Feedback

Ediție limitată pentru vechiul Clasa G: Brabus 850 4x4² Final Edition cu 850 CP și 1.450 Nm

Publicat Miercuri, 06.03.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 1
Ediție limitată pentru vechiul Clasa G: Brabus 850 4x4² Final Edition cu 850 CP și 1.450 Nm - Poza 1
Ediție limitată pentru vechiul Clasa G: Brabus 850 4x4² Final Edition cu 850 CP și 1.450 Nm - Poza 2
Ediție limitată pentru vechiul Clasa G: Brabus 850 4x4² Final Edition cu 850 CP și 1.450 Nm - Poza 3
Ediție limitată pentru vechiul Clasa G: Brabus 850 4x4² Final Edition cu 850 CP și 1.450 Nm - Poza 4
Ediție limitată pentru vechiul Clasa G: Brabus 850 4x4² Final Edition cu 850 CP și 1.450 Nm - Poza 5
Ediție limitată pentru vechiul Clasa G: Brabus 850 4x4² Final Edition cu 850 CP și 1.450 Nm - Poza 6
Ediție limitată pentru vechiul Clasa G: Brabus 850 4x4² Final Edition cu 850 CP și 1.450 Nm - Poza 7
Ediție limitată pentru vechiul Clasa G: Brabus 850 4x4² Final Edition cu 850 CP și 1.450 Nm - Poza 8
Ediție limitată pentru vechiul Clasa G: Brabus 850 4x4² Final Edition cu 850 CP și 1.450 Nm - Poza 9
Ediție limitată pentru vechiul Clasa G: Brabus 850 4x4² Final Edition cu 850 CP și 1.450 Nm - Poza 10
Brabus a pregătit o ediție specială bazată pe vechiul Clasa G. Numele său este Brabus 850 4x4² Final Edition și nemții spun că vor asamblat doar 5 exemplare. Motorul V8 are acum 6.0 litri și oferă 850 CP.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Brabus a pregătit o ediție specială pentru Clasa G. Tunerul german a pornit de la vechiul AMG G63 și a dezvoltat un kit de caroserie impresionat și un pachet de performanță extrem.

Oficialii Brabus au botezat versiunea specială 850 4x4² Final Edition, iar producția acesteia va fi limitată la doar cinci unități.

Motorul V8 de 5.5 litri a fost modificat, iar pe modelul pregătit de Brabus oferă 6.0 litri. În plus, nemții au pregătit turbine mult mai generoase, dar și un sistem de nou de admisie. Totodată, sistemul de evacuare a fost și el modificat.

În urma acestor îmbunătățiri, unitatea produce 850 de cai putere la 5.400 rpm și 1.450 Nm între 2.500 și 4.500 rpm. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.7 secunde, în timp ce viteza maximă a fost limitată la 210 km/h. Brabus spune că a ales această valoare ca urmare a utilizării anvelopelor dedicate ieșirilor în off-road. Tot pentru off-road, AMG G63 a primit punți pe portale, iar garda la sol a modelului pregătit de Brabus ajunge acum la 60 de centimetri. Tunerul german introduce protecții suplimentare și o suspenise complet modificată.

La nivel estetic, Brabus 850 4x4² Final Edition primește o capotă nouă cu elemente din fibră de carbon, aripi laterle supradimensionate, lumini suplimentare și jante de 22 de inch încălțate cu anvelope Pirelli Scorpion ATR.

Pe piața din Germania, prețul de pornire pentru Brabus 850 4x4² Final Edition este de 482.000 de euro.


Comentarii (1)

  • Nu trebuie trecute cu vederea imbunatatirile fantastice de aerodinamica. Fuzetele excentrice duc garda la sol pana la cer astfel ca toti curentii vor trece pe sub cabina.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru