat distrugerea SAAB-ului şi ar fi ştiut cum să păstreze Pontiac, Oldsmobile şi Hummer, poate ar fi meritat să se instaleze detaşat pe prima poziţie comercială a lumii, oferind, paradoxal, mai multă exclusivitate decât rivalii VAG şi Toyota! Oricum oferă şi aşa, în condiţiile date şi cu greşelile inerente.

    Aşadar, care or fi acele “multe alte avantaje”? Să mă usuc dacă îmi dau seama care…

    Per ansamblu, deşi toate cele trei mari corporaţii americane rezistă cu greu tentaţiei mercantiliste insuflate de granzii europeni (cu părere de rău pentru amicul Octav72, Ford nu mai înseamnă Ford decât prin intermediul eternului Mustang), calitatea, fiabilitatea şi arta pe coordonate auto rămân apanajul yankeilor. Not for long time, but…still! Enjoy yourself!
    15 20
  • solstice
    @SaabCuantic

    Adevar ai grait. S-a cam dus suprematia masinilor europene.
    Traiasca americanele!!
    13 9
  • De acum in colo cand se mai urca Americanii intr-o masina de a lor trebuie sa zica sarumana Italia sau sarumana Koreea. Fara FIAT / Daewoo scria faliment pe 3 sferturi din industria lor. Plus ca au pus si ei mana pe tehnologie din secolul asta. Ce furasera ei de la MB prin 90 era cam depasit. :)) Macar stiu sa se ingrase bine.
    2 9
  • Saab Cuantic nu vreau sa fiu rau dar sa stii ca Buick Regal GS nu este altceva decat un Opel Insignia cu alta emblema. In ultimii 20 de ani America a produs multe ciurucuri si prea putine masini decente.
    7 9
  • kumite
    @Linea,tu chiar crezi ce ai scris?Daca crezi asta,e rau de tot. Ai cuplat vreodata aparatul de diagnoza la un Grand Cherokee?Ai vazut cate module are masina asta?Sunt cam 30 de module(computere).Ai deschis capota unui SRT 8?Vei vedea(daca te pricepi) ca motorul asta nu mai are anticul si depasitul "air flow mass meter" .Ai vazut cum arata sistemul de evacuare?Daca esti intr-un atelie si ai o masina ca asta,careia ii merge motorul,vei constata ca nu te ia de cap (de la gaze)Atotputernicul subi sti,in aceleasi conditii,te pune in cur..Au luat tehnologie de la mercedes?Vai de capul tau!Iau tehnologie din secolul asta de la Fiat?Oauuu!Te rog ,daca esti habarnist,vezi-ti de trebusoarele tale cele marunte!Vai de capetele noastre!
    7 8
  • @Mircea:
    -in privinta consumului si a taxelor ma gandesc ca e un pic cam absurd sa te astepti la economie din partea unei masini prin preajma careia,in momentul in care era conceputa,nici nu s-a discutat despre economie;
    -in privinta interiorului prost din punct de vedere calitativ am atat de spus:in general o masina o conduci,nu stai sa te freci cu posteriorul de dashboard(sunt convins ca faci referire si la plasticul ieftin de la dashboard).Cat despre Viper,cand conduci o astfel de masina nu te mai intereseaza si nu te mai gandesti la materialele din care e facut interiorul pentru ca daca faci asta,in primul rand vei pierde ocazia speciala de a te bucura de o astfel de masina si in al doilea rand,daca nu esti atent cand o conduci,exista sanse foarte mari sa mori,chiar daca nu e la fel de kamikaze ca Viper-ul anterior;
    @SaabCuantic:
    -in general cam ai dreptate dar e si o chestie de gusturi iar alea nu se discuta.Spuneai de CTS-V ca e mai prezentabil decat limuzinele germane - da,asa o fi,si sincer sa fiu as prefera un CTS-V in defavoarea oricarei masini nemtesti,dar sunt unii carora le plac mai mult anumite nemtesti din punct de vedere estetic sau calitativ(sau mai stiu eu ce motiv gasesc);si mie imi plac,dar CTS-ul imi place mai mult;
    -in privinta economiei se poate ca unii sa fie indreptatiti sa emita pretentii,pentru ca nu toata lumea mananca shaorma si bea litri de cola,dar aceste pretentii trebuie emise cu cap - repet,nu te legi,spre exempu,de Viper,Corvette sau Shelby GT500 ca sunt prea "insetate" cum fac multi idioti;
    -fiabilitatea masinilor americane poate fi datorata,chiar daca in mica masura,si patriotismului excesiv al americanilor(ma gandesc eu!).Ei sunt foarte mandri de ceea ce au realizat,iar eu nu-i judec pentru asta fiindca ei cam au de ce sa fie mandri.In America,daca unul si-a luat Camaro in '69 sau cand a aparut,in prezent si nepotii lui ar fi mandri sa o conduca.Daca se strica,fac tot posibilul sa o reconditioneze.La europeni parca "moda" asta e ceva mai schimbatoare si ma gandesc ca intr-o oarecare masura,mica sau mare,poate conteaza si asta.
    10 5
  • @Linea

    Spune-mi,te rog,ce tehnologie au luat americanii de la Fiat si Daewoo???
    Probabil te referi la faptul ca unele modele Chrysler au luat motoare diesel de la fiat. Dar sa nu uitam ca Fiat a luat de la Chrysler masina cu totul si decat i-a schimbat sigla de pe capota.
    Deci,cine de la cine a luat tehnologie????????
    8 4
  • @Linea, nu mă supăr eu cu una, cu două. Da, ai dreptate, Regal împarte o platformă comună cu Insignia şi 9-5, dar…nu a îndrăznit nimeni până acum să dea glas adevărului adevărat despre această platformă – Epsilon II – şi anume că a fost folosită prima dată, în 2006, de…SAAB AeroX! După un an s-a trezit şi Opel să-şi revendice paternitatea…De fapt, mi-ai părut puţin răutăcios la faza cu “împrumuturile” americane de mecanică şi tehnologie. Teoretic, americanii pot scoate cele mai rapide vehicule de pe planetă. Nu neapărat autoturisme. Te-ai întrebat vreodată ce s-ar fi întâmplat dacă Dodge Tomahawk ar fi fost produs în serie; cum ar fi fost să te deplasezi cu vreo 480 km/h, caz în care creierul uman ar fi deja derutat? Accesoriile indispensabile ale siguranţei maşinii, centura şi airbag-ul, de cine au fost inventate? De fapt, americanilor le este mai specifică interşanjabilitatea decât paradigma “ ex oriente lux” (a fi luminaţi de către Emisfera Estică). Concret, V8-ul definitoriu al lui GM se baza pe nişte principii generale pentru toate diviziile, dar era şi particularizat : V8 de Chevrolet, de Cadillac, de Pontiac, de Buick, de Oldsmobile. Deseori, în cadrul corporaţiei, o marcă adopta V8-ul alteia tocmai în ideea de eficienţă şi diversitate. Ceea ce se întâmplă actualmente cu industria americană de profil poartă stigmatul unui “proces global” adoptat fără discernământ…Dintre toate anomaliile istoriei, globalizarea nu acceptă nici o alternativă şi mai ales nici o opoziţie. Unii o consideră un ecou îndepărtat al răzvrătirii luciferice preistorice…Deci ceea ce trăim acum se cheamă relativizarea valorilor tradiţionale şi recontextualizarea rânduielilor politico-economice. De ce? Oricum, nu pentru a trezi nostalgia vremurilor apuse, asta-i clar! Cum mâncarea sănătoasă a ajuns să fie considerată otravă de către organismele internaţionaliste “abilitate”, cât credeţi că va mai dura până când şi motoarele cu adevărat funcţionale, performante şi fiabile ar putea fi ştampilate ca rebuturi care “trebuie” interzise?...Următorul pas de anvergură pare a fi hegemonia bateriilor reîncărcabile şi instaurarea computerelor cu roţi declarate “maşini”. Cine naiba va mai avea nevoie atunci de piloţi şi de capacităţi proprii de decizie? Omul, ca oglindă a dumnezeirii, autonom şi responsabil, transformat “politic corect” în “cetăţean global”, este setat acum din Laboratorul Ocult de conducere a lumii să devină doar o legumă tehno-alienată şi valorificabilă psihologic la cherem oficial, th’ th’ th’ th’ that’s all, folks! (aşa se încheiau desenele animate cu bâlbâitul Porky).

    @mopar, ai un punct în plus de la mine pentru curaj! Şi dacă chiar lucrezi pentru Mopar, cu atât mai bine :) Multe “europene” se fălesc cu divizii de performanţă, dar nu dispun şi de o întreagă armată de tehnicieni şi mecanici la dispoziţie precum Chrysler Group. “Proaste” mai sunt motoarele americane, nu? Am constatat prin intermediul Ecotec-urilor. Proaste rău…Atât de proaste încât sedanele care le poartă se bucură de o stabilitate cinetică la 250 km/h cum rar îţi este dat să vezi…Dar, oricum, proaste…Vulpea şi strugurii.
    10 16
  • Bai copii nu va mai uitati la Transformers ca visati cai verzi pe pereti. @mopar sa stii ca in State majoritatea au PICK-UPuri nicidecum musclecaruri asa ca desumfla-te. De bune ce au fost masinile americane au fost salvate de statul american? De bune ce erau si incomparabil de avansate tehnologic modelele americane au fost lasate sa zaca in magazine in detrimentul celor asiatice? De ce vinde bine Toyota, Honda, Hyundai, Acura, Lexus, Infiniti? Pentru ca sunt foarte proastes si cum americanii nu sunt patrioti le plac masinile japoneze/koreene?

    NU prieteni, ci pentru ca erau EXECRABILE si americanul a trebuit sa isi calce pe onoare si sa cumpere masini de la fostul sau mare inamic. Da ce sa-i faci in NFS, Transformeres nu pomeneste nimeni de astea.
    5 8
  • AndreiRN
    Dodge.
    Nu stiu exact de ce dar a fost firma care ma atras cel mai mult si am avut 6 la viata mea. Inca mai am 2.
    O simplitate de inginerie si un pret redus.
    Imi aduc aminte cand am descoperit ca toate motoarele Dodge aveau acelas starter, electromotor, indiferent ca e de 6 sau 8 cilindri.
    Si de ce nu?
    Am avut 2 din ani '70 cu faimosul motor de 6 in linie asezat "slant" de aprox 4 litri care mergea si mergea si mergea pana te saturai de ea si nu mai stiai cum sa scapi de ea.
    In ultimi 15 ani conduc un Dakota Custom cu V6 de 3.9 litri si a trecut de 500000 km si ma uimeste cum merge si cat de bine trage si cat abuz poate sa duca.
    Merge chiar cu un amestec de benzina cu apa si tracteaza 4 tone pe drumuri forestiere.
    Cum se spunea mai devreme ma simt asa de atasat de el ca va fi in posesia mea atat cat voi trai.
    Saptamana asta va primi piese noi la axul cardanic si e o treaba de 30 de mi sa o schimbi.
    Transmisia am schimbat-o singur de 2 ori in acest timp si am deja alta in garaj de rezerva luata cu $90.
    Alti au avut probleme dar eu mai mult succese cu Dodge.
    Este adevarat ca exista trendul spre motoare complicate si cu multa electronica dar americanul de rand de varsta mijlocie sau tineri vor masini/motoare simple si de aceea preturile la masinile vechi este cam ridicat.
    2 3
  • @Cuantic
    Europenele "sucks" cu exceptia Saab, desigur:) . Merge f bine un 900 de 30 de ani? Sunt convins, dar la fel poate merge si-un E30 sau un Mercedes din aceeasi perioada. Eu sunt curios cati americani se mai inghesuie la motoare de 8.4 litri, nici macar ei nu mai stau la coada pt asa ceva, raman motoare exclusiviste, ori fi f bune nu zic nu, dar sunt o minoritate. Pt ce sa strangi la "ciorap"? De acord, pai asta zic si europenii cand dau 100 de mii de euro pe un Mercedes de ex in loc de 50 de mii de dolari pe un Buick, la ce naiba sa strangi pt shaorma si cola? De obicei iti inteleg subiectivismul, dar acum cu toate europenele sucks mai putin Saab e cam prea mult:). Nu te supara, dar nu e chiar asa.
    10 1
  • @Linea
    Eu nu am zis ca majoritatea americanilor au musclecar-uri.De unde ai scos-o?? In America vand bine marcile asiatice dar si cele autohtone(americane).
    Cea mai vanduta masina in State e Ford F-150 si stii prea bine ca masina asta nu e nici japoneza si nici koreana.
    Inca un exemplu,marca cu cele mai mari vanzari in segmentul sport e Chevrolet(Camaro,Corvette).
    Nu e chiar asa cum iti imaginezi tu,baiete.....
    3 4
  • @Linea
    Eu nu am zis ca majoritatea americanilor au musclecar-uri.De unde ai scos-o??
    In America,vand bine marcile asiatice,dar si cele autohtone(americane).
    Cea mai vanduta masina in State e Ford F-150 si stii prea bine ca masina asta nu e nici japoneza si nici koreana.
    Inca un exemplu,marca cu cele mai mari vanzari in segmentul sport e Chevrolet(Camaro,Corvette).
    Nu e chiar asa cum iti imaginezi tu,baiete...
    4 4
  • Dane, deşi nu mă crezi, eu ţin la părerile tale, implicit şi la tine, că doar ele de la cine emană? :) Poate şi ţie, şi altora, vi se pare că m-a apucat subit dragostea de “americane”…Nu, sunt doar corect (nu dpdv politic :D). Ştiu, te-am atins puţin în orgoliu că nu m-am exprimat în termeni mai laudativi despre BMW. Totuşi, ai crede că Seria 3 de care tocmai m-am lepădat, deşi era o “pisicuţă” frumoasă, mi-a făcut zile fripte per ansamblu la doar 160 000 km rulaţi, iar Toyota, la 350 000, o bruscam şi n-avea nimic, teribilă maşinuţă ca fiabilitate, deşi ternă…rău. Ridicam capota BMW-ului şi, nefiind un specialist auto, rămâneam decepţionat de aspectul general uzat. Mecanicii la care apelam mă râdeau pe la spate, niciunul indicând firma bavareză ca maşină-etalon! Mă gândisem la BMW ca la o soluţie circumstanţială pentru SAAB datorită…fibrei sale sportive similare, dorind ca suedezii să-şi păstreze, totuşi, independenţa decizională, dar îţi aminteşti că, atunci când Muller a vrut să apeleze la 1.6 turbo de la bavarezi, mi-au sărit capacele?! PhoeniX cu bot de M6 CSL – cum am reacţionat? Da’ să nu mă urăşti, OK?

    Merzane fiabile? Ooo, da, cele mai, really! Dar nu şi acum!!! N-au dat-o pe chinezisme, dar merge şi cu turcisme…Şocul suprem vine de la…interior (habitaclu). Cel puţin clasele C şi E…wow, ce regres! Nu insinuez că ar fi respingătoare, dimpotrivă, dar…viermele audist colcăie pe bord :D Subtil , dar o face…

    Nu-mi pasă că şi ARN este amator de “americane”. Nu contează nici că el sau eu le elogiem. Yankeii au imprimat dintotdeauna un alt sens maşinilor decât pe bătrânul continent. Concurenţa consumismului ieftin şi abundent a venit prima dată în anii ’70 dinspre plaiurile mai vechiului duşman nipon…Deşi industria locală consacrată s-a zbătut să nu fie afectată, iluzia economicităţii a contaminat dureros poporul încă cel mai liber din lume…Şi atunci şi europenele au sesizat punctul slab al Unchiului Sam. Ba încă şi “cei trei crai” autohtoni au început să vadă în faţa ochilor, în loc de figurile călăuzitoare ale lui Henry Ford, Walter Chrysler sau William C. Durant, mutra calmă şi rece, dar dulce…la stomac, a lui Benjamin Franklin (de pe bancnota de 100 “bucks”). SAAB însă a contracarat cu o altă filosofie: bun, însă nu contează cât de ieftin! Deci, dacă noi, iubitorii fără frontiere ai calităţii rafinate, jubilăm că îşi face re-apariţia cu semeţie emblematicul Viper, de ce sar flegmele pe noi?! Să schimbăm registrul atunci: O, Passat, dulce Passat, din negură de vremi / Pe freamătul TDI la tine tu mă chemi…Bye!
    6 18
  • Dodge Viper a scris istorie si se pare ca va mai continua, pentru o perioada de timp... Realizari deosebite, automobile in care cei care au reusit sa le dea viata, au adaugat ingredientul numit pasiune. Imi aduc aminte si de Chevrolet Corvette C6, foarte apreciat in anul 2008. Pacat ca despre aceste masini vorbim numai din auzite, cei care au avut ocazia sa le testeze si chiar sa le vada de aproape, fiind foarte putini. Insa in aceste vremuri, cand resursele sunt din ce in ce mai putine, mi-e greu sa cred ca aceste masini vor avea prea mult viitor. Fiecare vreme cu realitatile ei economice. Este necesar sa ne gandim si la ceilalti, au si ei nevoie de mobilitate si cred ca viitorul este al motoarelor de cilindree mica. Fie ele sport sau pentru comercializare pe scara larga.

    @dan_grc, consider ca ai dreptate. Si eu cred ca amicul SaabCuantic a exagerat in anumite privinte. Sunt multe masini europene fiabile, iar fiabilitatea europeana nu este chiar asa cum spune amicul Cuantic in engleza :)

    @SaabCuantic, parerea ta de rau pentru amicul Octav72 nu este ceva credibil :) Pentru ca eu ma simt foarte bine cu masina pe care o conduc. Si aici ar fi un prim aspect in care consider ca nu ai dreptate, pentru ca al meu Focus este foarte fiabil. Chiar daca circula o vorba, ca nu prea s-au mai construit masini bune dupa anul 2000...
    Fac o paranteza si imi cer scuze fata de ceilalti colegi si @Automarket pentru off-topic, insa am constatat ca este necesar. Presimt ca o sa fie destul de lung...
    Amice SaabCuantic (daca asa exprimare oferi, nu am nimic impotriva), multi cred ca ar vrea sa conduca un Ford Gran Torino, de exemplu. Insa acest lucru nu este posibil, evident. Cat despre fiabilitatea europeana, marca Ford a castigat numeroase titluri cu anumite modele ale sale, tocmai cand le-a ''europenizat''. Si in acest fel a produs si masini mai adaptate pentru drumurile existente in Europa.
    Te cam contrazici, fata de ce spuneai nu cu mult timp in urma. Cand m-ai invitat la intalnirea Club Saab de duminica 24 iunie, ai scris despre Ford asa: ''caruia eu nu i-am reprosat niciodata NIMIC ca marca in sine''. Iar in comentariul de mai sus apari cu niste afirmatii care ma fac sa zambesc. Ford, ca si Saab, sau Volvo, sau VW, Renault, Alfa Romeo, BMW si multe alte marci, au si modele mai putin reusite. Cataloghezi si apreciezi insa amprentele urate lasate de unii, de parca sunt singurii... Nu exista padure fara uscaturi. Pe de alta parte (partea care conteaza pentru fiecare marca), modelele de succes, fie ele in America sau Europa, reprezinta partea plina a paharului. Nu exista automobil perfect. De aceea spuneam intr-un comentariu, imi plac masinile bune si nu caut sa ma identific cu o marca anume, ci cu fenomenul auto si realizarile sale deosebite. Am sigla Ford la avatar dintr-un motiv anume (insa nu intentionez alt off-topic despre acest subiect), dar asta nu inseamna ca nu apreciez Saab, sau Subaru ori alte marci, atata vreme cat au modele care au scris istorie.
    Asa ca nu numai Saab poate sa prezinte modele bine intretinute, care sa arate grozav si la 30 de ani de la fabricatie. Faci ce faci si vorbesti pe langa subiect destul de des, desi ti-ai luat de multe ori angajamentul ca nu o sa mai ''abuzezi'' astfel de acest spatiu...
    Ajungem si la Saab, daca tot este un off-topic lung. Incerc si sper sa fie singurul de acest fel si intindere. Am vazut la intalnirea de duminica oameni interesanti si deschisi, a fost o placere sa discut cu ei. Poate este mai bine ca nu ai venit, avand in vedere unele comentarii ale tale... Din punctul meu de vedere, cand ai formulat invitatia la modul ''nu-ti permit s-o refuzi decat in caz de forta majora'', am zambit... Pentru ca eu stabilesc ce imi permit si ce nu. Au fost cam 9 saabisti la intalnire, poate se stia ceva de nu a fost participarea numeroasa, sau poate vremea ploioasa i-a oprit pe multi... Sau poate noile vesti despre Saab, sau poate concediile unora... Oricum, cu o jumatate de ora inainte, nu se anuntase nimic despre contramandarea intalnirii. Cei 9 au fost insa foarte de treaba, pe durata intalnirii. Tu nu numai ca nu ai anuntat ca nu apari, dar ai recunoscut acest fapt numai dupa comentariul meu din acea dupa-amiaza. Iar explicatia ta nu sta in picioare, din punctul meu de vedere. Ori esti pasionat, ori nu esti. Eu apreciez oamenii care fac ceea ce spun, oamenii parolisti si care oscileaza mai putin... Cumpara-ti un Saab, de care cred ca tot spui de aproximativ un an de zile... Iti urez cu sinceritate spor in acest sens, sa-ti indeplinesti visul! Insa personal consider ineficace (n-am gasit alta rima...) modul tau de a spune ca esti ''mai din topor'' sau, asa cum relatai la un articol recent: ''Nu-mi caut o scuza prin faptul ca sunt un parlit care de-abia are dupa ce bea apa chioara''. Aici nu este vorba de saracie sau bogatie materiala, este vorba despre domeniul auto. Stiu ca acest aspect iti este cunoscut si imi plac comentariile tale interesante si la subiect, dar unele sunt destul de pe langa ceea ce se discuta, fapt pe care ti l-au semnalat si altii.
    Iar cand spui cuiva ''Reminiscenta Nevertebrata'', chiar daca omul respectiv a cautat sa te jigneasca, nu esti cu nimic mai breaz ca el. De altfel, vorbesti de pilde si invataturi, insa aduci aminte de partea negativa la modul direct, uneori chiar la inceputul comentariului...
    Nu am scris aceste randuri ca sa te supar, dar mi-am schimbat parerea despre tine. Ca nu ti-am spus pana acum, este pentru ca asa am considerat. Nu pun etichete, nu judec pe nimeni, insa ceea ce ai comentat la acest subiect parca cerea sa-ti raspund astfel.
    Nu fac un capat de tara din ceea ce ai scris, nu-mi intunec eu pasiunea pentru masini si bucuria de a trai din atata lucru! Cauta insa pe viitor sa fii ceva mai rezervat, nu strica. Nimeni nu le stie pe toate. Si nu uita, lupta cea mai grea a omului se da cu sine insusi. Amice, te rog nu o lua ca pe ceva personal, daca se poate. Votez pentru liniste si echilibru pe acest site, intelegere si comentarii frumoase :)

    @Automarket, as avea o propunere. Ma gandesc, daca este posibil, la o rubrica unde fiecare sa aiba posibilitatea sa-si exprime pasiunea despre un model anume. Poate asa mai dispar din tensiunile unora. Sper sa nu se creeze certuri si sa inceapa colegii sa spuna care este mai bogat si ce diplome detine, asa cum am citit la unele articole, din pacate. Ma refer chiar si la masini des intalnite, nu numai la cele exclusiviste. Astra, Megane, Golf, Focus si multe altele. In ideea ca fiecare poate spune: masina buna este aceea care imi place mie. Sper sa fie ceva constructiv si sa se afle lucruri interesante, daca se va deschide vreodata o rubrica de acest fel. Ca un drive test despre pasiunea fiecaruia, masini mai vechi sau mai noi. Iar voi sau colegii de pe acest site sa aleaga periodic un model despre care sa se discute.
    Sunt frumoase masinile exclusiviste, pe care si le permit extrem de putini. Ele sunt baza de plecare si inspiratie, deseori, pentru masini ''de strada'' mai bune. Este bine sa visam, insa cred ca este bine sa aflam si lucruri despre masini mai des intalnite, pe care le-au condus, le conduc si le detin cei pasionati de fenomenul auto.
    Toate cele bune!
    13 8
  • Aici greşeşti, Octav…Te-ai inflamat, deşi nu anticipam să mă combaţi cu obidă vreodată, mai ales că ideea unui atac la persoană, la care te pretezi tu, nu mi-a încolţit niciodată în minte…Dar, teoretic, totul este posibil! Nu m-am contrazis la faza cu Fordul. Eu CRED că nu orice poartă sigla Ford este şi Ford. Pentru ceea ce cred îmi dai peste bot?! Că tu deţii unul europenizat, este treaba ta. Eu nu-mi impun opiniile cu forcepsul. Dar nu cred că te-am persiflat vreodată…Nici ceea ce a scos SAAB din 2002 încoace pe linia lui 9-3 nu mi se pare SAAB şi, surpriză, mulţi fani sunt în asentimentul meu…sau invers. Îmi cerusem scuze anticipat (“cu părere de rău”), fiindcă presimţeam că o să dai în clocot…Dar despre faptul că am elogiat Mustang-ul şi GT-ul…mucles, n-ai scos nici o silabă! Într-adevăr, n-am reproşat nimic niciodată Fordului care este FORD (“ca marcă în sine”…dar, de, Octav nu poate sesiza nuanţele aparent camuflate…). Ai interpretat totul ca o desconsiderare aluzivă a maşinii tale…Incredibil! Să mai conchidă careva despre “subiectivismul” lui Cuantic…Am avut BMW, remember? Eu m-am considerat singur tâmpit pentru alegerea făcută, tu însă n-ai cum să dai greş din constituţie şi să-l ferească Sfântu’ pe imprudentul care s-ar lega de comoara ta, nu? Dar măcar de s-ar lega cu adevărat! Te irită că ţi-am zis “amic” ?! Prieten , amic, care-i diferenţa? Zâmbeşti a ironie? De ce? Nu obişnuieşti să te încurci cu “păcătoşii şi vameşii”? Multă lume îmi impută că sunt “alături” cu drumul…De fapt, deranjez straşnic...Nu prin “excesivul” cantitativ, ci prin virulenţa mea antişablonardă…Deci şi tu credeai de mult că “aberez”, dar vezi cum le aranjează soarta ca să te dea în vileag?...Când ţi-ai creat o convingere faţă de cineva, dezvăluie-o în faţă! Ştii ce faci tu acum? Maestre, maestre, dar ia m…d…Mersi! Mai bine că n-am venit duminică? Straniu…Nu mi-ai fi lăsat impresia că aşa ai fi preferat…Dar invitaţia de ce ţi-am adresat-o? Am avut intenţii rele? N-am venit şi fiindcă apăruse subit o problemă de familie, dacă vrei să ştii! Pe care o pun pe lista mea de priorităţi chiar şi înaintea lui SAAB, ce zici de asta? Cum să te fi anunţat dacă n-aveam nici măcar un nr. de-al tău? Dacă ţi-ar lua foc casa, tu te-ai duce la concert, fiindcă aşa ai promis , doar ca să nu-ţi pierzi aura de parolist? Şi de ce pui accent pe ce “zice lumea” în privinţa mea? Pentru ce i-a şuierat gloanţele pe la ureche în ’89? Ca să poa’ să zică astăzi! Îl socoteşti victimă pe ARN? Dar nu te uiţi şi la comportamentul lui sălbatic? Ţi-ar plăcea ca să-i arăţi un semn de bunăvoinţă cuiva şi dânsul să te scuipe?! La propriu sau la figurat, nu contează. Cine a zis că le ştie pe toate? Sau am sugerat vreodată în substrat cuiva? Ţi-am devenit antipatic? Eh, riscul meseriei…“Ia-ţi un SAAB”…Ăăă, dacă ar creşte biştarii prin copaci, cum să nu! Cam greu de înhăţat ceea ce caut eu, dar să nu te alerge grija pe tine, it’s my business. Şi nu numai tu poţi fi capabil de răutate gratuită (pe care o confunzi cu critica sau cu necesitatea ei!), ci şi eu: vezi că abuzezi de termenul “pasiune”, ca şi de derivatul “pasionat”. OK, pasiune, dar să existe şi o manevrare lingvistică moderată a pasiunii. Nu pui etichete, hm? Nu le aplici direct, ci le propulsezi elegant, prin ţeava de gornete prelucrate. ”Tensiunile unora”…Scuză-mă de “paranoia”, dar sintagma ta n-o consider o subtilitate. Interesant de aflat ce s-ar fi întâmplat dacă nu ţi-ar fi sărit ţandăra ACUM…M-ai fi abordat tot cu “maestre”, dar, în realitate, formula n-ar fi avut decât valoarea unui salut militar cu capul descoperit…Ştii care-i tâlcul unui asemenea gest? Dacă nu, întreabă-i pe cei mai bătrâni.

    Acesta a fost un drept la replică. Spre deosebire de tine, eu n-o să încep să te privesc altfel…altfel decât mi-ai dovedit că eşti. Revanşard…M-ai mâhnit peste măsură…Nici nu intuieşti cum se traduce faptul de a te scoate de la inimă chiar înainte de a mă cunoaşte esenţialmente…Admit dialogul constructiv, chiar dacă implică inevitabil polemică, dar modul voalat şi ţâfnos totodată de a mă trimite undeva nu-l aprob niciodată, OK?! Dacă ţie ţi se pare că sunt exponentul unui caracter bazat pe forţa brută a satârului, atunci n-am încotro decât să te îndemn: mergi pe calea ta, omule! Pe mine te rog să mă eviţi totalmente pe viitor!

    PS: N-o să mai fiu “bun” (a se citi fraier) cu nimeni…Te respect, mă respecţi, dar nu te calific apriori “deosebit” şi rog nici invers…Darurile de suflet se acordă numai celor care escaladează Himalaya cu mâinile goale şi, obligatoriu, coboară apoi la baza muntelui…Nu mă refer nici la carieră, nici la “realizări”. Cine poate să înţeleagă, să înţeleagă!
    9 17
  • Nu exista un moderator care sa stearga elucubratiile de mai sus. Da am inteles iti doresti mult un Saab, bravo foarte frumos si unii din noi isi doresc. Asta nu te face superior.
    7 7
  • @Cuantic
    As putea sa speculez si sa spun ca "pisicuta" cu pricina poate nu avea doar 160 000 de km:). Si poti sa iubesti liber" americancele" , sunt multe modele de legenda, dar unii daca ar intelege ca Europa este altceva, in primul rand mult mai restrictiva, lumea nu are ce sa faca cu motoare de 8.4 litri, care fie vorba intre noi poate orice constructor sa-l faca si nici nu este greu sa-l faci fiabil, iar in cativa ani de utilizare cu niste taxe astronomice si consum care ar parea de pe alta planeta daca se face un calcul iesi mai ieftin daca schimbi de vreo 2 ori turbina la o "europeanca" plus alte piese, binenteles asta in afara de Saab unde nu poate sa pice turbina. Sunt rautacios acum dar cand dai cu fiabilitatea in cap in mai toate marcile europene in afara de Saab meriti putina rautate. Chiar si asa iti doresc sa detii Saab-ul la care visezi cu o conditie: sa spui orice problema va avea:)
    15 1
  • SaabCuantic, nu esti credibil atata vreme cat folosesti aici exprimari de genul ''iti jur'' sau ''Sa ma usuc daca imi dau seama care...''.
    Cred ca orice om cu discernamant poate sa-si dea seama cine anume este in clocot, inflamat sau ce alte expresii iti mai plac tie... Probabil obida este de fapt in ochii tai si asa probabil percepi multe aspecte.
    Eu am cautat sa-ti arat intelegere si sa vad ceea ce este bun in tine, nu am ''sarit'' imediat sa-ti atrag atentia de fiecare data cand ai depasit masura. Nimeni nu este perfect. Insa atata vreme cat le spui unora in comentarii: ''SAAB a murit de inanitie, macar tu fa-o prin asfixie...'', cred ca avem perceptii diferite asupra modului de a-i trata pe ceilalti. Aici se vede de altfel cine anume depaseste masura, daca altcineva spune ceva de rau despre marca lui preferata...
    Nu ai inteles nimic, exemplul scurt de fiabilitate pe care l-am dat, reprezinta date concrete, atata tot. Cum spuneam, nu fac un capat de tara pentru ca ai emis acele afirmatii despre marca Ford.
    Nu mai conteaza acum multe aspecte, pentru ca iti propun sa incheiem discutiile. Cine are timp sa citeasca, poate sa arunce o privire pe comentariile tale si sa vada cum te contrazici singur, inclusiv in privinta motivului pentru care nu ai venit duminica... Acum afirmi altceva decat in comentariul de duminica 24 iunie...
    Iar in legatura cu ''teava de cornete prelucrate'', o exprimare foarte ''eleganta'' de altfel de-a ta, cred ca era mai bine pentru tine daca te faceai actor. Citeste atent, nu am scris un actor excelent. Pentru ca aici se pare ca nu ai reusit sa pacalesti decat pe foarte putini, in ciuda dialogurilor tale atat de ''obiective'' si ''constructive''.
    Consider ca nu mai este cazul sa incerc sa te lamuresc.
    Iti urez multa sanatate si noroc!
    10 4
  • Mircea
    Ma copii ce nu intelegeti ca la banii astia iti iei un Lamborghini Aventador care e de 10.000 de ori mai bun decat un Dodge
    7 12
  • AndreiRN
    Lamborghini nu se ridica la nivelul lui Viper cand vine vorba de fiabilitate si practicalitate chiar si la supersportive.
    Oricum Cuantic are o imagine foarte realista in istoria evolutiei auto chiar daca este el exagerat de artistic si aburit de Saab.
    Daca vrea ii fac eu rost de o duzina de Saaburi si le pun la pastrare pt el.
    Promit chiar ca nu las gainile in ele.
    3 11
  • Domnul Logan Cazan
    Salut , conduc un logan , mazda 3 , chevrolet aveo si spark
    toate masinile mele (4 la numar) fiind de o putere incredibila , cu putin sub 90 cp , insa cand am vazut acest Dodge Viper la doar 300 de milioane lei vechi am ramas socat , trebuie neaparat sa imi iau unul !
    puterea sa este incredibila (76 CP / 1 litru) :)) , pai de exemplul motorul de 2.0 de la Audi TTS si motorul de 2.5 de la Audi TT-RS dezvolta 136 CP / litru si sunt mult mai practice decat acest shit de masina pe nume Dodge Viper
    8 10
  • AndreiRN
    CP multi pe litru inseamna un motor de scurta folosinta.
    Cat despre pret ...........

    http://losangeles.craigslist.org/search/cto?query=viper&srchType=T&minAsk=&maxAsk=

    http://orangecounty.craigslist.org/search/cto?query=viper&srchType=T&minAsk=&maxAsk=
    2 8
  • zarnesteanu
    Pacat de atatea comentarii pe langa la un articol despre o masina care este pe cale sa devina "rara avis" de-acum inainte.

    @ SaabCuantic. Imi pare rau de toata porcaria pe care ti-a facut-o nea octav72. Tipul asta mai bine si-ar pune la avatar mazda. I se potriveste mult mai bine. Dar stii cum se zice. Decat prieteni mincinosi, mai bine dusmani pe fata. Genul asta de can-can-ist ieftin nu se da niciodata in laturi sa publice fragmente din corespondenta privata si sa le puna intr-un context favorabil.

    Ai zis-o perfect: "Interesant de aflat ce s-ar fi întâmplat dacă nu ţi-ar fi sărit ţandăra ACUM…M-ai fi abordat tot cu “maestre”, dar, în realitate, formula n-ar fi avut decât valoarea unui salut militar cu capul descoperit…" Mi-e si mie greata de specimene de genul asta.

    In plus, n-are decenta sa-si rezolve problemele intre patru ochi, dar e perfect ok sa-si spele izmenele in public.

    In mod normal, trec cu vederea epopeeile de genul celei de mai sus, dar stiu ca esti un tip sensibil si merita sa-ti dau 5 minute din viata sa-ti spun doar atat. Exista momente foarte pretioase in care ai ocazia sa afli precis, crud si nemascat ce gandesc cei din jurul tau. Despre tine sau altii. Depinde de-acum inainte ce faci cu informatia pe care o ai. Ar fi insa o greseala enorma sa te lasi afectat de unul care s-a dovedit a fi la nivelul musteriului de mai sus. De fapt esti un norocos. Pentru ca timpul pe care l-ai fi dedicat unui "amic" ca asta il poti folosi de-acum inainte infinit mai bine in alte scopuri.

    Bafta multa si nu te lasa "alterat". De nimeni si de nimic. Oricum, am incredere in tine si stiu ca o sa te descurci foarte bine si fara "sfaturile" mele. God bless ...

    PS Daca te incalzeste cu ceva, totdeauna te-am considerat un mic Ionel Teodoreanu al Automarket-ului :) Hai pa!
    2 9
  • @zarnesteanu, ''bravo'' ca incerci sa jignesti fara sa cunosti omul, demonstrezi de fapt ca ai o perceptie asemanatoare cu a celui pe care il lauzi degeaba.
    Cand insiri atata ura si urat in scris, mi-e greu sa cred ca sila respectiva nu te afecteaza pe tine, in primul rand. Este alegerea ta.
    Poti sa continui cat doresti in aceasta stare, aparand pe Cuantic care declara in comentarii ca se inflameaza, ca i-au sarit capacele sau ca rabufneste. Apoi ataca pe altii, crezand ca sunt ca el. Sau care ''nu priveste'' nimic personal, asa cum arata si textul: ''Mai ales bufonul batran de Clarkson, care si-a vomitat dispretul fata de SAAB ori de cate ori a avut ocazia...''
    Cuantic a sustinut ca nu a venit la intalnirea Club Saab pentru ca s-a ''focusat'' pe faptul ca venea cu un amic ce detine un Saab, iar cand acesta a renuntat sa apara, nu s-a mai prezentat nici el. Apoi a invocat o problema de familie... Nu se poate avea incredere in astfel de oameni. Retine ca eu nu folosesc exprimari de genul ''specimene'' si nici nu caut sa jignesc cum faci tu, spun oameni. Cum te exprimi tu si incerci sa jignesti, nu te onoreaza de niciun fel si arata ce fel de comentator esti.
    Iar discutiile pe langa subiect le-a inceput SaabCuantic, asa cum face mai mereu, desi a promis in repetate randuri ca nu mai procedeaza astfel. Inca o dovada de ''seriozitate''. Nu spal nimic in public, pe Cuantic poate il vedeam peste cateva luni sau nu, asa ca am preferat sa-i spun astfel parerea mea, odata ce m-am lamurit de anumite lucruri. Oricum, nu vad ce sa mai discut cu el. Bine ca-ti dai cu parerea, desi nu cunosti toate aspectele.
    Drum bun, cu incercarile tale de a jigni pe altii si cu tot ceea ce-ti apartine! Poti sa le pastrezi si sa faci ce doresti cu ele, eu nu obisnuiesc sa procedez asa cu ceilalti. Caut sa merg inainte si sfatuiesc pe oricine sa nu ia personal incercarile celorlalti de a-i jigni, pentru ca altfel nu avem cum sa devenim mai buni, daca am raspunde la fel. Criticile constructive, care au baze reale, precum si un dialog civilizat, reprezinta cu totul altceva, diferit de incercarile unora de a jigni.
    Bafta!
    6 1
  • AndreiRN
    Hahahahahaha ...........
    Caracterul romanului iese la iveala.
    Evolutia firar sa fie.
    4 3
  • Salut, zărne! Dacă îmi permiţi să te apelez aşa :) Stai liniştit, n-a fost decât un incident izolat. Acel om nu dă doi bani pe mine şi, după atâta trudă mincinoasă de a mă măguli, deşi eu îl gratulasem de multe ori în mod chiar sincer şi naiv, s-a gândit să mă linşeze mediatic...Îl invitasem la o întrunire în care nici măcar admin-ul clubului n-a venit! Nici eu n-am putut şi gata, ce atâta zarvă. În realitate, vroiam să vin cu Devorattor, care însă este tot mai înglobat în muncă şi, deşi m-am descumpănit puţin, mi-a trecut, sunt înţelegător. Devo este un Saabist pur sânge. Dar n-am înţeles de ce i s-a căşunat ăstuia, Otrav, pe mine...Cică el nu judecă pe nimeni, dar din sperjur nu mă scoate! Reducerea mea "cantitativă" se va petrece cu timpul, asta am promis! Apoi să omit alte mărci, să evit Saabofobii...În timp! Deci să fie sănătos tipu' şi să vadă numai "jigniri" în jurul lui, că poate s-a săturat de ticul "pasiune"! Acum să nu înţelegi că am căpătat fobie de prieteni virtuali. Noi putem să ne vedem de acareturile noastre. Cât despre Viper, unii nu se pot abţine să nu arunce cu noroi în ceva ce poate n-au văzut niciodată în faţa ochilor, darămite să mai şi atingă, ca să nu mai pomenesc de a pilota...Dar na, doar trăim în ţara lui Popeye Vodă, în care tot mai mulţi se pricep să ţină cârma, deşi niciunul n-a pus mâna în viaţa lui pe o vâslă...Iar tu, ARN, nu te mai vârî unde nu-ţi fierbe oala - tu rămâi cu statul ăla pe care l-a parazitat SAAB mai ceva decât omizile care ne devorează pomii şi alte variaţiuni pe temă din care nu poţi ieşi.
    2 11
  • Rog frumos echipa Automarket sa modereze comentariile de genul celui anterior, postat de SaabCuantic. De fapt, pentru oricine ar comenta in acest fel, ca sa nu se inteleaga ca numai despre acest utilizator este vorba.
    In primul rand, m-am inscris aici ca Octav, nu ''Otrav'' sau orice altceva vrea sa insinueze SaabCuantic, care demonstreaza inca o data ca nu stie sa se poarte. Spunea intr-un comentariu de mai sus sa ne respectam reciproc, iar apoi a continuat cu incercarile de a ofensa.
    Prefer sa nu iau in seama tentativele lui, iar daca se gandeste la mine ca la un om care intentioneaza sa-l ''linseze mediatic'', pot doar sa spun ca iar vorbeste fara sa ma cunoasca. Iar dreptul la replica de care vorbeste, cred ca e necesar sa contina un limbaj adecvat.
    Nu imi doresc ca acest site, care prezinta stiri foarte interesante din domeniul auto, sa devina un loc de cearta intre utilizatori. Cand citesc cum s-a comentat la stirea despre noul Fiat Panda, sau noul Clio, ce urmeaza sa fie lansat in cateva zile, precum si la alte subiecte, constat ca se discuta intr-un mod nepotrivit, din partea a destui utilizatori, care au sau nu cont aici.
    5 1
  • Bolovane, eşti surd?! Ţi-am recomandat să mă eviţi…Ia uite cine mă supune la rechizitoriu tipologic! Exact ce-mi lipsea acum...N-ar fi mai bine să-ţi răsuceşti mustaţa spre altă zare şi să uiţi că exist?! Să nu mai încerci să mă denigrezi şi să nu mai scrii un cuvinţel despre mine, capisci?? Adieu!
    1 7
  • Automarket, am respect pentru voi. Cred ca am dovedit acest lucru, in cei aproximativ doi ani de zile, de cand am cont aici.

    SaabCuantic iar isi arata adevarata fata, incepand comentariul cu ''Bolovane, esti surd?!''. Se denigreaza de fapt singur, prin astfel de exprimari. Se pare ca atata poate, astfel de stari il anima... Din punctul meu de vedere, dupa comentariul meu din 28.06 sau mai bine spus cel din 27.06, consideram lucrurile incheiate, insa acest utilizator a continuat sa incerce sa denigreze si sa se exprime nefondat, in ''explicatiile'' sale catre @zarnesteanu.

    Constat ca si la stirea despre Lancia Flavia Cabrio, respectiv Mercedez-Benz CLS Shooting Brake, spiritele sunt incinse, intr-o directie nepotrivita. A aparut chiar si un utilizator nou, cu un nume de cont care spune totul, caruia SaabCuantic s-a grabit sa-i ureze bun venit :)) Iar acel nou utilizator a dovedit rapid ce fel de comentator este... Parca erau mai bune vremurile cand stergeati comentariile unora... Stiu ca ati sters cel putin un comentariu al noului utilizator, insa vad ca discutiile care depasesc limita bunului simt, se multiplica vertiginos. Sper sa interveniti, facand curatenie pe acest site. Comentariile ascunse pot fi totusi citite de publicul larg, de diferite varste.
    Numai bine!
    5 1
  • *Mercedes-Benz
    Scuze, viteza :)
    2 0
  • Am precizat odată că nu ţin cont de faptul că sunt “însângerat” pe AM pentru vocaţia de a indispune pe alţii, dar, în loc de comoditatea de a mi se rezerva gesturi de iubire purpurie, aş prefera să fiu tamponat de motivaţii forte…De multe ori, aştept în zadar. Dar nu mă surprinde “statistica” atâta timp cât mulţi sunt crescuţi în spiritul bravei butade “Loveşte şi fugi (sau dă-te la fund)”. De pildă, cine şi de ce nu este de acord cu posturile mele anteriore? Ce mocofani de liceu probabil necăliţi de cumpene majore de viaţă îşi exercită veto asupra mea?
    Pe de altă parte, mi se pare jalnic ca unele articole care ating chestiuni de logică sau sensibilitate (cum ar fi cel prezent) să fie tratate cu, pardon, dosul de către majoritatea masei de useri, în schimb, când vine vorba de frivolele paralele între mărci (europene şi asiatice), cai putere şi preţuri, se înghesuie în cârduri…Culmea, tot eu sunt beştelit că nu cunosc sau nesocotesc semnificaţia unanim acceptată a unui forum auto.
    Oare câţi sesizează că Românica, o întindere de pământ (odinioară o ţară!), s-a nimerit în modul cel mai nefericit la întretăierea emfazei occidentale cu bâlciul oriental? Totul seamănă aici cu constituţia unui computer sau a unui mobil: soft din Vest şi hard din Est. Prin natura firii noastre, noi nu vrem să alegem decât calea de mijloc, aceea mai uşoară şi, desigur, mai “şmecheră”: pura folosinţă. Cam aşa stau lucrurile şi cu “butoniada” de pe AM. Criteriul-reper de a fi catalogat “bun” sau “rău” este stabilit astăzi de balanţa subiectivă a click-urilor la discreţie, fie ele şi antagoniste. Merito-craţia din modernism a fost substituită cu gadgeto-latria din postmodernism. Până la urmă , voi fi nevoit să mă orientez spre un forum unde “up” şi “down” nu figurează nici ca “opţionale”.
    Deci, ca să sintetizez, dacă cineva, oricine ar fi, nutreşte o admiraţie sau un dispreţ faţă de persoana mea, îl rog să se exprime deschis, fără ezitare. Dacă am ajunge să ne bălăcărim, asta e, căci orgoliile nu pot fi stăvilite, dar ne vom strădui să-i punem capăt cât mai repede şi să restaurăm domnia bunului simţ. De exemplu, Octav72 m-a rănit puternic, dar în sinea mea şi în mod obiectiv preţuiesc curajul lui. Nu-l consider duşman, căci nu sunt capabil de cruzime, însă raporturile noastre sunt avariate ireversibil. Îmi asum 50,000…01 % din vină.
    Se subînţelege că permit orice, însă cu o singură condiţie: cine vrea să atace, să mă vizeze strict pe mine, nu marca de care sunt legat afectiv!
    0 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru