Ford dă în judecată Nissan din cauza unei reclame agresive
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În lumea publicităţii competiţia este una acerbă, iar atacul direct asupra rivalilor din acelaşi domeniu aduce un plus de farmec unei reclame sau a unui banner. Uneori aceste companii de publicitate reuşesc să ducă rivalitatea dintre două companii la un nou nivel, uneori fiind nevoie de intevenţia organelor legii pentru a soluţiona conflictul apărut.
De această dată vorbim despre Nissan şi Ford Brazilia. Oficialii Nissan au lansat pe piaţă o reclamă în care doi cântăreţi de muzică rapp costumaţi în ingineri Ford animaţi de câteva modele îmbăracate doar în costume de baie vorbesc despre banii pe care îi fac datorită preţului mare cerut pentru modelul Focus hatchback.
"Tot luxul meu l-am făcut pe banii tăi. Nu te plânge pentru că plăteşti prea mult - banii tăi au fost cheltuiţi cu cap, fii atent la ce fac eu cu ei", sunt versurile piesei celor doi rapperi traduse din portugheză. La finalul reclamei apare şi o scurtă prezentare a lui Tiida, un model mai ieftin cu 1.800 de dolari decât Ford Focus hatchback.
Procesul a fost intentat la departamentul de poliţie din Sao Jose dos Pinhais, oraş în apropierea căruia Nissan şi Renault deţin o uzină.
Mai mult decât atât, reclama a fost retrasă de pe piaţă în urma unei hotărări judecătoreşti obţinută de Ford. Motivul pentru care japonezii au apelat la o campanie de marketing atât de agresivă îl constituie creşterea puternică a pieţei auto din Brazilia.Via | Autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Volkswagen marchează oficial 50 de ani de la debutul producției lui Golf. Cel mai bine vândut model al mărcii germane a fost produs în peste 37 de milioane de exemplare până acum, fiind lansate nu mai puțin de 8 generații diferite. (29.03)
-
Porsche a anunțat oficial că a retras modelele 718 Cayman și Boxster din Europa. Cele două modele au fost retrase din cauza noului regulament de securitate cibernetică din Uniunea Europeană, care va intra în vigoare din iulie. (26.03)
-
Marca McLaren are din acest moment un proprietar nou. Mai exact, noul proprietar al constructorului britanic este fondul suveran al statului Bahrain. (25.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
- Noul Mercedes-Benz Clasa G facelift: motorizări mild-hybrid și mai multă putere
- OFICIAL: Noua generație Porsche Panamera a ajuns în România
E cam jenant ca un producator ca Nissan se preteaza la asa ceva ...
scrie foarte clar: Focus 1.6Litri, costa cu 2.900 Reali mai mult decat un Tiida de 1,8L. Diferenta de putere (iarasi scoasa in evidenta de reclama) fiind in favoarea Nisanului cu un + de 10-20CP (functie de combustibil benzina sau biocombustibil) si un + de ~20Nm
nici mie nu imi place Tiida, dar macar am bunul simt sa caut sa vad daca ceea ce e in reclama e pe bune....si culmea...e pe bune
dar asa e romanul, ridica piatra si arunca cu ea sa se vada tartanul din el. La mai mare!