Feedback

Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019

Publicat Marti, 09.01.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 9
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 1
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 2
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 3
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 4
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 5
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 6
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 7
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 8
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 9
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 10
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 11
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 12
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 13
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 14
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 15
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 16
Fisker EMotion este oficial: autonomie de 650 km și sistem tracțiune integrală. Lansarea pe piață, programată în 2019 - Poza 17
Fisker a publicat mai multe informații cu noul model electric EMotion, care va beneficia de o autonomie de 650 de kilometri, sistem de tracțiune integrală și o viteză maximă de aproape 260 km/h.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
După numeroase teasere și o serie de imagini, Fisker a dezvăluit cu ocazia târgului de tehnologie Consumer Electronics Show (CES) mai multe informații oficiale despre noul model electric EMotion.

Constructorul fondat de designerul Henrik Fisker mizează pe o rețetă foarte asemănătoare cu cea adoptată în faza inițială de Tesla, iar EMotion este un sedan sport care impresionează, momentan doar pe hârtie, în special în privința autonomiei.

Fisker EMotion: date esențiale:

● noul EMotion permite parcurgerea unei distanțe de aproape 650 de kilometri prin intermediul unor acumuatori Li-Ion furnizați de LG Chem;

● sistemul de tracțiune este integrală, ceea ce înseamnă că EMotion are cel puțin un motor electric pe fiecare ax. Totuși, Fisker nu a menționat detalii despre sistemul de propulsie, nici măcar despre puterea acestuia;

● viteza de top este de 259 km/h;

● modelul va fi disponibil în configurații cu 4 sau 5 locuri, iar spațiul la interior este unul "generos";

● în versiunea standard, modelul este echipat cu jante de 24 inch, însă opțional clienții pot alege și jante din ediția specială Carbon;

● EMotion este echipat cu senzori Lidar furnizați de compania Quanergy care este capabil să scaneze drumul în toate direcțiile. Acesta face parte dintr-un pachet de sisteme autonome care, la un moment dat, vor oferi nivelul 4, în care mașina se va putea conduce singură în cele mai multe situații uzuale fără ca șoferul să fie nevoit să intervină;

● Fisker susține că dezvoltă în prezent un nou tip de baterie bazată pe electroliți solizi în locul electroliților lichizi specifici acumulatorilor actuali. Acestea oferă o densitate de energie de 2.5 ori mai mare, iar Fisker anticipează o autonomie de peste 800 de kilometri pentru EMotion cu un astfel de acumulator. În plus, timpul de încărcare ar urma să se reducă la numai câteva minute;

● Fisker EMotion va fi construit în Statele Unite, însă localizarea fabricii va fi anunțată abia în a doua jumătate a acestui an. Livrările ar urma să înceapă în cursul anului 2019;

● clienții interesați poți plăti un avans de 2.000 de dolari (1.700 euro) pentru a rezerva o mașină al cărei preț final de bază va fi de 129.000 de dolari (circa 110.000 euro).

Via Fisker


Comentarii (9)

  • acum mai trebuie pusa la punct infrastructura, care pentru ro, in ritmul asta, va dura vre-o 1000 de ani...
    10 8
  • Daca localizarea fabricii va fi anuntata in a doua jumatate a anului 2018, si daca constuirea fabricii va dura cel putin un an, este imposibil ca in 2019 sa poate livra vreo masina (probabil ca nici macar in 2020).
    Doar daca nu este vorba de niste alteliere putin mai mari, cu o capacitate de productie de 50-100 masini pe an, caz in care se pot explica termenele foarte scurte.
    Ramane de vazut.
    11 1
  • Adrian: Salut! Intentionez sa cumpar un BMW Seria 7 730 din 2010-2011. Care sunt... Raspunde
  • 5 10
  • Arată fenomenal la exterior, iar la interior corespunzător, nu ca Tesla 3.

    @dudu

    Musk este ăla care de ani de zile se străduiește să atingă niște cifre de producție, modeste și alea?
    10 12
  • @Dan
    Esti rautacios, ca o compari cu Model 3.
    De acord, arata frumos (in poze) si performantele sunt foarte ok (pe hartie). Sa vedem cand ajunge in showroom-uri si pe strada, atunci om vedea cum se compara cu Model S si (poate) Mission E, Rimac, Trezor si altele anuntate.
    9 0
  • ACE - Craiova
    Masina arata chiar superb !
    Ramane valabila afirmatia mea de ieri, de pe site-ul automarket ca, acest FISKER Emotion, ar avea cea mai mare autonomie din lume pentru un automobil electric de serie, la ora actuala.
    DE CE ?!
    TESLA Model S 100D are autonomie 539 km iar TESLA Model X 2017 100D are autonomie de 565 km.....
    In ceea ce priveste pretul, FISKER Emotion costa la fel cat TESLA Model X 2017 100D, cu autonomie de 565 km....cca 115.000 USD....
    In orice caz, manusa aruncata europenilor trebuie ridicata de acestia - CAT MAI REPEDE.......
    20 1
  • asdfghjkl
    0 4
  • Viteza maximă - aproape 260 km/h. Apoi, viteza de top - 295 km/h. Să iau în serios acest articol?
    1 1
  • O masina perfecta. La 650 km autonomie, 9 minute timp de incarcare si in jur de $40,000 deja canta fanfara prohodul motoarelor cu ardere interna.

    Specialistul meu in operatii dentare are una din asta, modelul vechi, si e absolut superba. As schimba Mercedesul meu fara sa clipesc pe una din asta. Singurul impediment real a mai ramas pretul. Care si el o sa coboare incet si sigur, odata cu trecerea timpului.

    Foarte foarte faina jucaria asta :)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru