Echipajul Keleti/Ponta va alerga în CNR 2011 cu un Mitsubishi Lancer Evo X

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 07.03.2011
Echipajul care deţine titlurile de Campion la Grupa A în CNR în 2009 şi 2010 a trecut la un model de concurs cu tracţiune integrală. Vorbim de echipajul Keleti/Ponta, care va concura în 2011 cu un Mitsubishi Lancer Evo X.

Campionul en-titre al CNR în Grupa A, echipajul Edwin Keleti/Victor Ponta, s-a înscris în sezonul 2011 al Campionatului National de Raliuri Dunlop cu un Mitsubishi Lancer Evo X. Echipajul a câştigat titlul de campion la Cupa Dacia Logan în 2008, la Clasa N2 tot în 2008 şi la Grupa A în 2009 şi 2010, odată cu Locul întâi în Clasamentul autoturismelor cu două roţi motrice în 2009 şi 2010. Rezultatele din ultimii doi ani au fost realizate la bordul versiunii de raliu a lui Renault Clio, echipajul mai sus menţionat alergând pe un Renault Clio R3 de 250 CP în sezonul 2010.

Spre deosebire de anii trecuţi, în care echipajul şi-a preparat maşina cu ajutorul echipei tehnice conduse de Iulian Niţă de la Mach1 Sportech şi al lui George Grigorescu, modelul cu care vor concura în 2011 va fi pregătit la Colina Motors. Tot la Colina Motors va fi asigurată şi întreţinerea acestui bolid. Echipajul a ţinut să-i mulţumească lui George Grigorescu şi echipei tehnice conduse de Iulian Niţă pentru profesionalismul de care au dat dovadă în anii în care au câştigat împreună titlurile de Campioni.

În 2011, echipajul Keleti/Ponta nu vizează locul întâi al podiumului, ci doreşte să se acomodeze cu maşina fără să-şi impună obiective sportive prea ambiţioase.

"Este practic un nou început pentru noi.Chiar dacă nu este prima dată când pilotez o maşină cu transmisie integrală, este primul sezon în care ne aliniem la start cu o astfel de maşină. Suntem foarte fericiţi că reusim să facem pasul spre grupa N. Personal sunt un mare fan al maşinilor care au şi puntea motoare spate, nu neaparat 4WD, şi sunt convins că o să-mi placă ţinuta supra-viratoare a maşinii. Va trebui însă să gasim un echilibru pentru a obţine o deplasare eficientă în concurs. Mitsubishi-ul nostru EVO X este preparat şi va fi întreţinut de Colina Motors. Echipa şi-a dovedit deja profesionalismul în pregătirea maşinii pentru concurs aşa că noi avem foarte multă încredere în experienţa lor. Maşina este construită în configuraţia N4 deşi am fi vrut să mergem pe specificaţiile grupei R dar au fost doua impedimente în a configura maşina pentru aceasta grupă.

Deocamdată nu exista kit-uri disponibile pentru Mitsubishi Lancer EVO X de grupa R şi, mai mult decât atât, FRAS nu a anunţat clar până la această dată dacă acceptă în concurs maşini în această configuraţie.", a declarat pilotul Edwin Keleti.

Comentarii (2)

  • Traian
    Stanga ca stanga, dar DREAPTA??
    Viraje de dreapta stie sa ia masina asta?
    1 2
  • cristy
    :))))))))
    nu mah cand masina trebuie sa vireze iese copilotu cu un crik scoate o roata( si sti ca daca lipseste o roata si celelalte se invart masina o ia intro parte) si dupaia pune repede roata la loc si se urca in masina

    si miscarea se repeta la fiecare curba pana la final ;)
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru