Ford critică programul german de recall-uri: "Update-urile software pentru emisii nu au niciun impact asupra calității aerului"

de Daniel Popescu
Luni, 07.08.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford consideră că update-urile software pentru 5 milioane de mașini anunțate de constructorii germani sunt ineficiente, întrucât nu au un impact real asupra calității aerului.

BMW, Daimler și Grupul Volkswagen au anunțat săptămâna trecută un acord prin care vor efectua un update software pentru peste 5 milioane de mașini diesel cu motoare Euro 5 și Euro 6 din Germania cu scopul de a reduce emisiile de oxid de azot.

Măsura nu a fost însă adoptată și de constructorii străini care activează pe piața din Germania, iar oficialii Ford susțin că au luat această decizie din cauza faptului că un simplu update software nu este suficient.

În opinia lor, un update software oferă "un beneficiu neglijabil pentru clienți și nu are niciun impact real asupra calității aerului. În plus, generează așteptări nerealiste din partea autorităților și organizațiilor non-guvernamentale".

În replică, Ministerul Transporturilor din Germania consideră că atitudinea producătorilor străini este inacceptabilă și sugerează că aceștia ar putea primi unele restricții la vânzare.

"Comportamentul constructorilor străini este integral inacceptabil.

Cine vrea să-și mențină cota de piață în Germania trebuie să accepte responsabilitatea pentru orașe, sănătate publică și un aer mai curat. Acești constructori nu-și asumă încă responsabilitățile", spune Alexander Dobrindt, ministrul german al Transporturilor.

Pe de altă parte, constructorul american a anunțat că va oferi bonusuri cuprinse între 2.000 și 8.000 de euro celor care renunță la o mașină diesel cu motor Euro 1, Euro 2 sau Euro 3 înmatriculată înainte de 2006 în favoarea unei mașini noi de la Ford. Măsuri asemănătoare au fost anunțate și de BMW, Grupul Volkswagen și Toyota.

Via Automotive News

Comentarii (2)

  • foaaarte ciudat

    inteleg ca un up-date de soft rezolva problema care up-date nu a fost implementat pana acum. Lasand la o parte intrebarea legitima, DE CE?, sunt usor in ceata...care ar fi motivul pentru care TOTI constructorii sa faca aceasta interventie? Daca unii dintre ei respecta legislatia cu privire la emisii (presupunem ca or fi si din astia) care este argumentul obligativitatii recall-ului generalizat?

    Ne facem ca lucram...in versiune germana?

    Deci unii spun ca e frectie altii ne prostesc pe fata. Sau pur si simplu oficicalii cauta acum orice motiv pentru a da la gioale si celorlalti?
    10 1
  • Edikkk
    nu inteleg... deci Ford acuza o concurenta neloiala, pe buna dreptate, din partea contructorilor germani

    si Germania santajeaza Ford cu vanzarea produselor in Germania !?!?!

    BRAVO BAAA... cumparati masini germane ca sunt buuuuneeeee tareee

    au ajuns sa santajeze pe toata lumea !


    Ceva de faptul ca platesc daune doar in SUA??? in Europa nu???
    decat ceva sute de cazuri... un tribunal din Germania doar pentru cetateni germani ???

    Ceva faptul ca sunt singurii care au mers cu "maimuta" pentru a pacali testele de poluare ????
    Cam toti au noxe mai mari, dar doar marcile germane este dovedit ca au avut sistem special de eludare chiar si a testului tampit simplu pe baza caruia se verifica standarele de poluare !!!

    Sa mai spunem ca din banii furati cu produse neconforme au dat prime doar la angajatii germani ???


    Dar da... cumparati VAG ca sunt buneeee sa faca germanii aia mare in continuaareeee


    Nu as (mai) cumpara niciodata o masina germana.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru