DriverVille: joc pe Facebook pentru promovarea Mazda2

De Cornel Șocariciu
Publicat Sambata, 31.07.2010
Odată cu lansarea lui Mazda2 în SUA şi Canada, oficialii niponi au pregătit pentru utilizatorii Facebook un joc de promovare al modelului de oraş numit DriverVille.

În acest weekend constructorul japonez Mazda va prezenta publicului american şi candian noul model Mazda2. Pentru promovarea aceastuia, oficialii japonezi au pregătit o supriză pentru fanii reţelelor sociale. Modelul de oraş nipon va fi în centrul atenţiei pe Facebook mulţumită noului joc DriverVille.

Oficialii constructorului japonez speră ca prin intermediul lui DriverVille vânzările pentru noul Mazda2 să crească. Jocul niponilor le permite utilizatorilor să concureze alături de prietenii dragi sau să înveţe diverse lucruri despre filozofia Zoom Zoom cât şi despre noul Mazda2.

"Pilotul ascuns din fiecare poate învăţa despre Mazda2 sau poate lua legătura cu alţi utilizatori din mediul virtual", a declarat Don Romano, preşedintele Mazda Canada. Cei care doresc să încerce noua creaţie a japonezilor pot accesa pagina de Facebook Mazda.

Via | Mazda

Comentarii (7)

  • chiar nu cred asa ceva! asta ar insemna ca Facebook ar fii mana in mana cu Mazda! Facebook nu se preteaza la asa ceva.
    0 7
  • lol
    mana in mana..ce exprimare:))) poate au un contract te-ai gandit la asta?si totul e legal..
    6 0
  • edi80 se poate si acest lucru, parca esti sotul meu referitor la acest subiect, dar eu ma contrazic si cu tine si cu el.Si Facebook nu este un loc foarte perfect pt asa publicitate!
    0 7
  • da
    avand in vedere ca are atatea milioane de utilizatori eu zic k este un loc destul de bun pt a face putin publicitate..pt cine stie sa inteleaga asta..;)
    6 0
  • da dar eu de cand folosesc Facebook(si il folosesc de ceva timp) nu m-am uitat niciodata dupa publicitate/oferte cu masini,deci nu cred ca se uita asa de multi....Facebook este pentru totul altceva
    0 7
  • da
    nu cred ca face oferte..sutn doar masini care seaman cu mazda..si asta inseamna reclama..poate sa fie doar intamplator desi greu de crezut.. ehh unii sunt mai ..si se baga in orice domeniu kiar si in cel al site-urilor de utilizare. sa nu uitam k asiaticii spre deosebire de europeni nu prea "dorm"....
    5 0
  • ???:)
    O femeie care conduce un:
    "masina sotului meu S-klasse 600 din 2008"
    Care isi cauta un:
    "Renault Megane 3 Coupe sau Chevrolet Epica? Ce sa aleg dintre cele 2?"

    Frumos sa avem printre comentatori pe cineva ca ea
    Si acum pe bune cine isi completeaza toate datele personale corect?
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru