Fondatorul Koenigsegg este un fel de Big Brother pentru clienții săi: aplicația sa de mobil știe unde se află toate supercarurile pe care le-a vândut

de Bogdan Mirică
Miercuri, 15.03.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Christian von Koeningsegg, fondatorul companiei cu același nume, a recunoscut că are o aplicație care localizează fiecare supercar pe care l-a vândut și care este echipat cu GPS.

De cele mai multe ori, achiziția unui supercar vine la pachet și cu unele beneficii. nu mai este nici un secret că toți producătorii auto încearcă să îi facă pe clienți să se simtă speciali, chiar dacă asta înseamnă să stea la dispoziția lor 24 de ore din 24.

Achiziția unui Koenigsegg nu face excepție. Supercarul suedez construit de fondatorul Christian von Koenigsegg costă peste un milion de euro și este produs într-un număr limitat de exemplare. Prin urmare, orice client nou intră într-un club select, o familie extinsă, care ține legătura chiar printr-un grup de WhatsApp.

În plus, mașinile lor primesc o mulțime de update-uri atunci când sunt conectate la internet, semn că producătorul nu a uitat de vechii săi clienți. Este același sistem de update pe care îl folosește și Tesla.

Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, Christian von Koenigsegg, omul care conduce destinul companiei, a vorbit și despre Koenigsegg Owners App, o aplicație pe care a gândit-o el însuși și pe care acum a reușit să o implementeze.

Pe lângă update-urile despre care vorbeam mai sus, clienții care dețin aplicația pot să localizeze mașina, să o acceseze de la distanță, să afle ce timp au scos pe circuit sau care a fost viteza medie.

Urmareste Automarket
Fondatorul companiei are însă o versiune ceva mai complexă a aplicației, instalată doar pe telefonul său. Aceasta îi permite să vadă toate unde se află fiecare Koenigsegg de pe planetă.
Evident, cele echipate cu sistem GPS. Pe fundal negru sunt marcate cu puncte portocalii toate supercarurile.

Nu este o modalitate de a-i spiona pe actualii clienți, ci o soluție pentru a fi mereu aproape de nevoile lor. Cel puțin așa susține fondatorul companiei, care folosește aplicația pentru a primi feedback din partea proprietarilor.

via carbuzz

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru