Elon Musk: „Vom adapta Tesla Model S la autostrăzile fără limită de viteză ale Germaniei”

de Bogdan Mirică
Miercuri, 23.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Elon Musk, fondatorul tesla, vrea să ofere publicului din Germania un Model S calibrat după nevoile teutone. Aşa se face că sedanul electric va fi modificat pentru a putea atinge viteze mai mari pe Autobahn.

După lansarea triumfală din Norvegia, lansare care a marcat şi debutul oficial pe piaţa europeană, Tesla Model S a ajuns şi în Germania. Cea mai mare piaţă auto de pe Bătrânul Continent a întâmpinat cu reticenţă modelul american, poate şi pentru că publicul vine cu o serie de pretenţii, pe care Elon Musk, fondatorul Tesla, îşi ia angajamentul că le va respecta.

Musk a luat parte la o conferinţă desfăşurată la Munchen şi a dezvăluit că are în plan dezvoltarea unei versiuni ceva mai rapide a lui Model S. Derivatul va putea circula cu o viteză mai mare pe Autobahn, celebrele autostrăzi fără limită de viteză ale Germaniei.

Voi trimite cei mai buni ingineri ai mei pentru a rafina Model S şi pentru a-l adapta la cerinţele şoselelor germane

Elon Musk
fondatorul Tesla
„Voi trimite cei mai buni ingineri ai mei pentru a rafina Model S şi pentru a-l adapta la cerinţele şoselelor germane”, a fost promisiunea oficialului american.
Tot el a asigurat audienţa că Model S se va simţi nemaipomenit la viteze mari, odată ce modificările vor fi terminate. În prezent, Model S poate atinge 209 km/h.

Musk nu a dat detalii despre noul program de modificare prevăzut pentru Model S, însă este foarte probabil ca îmbunătăţirile să fie gratuite pentru clienţii noi şi cei deja existenţi.

Esential 209 km/h este viteza maximă pe care o poate atinge în prezent Tesla Model S.
Tot în cadrul conferinţei de la Munchen, Elon Musk a dezvăluit că Germania va fi a doua ţară din afara Statelor Unite ca număr de „superîncărcătoare” disponibile. Nemţii vor avea printre cele mai multe astfel de unităţi de încărcare raportate la numărul de locuitori. Primele şase „superîncărcătoare” sunt deja în stadiu de producţie. Până la finalul anului viitor, fiecare german va fi în proximitatea unui asemenea „superîncărcător”.

În cele două luni de prezenţă pe piaţa din Germania, Tesla a reuşit să vândă doar 98 de unităţi Model S.

Maşina americană a fost depăşită de alte modele electrice cum sunt Nissan Leaf şi Smart ED.

Comentarii (6)

  • Dacia Plant
    Interesant acest Tesla. Pana acum ceva vreme nu stia nimeni de el si dintr-o data a devenit foarte popular, iar daca ne gandim ca aceasta popularitate altii au dobandit-o in zeci de ani, se pare ca Tesla va avea succes in lumea automobilelor electrice. O sa fie un fel de ,,Mercedes".
    24 12
  • Halal "supercar"! Viteza maxima 209 km/h si se mai vroia superior unui BMW seria 5. Ce gluma! Marketing desantat !!
    9 46
  • @alex .. la liniuta il face tesla pe bmw seria 5 praf..
    21 4
  • AndreiRN
    Sa muncit foarte multi ani pana sa pus la punct aceasta masina cu noua ei technologie eficienta si curata.
    Acum este timpul sa se culeaga fructele.
    Da, Mercedes a fost prima masina cu combustie interna si a fost copiat si inca este de multe alte firme.
    Tesla este cea care a deschis usa in acest domeniu si acum sute de ingineri in toata lumea se straduiesc sa duplice technologia Tesla.
    Sa compari Tesla cu Leaf si Smart este lipsa de educatie.
    15 6
  • nedumerire
    Cum poate o firma mica, cu disponibilitati limitate (a facut un imprumut de cateva sute de milione $, pe care l-a si rambursat), sa creeze un automobil electric cu autonomie asa de ridicata?
    De ce nu pot acest lucru gigantii industriei auto, care investesc miliarde de euro?
    7 1
  • AndreiRN
    Giganit auti merg mana in mana cu monopolul petrolier.
    Tesla scoate fonduri din buzunarul guvernelor prin nefolosirea petrolului dar are suportul la mii de oameni educati si instariti care fac ceva pe guverne.
    GM are technologia de la EV1 pe care le-a distrus.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru