Fiat va lansa două mini SUV-uri în 2014

de Bogdan Mirică
Vineri, 19.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fiat promite că va lansa două modele noi în 2014. Este vorba despre două vehicule de teren de talie mică, ce urmează a fi produse la uzina italiană din Melfi.

Fiat va dezvălui în data de 30 octombrie planul său industrial pentru uzinele din Italia. Surse citate de Reuters vorbesc deja despre deciziile luate de conducerea constructorului italian. Se pare că oficialii au decis să menţină în funcţiune fabrica Mirafiori de lângă Torino şi chiar să crească producţia uzinei Melfi, din sudul Italiei.

Aceasta din urmă va fi ţinută în viaţă de introducerea a două noi modele începând cu anul 2014. Este vorba despre două mini SUV-uri, cel mai probabil modele complet noi, dezvoltate alături de partenerii companiei.

Urmareste Automarket
Tot în ştirea celor de la Reuters se arată că la la uzina italiană din Cassino va lua naştere şi viitorul Chrysler 100, versiunea americană a actualului Lancia Delta.
Alături de el va fi produs şi noul Dodge Dart, dar şi actualul Alfa Romeo Giulietta.

Cele cinci uzine Fiat din Italia operează în prezent la numai 50% din capacitate din cauza cererii tot mai scăzute şi crizei europene.

via just-auto

Comentarii (4)

  • STRtoy
    Pana in 2014 mai e.Orcum daca ar arata ca si conceptul ar fi chiar frumos.
    3 4
  • Giga Motors
    Nu stiu ce glumita nereusita reprezinta pseudo-masina din imaginea prezentata, dar pana si Duster afiseaza mai multa prestanta ! Ma doare sufletul si tot nu-mi vine sa cred ce citesc: Chrysler si Dodge produse in Italia.......De fapt, de ce ma lamentez, Ford prin ce tari europene si-a ridicat matci? Da' Chevrolet, care a luat locul fostei GM Europe? Veti replica: "Asa, si? Doar in acest mod va putea sa ia contact mai usor cu piata europeana, la cald !"......Mda, Chevrolet pe hartie, Chewoolet sub capota si la bord, lasa, n-are rost, cunosc......N-ai cum sa lupti cu morile de vant, totul va degenera intr-o debandada fara cap si fara coada......Prevestea cineva pe aici ca n-ar fi exclus ca GM sa fie si ea inghitita de un balaur european, ca in cazul verisorilor de la Chrysler Group, sper sa nu se intample vreodata o anomalie ca asta, dar na, nu mai esti sigur nici de ziua de maine, daramite de un viitor mai indepartat......Nu va lasati inselati de dimensiunile sale financiare impresionante, in realitate GM fiind un urias cu picioare de lut si subtiri ca ale berzei.

    Imi pare foarte rau pentru Chrysler, degeaba cred bietii de ei ca au fost salvati de Fiat, caci, cu timpul, se vor topi de pe scena lumii precum untura in tigaie. Nu vreau sa par fatalist, dar, daca peste multi ani si GM va ajunge pe craca ('falimentul" din 2009 a fost doar o joaca cu cocoselul in nisip), atunci Ford va fi obligata moral sa tina sus si mandru stindardul american, desi numai a Ford s-ar putea sa nu arate, insa, cat timp va uza de motorizari si platforme proprii, tot va radia identitate si personalitate ! Inca o data regrete pioase pentru Chrysler, care, din fericire si in virtutea inertiei, va mai pulsa destui ani in spiritul sau integru, dar in Europa va fi disponibil numai sub siglele Fiat Group, iar cine va dori, totusi, sublimul si autenticul 300, ar fi indicat sa se incumete a-l importa direct din US, nu sa se prostitueze cu "fratele" Lancia Thema, ca vezi, Doamne, ti se ofera la botul calului; realul 300 ar costa mai multicel, dar eu, unul, nu mi-as face probleme, ar merita efortul......Oricum, o sa aprind la biserica, anticipat, o lumanare pentru defunctul Chrysler Corporation, fie-i amintirea placuta si vie!
    5 18
  • Fiat cred ca este singura marca europeana care nu are inca o identitate,nici ca marca nici ca grup, nici nu stii ce fel de gama mai are, in afara de 500, Panda si Punto care sa-i mentina pe linia de plutire, nu mai are mare lucru, mai e Bravo care nu arata rau, dar nici in Italia nu a fost cel mai vandut in segment.Apoi au zapacit Lancia, in afara de Delta, dupa parerea mea Lancia nu mai exista, noua Thema este o jignire la adresa acestei marci, pt ca nu este altceva decat un 300C cu sigla Lancia, exterior /interior aproape la fel, nu ca 300C-ul ar fi o masina rea, e mai buna decat fosta generatie, dar nu are treaba cu Lancia si nu in ultimul rand Alfa Romeo de care tare imi e teama c-o va lua pe urmele Lancia, ce era acum 10 ani aceasta marca si ce este acum, cu 2 modele, Mito si Giulietta si cam atat, un succesor pt 159 se tot amana si parca nu mai pare credibila vreo data oficiala de lansare. Concluzia mea este ca in Europa, grupul Fiat a "dat-o naspa" rau, probabil ca va supravietui pt ca e si Chrysler acolo si cu o puzderie de modele cu siglele schimbate de nici nu mai stii ce este, dar vor fi departe de planurile lor de dominare.
    16 8
  • schumi
    Am fost in concediu in State. Pe parcursul a 5 saptamani in care m-am plimbat destul (atlanta,orlando, kenndy spacer center, daytona, las vegas) am vazut in jur de 15 Fiat-uri 500 si n modele Chrysler/Dodge noi. Deasemenea m-a surpirns multitudinea de reclame cu Fiat 500. Deci in SUA alianta Fiat-Chrysler nu o duce deloc rau, ba dimpotriva. Cu siguranta ca si in Europa lucrurile se vor imbunatati in urmatorii ani, dupa ce va trece odata criza.
    12 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru