Fara dummie in crash-teste
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota si GM lucreaza la un proiect prin care realizarea testelor cu ajutorul manechinelor va fi inlocuita de un simulator computerizat mult mai performant.
Folosirea manechinelor in crash-teste ar putea deveni in curand istorie. Cei doi giganti auto care se lupta pentru suprematia la nivel mondial, Toyota si GM, s-au aliat in dezvoltarea unui sistem de monitorizare folosit pentru crash-teste. Sistemul prevede folosirea simularilor pe computer.
Avantajul unui astfel de sistem este ca ar da date despre efectul impactului asupra fiecarui pasager in parte, aflat in masina. De asemenea, aduce avantajul studierii a mai multe acrosaje din diverite perspective pentru a observa slabiciunile vehiculelor. Toyota lucreaza la dezvoltarea unui simulator pentru crash-teste din 2000, dar eforturile cumulate cu cei de la GM ar da un rezultat mai bun. Cei doi producatori se asteapta sa finalizeze proiectul in 2010.
Avantajul unui astfel de sistem este ca ar da date despre efectul impactului asupra fiecarui pasager in parte, aflat in masina. De asemenea, aduce avantajul studierii a mai multe acrosaje din diverite perspective pentru a observa slabiciunile vehiculelor. Toyota lucreaza la dezvoltarea unui simulator pentru crash-teste din 2000, dar eforturile cumulate cu cei de la GM ar da un rezultat mai bun. Cei doi producatori se asteapta sa finalizeze proiectul in 2010.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Siguranta
-
Tesla a fost nevoită să inițieze o nouă campanie de rechemare pentru camioneta sa electrică Cybertruck. Noua campanie a fost inițiată după ce mai mulți posesori ai modelului au raportat probleme cu pedala de accelerație, care poate rămâne blocată în mers. (23.04)
-
Uniunea Europeană va introduce oficial noi reguli de securitate cibernetică, un lucru care va afecta și industria auto. Noile reguli vor intra în vigoare din luna iulie, iar conform acestora, mașinile vor trebui să fie protejate de amenințări cibernetice. (18.04)
-
Euro NCAP, organismul pan-european de siguranță rutieră, a publicat cele mai noi rezultate după ultimele teste de siguranță. Astfel, noile Toyota C-HR, Nio EL6 au obținut maximum de 5 stele, în timp ce noua Honda CR-V a obținut 4 stele cu pachetul de siguranță standard și 5 stele cu pachetul de siguranță suplimentar. (10.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)