Feedback

Ferrari face o dedicație fanilor din Japonia: italienii revin la caroseria targa cu noul J50

Publicat Marti, 13.12.2016
de Bogdan Mirică
Comenteaza 2
Ferrari face o dedicație fanilor din Japonia: italienii revin la caroseria targa cu noul J50 - Poza 1
Ferrari face o dedicație fanilor din Japonia: italienii revin la caroseria targa cu noul J50 - Poza 2
Ferrari face o dedicație fanilor din Japonia: italienii revin la caroseria targa cu noul J50 - Poza 2
Ferrari face o dedicație fanilor din Japonia: italienii revin la caroseria targa cu noul J50 - Poza 2
Ferrari face o dedicație fanilor din Japonia: italienii revin la caroseria targa cu noul J50 - Poza 2
Ferrari J50 este un model creat special de italieni pentru fanii lor din Japonia. Supercarul are la bază modelul 488 Spider și marchează revenirea la o caroserie de tip targa.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari sărbătorește 50 de ani de prezență pe piața din Japonia și caută să își mulțumească fanii de pe această parte a planetei cu o ediție specială a modelului 488 Spider. ”Dedicația” italienilor se numește Ferrari J50 și este un supercar cu motor central, menit să marcheze reîntoarcerea la caroseria targa, folosită în trecut de mai multe modele ale Căluțului Cabrat.

Creat de departamentul pentru proiecte speciale Ferrari, noul J50 va fi produs în doar 10 exemplare, fiecare personalizat după preferințele clientului. Designul va fi însă similar, amintind de modele celebre cum sunt GTO, F40 și F50.

Esential 690 de cai putere oferă noul Ferrari J50.
Din punct de vedere aerodinamic vor fi operate o serie de schimbări importante: radiatoarele vor fi apropiate, spoilerul față a fost redesenat, iar linia plafonului a fost ușor coborâtă. Posteriorul beneficiază de o evcuare dublă, de un eleron impresionant și de un deflector din fibră de carbon care ne amintește de motoarele cu reacție ale avioanelor.

Pachetul estetic este completat de un set de jante de 20 de inch, create special.

Habitaclul este acoperit de un acoperiș targa compus din două bucăți, ascunse în spatele celor două scaune. Finisajele din piele și Alcantara sunt în culorile roșu și neagru, același roșu aplicat în trei straturi și la nivelul caroseriei.

Propulsia este asigurată de același motor V8 de 3.9 litri, capabil să dezvolte 690 de cai putere.


Comentarii (2)

  • E mai frumos ca un 488 dar destul de futurist si ciudat !
    15 8
  • taunul
    prea bun, prea ca la italia; cand apar machetele de 1:18 ? :)))
    15 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru