Ford Focus ST diesel va fi disponibil din primăvara lui 2016 și cu transmisie automată

de Sebastian Toma
Luni, 19.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford va oferi varianta diesel a lui Focus ST și cu o transmisie automată PowerShift. Potrivit englezilor de la Autocar, noua opțiune de transmisie va fi disponibilă începând cu primăvara lui 2016.

Ford Focus ST diesel va putea fi comandat și cu transmisia automată Powershift. Potrivit englezilor de la Autocar, care au prezentat această informație înainte de anunțul oficial al celor de la Ford, noua transmisie din oferta Focus ST diesel are șase trepte și va fi disponibilă pentru comandă începând cu primăvara anului 2016. Vestea bună pentru pasionații transmisiilor manuale este că unitatea manuală cu șase trepte rămâne standard pentru Focus ST, indiferent că vorbim despre motorizare diesel sau benzină, iar transmisia PowerShift cu două ambreiaje și șase trepte este un echipament opțional pentru propulsorul alimentat cu motorină.

Pentru moment, nu sunt cunoscute performanțele de care va fi capabilă varianta PowerShift a lui Ford Focus ST diesel. În varianta cu transmisie manuală, Ford Focus ST diesel are 185 CP la 3.500 rpm și 400 Nm la 2.000 rpm. În varianta diesel, modelul accelerează de la 0 la 100 km/h în 8.1 secunde și poate să atingă o viteză maximă de 217 km/h.

Consumul mediu în ciclul standard european este de numai 4.2 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 110 grame pe kilometru. Varianta de caroserie Wagon alături de aceeași motorizare anunță valori aproape identice, fiind cu 0.2 secunde mai lentă la accelerația 0-100 km/h.

Urmareste Automarket
Pe lângă avantajul consumului mai redus, variantele diesel ale lui Ford Focus ST au un cuplu motor mai mare, de 400 Nm în loc de 345 Nm pentru hatchback și 360 Nm pentru Wagon.
Evident, acestea au un nivel de putere mai scăzut decât cele alimentate cu benzină, de 185 CP în loc de 250. Diferențele se simt atât la accelerația 0-100 km/h, mai rapidă cu 1.6 secunde pentru variantele alimentate cu benzină, cât și la viteza maximă, mai mare cu 31 km/h pentru acestea. Singurii competitori direcți ai variantelor diesel ale lui Ford Focus ST și Ford Focus Wagon ST sunt oferiți de Skoda și de Volkswagen, sub forma modelelor Octavia RS TDI/Octavia Combi RS TDI, respectiv Volkswagen Golf GTD.

Via Autocar

Comentarii (4)

  • Cred ca e momentul sa pregateasca si un model hibrid
    1 1
  • "Singurii competitori direcți ai variantelor diesel ale lui Ford Focus ST și Ford Focus Wagon ST sunt oferiți de Skoda și de Volkswagen, sub forma modelelor Octavia RS TDI/Octavia Combi RS TDI, respectiv Volkswagen Golf GTD."
    Automarket - de Astra J biturbo nu ati auzit ??? este exact pe acest segment si a aparut inainte
    4 0
  • La competitori as mai adauga si Seat Leon FR cu al sau 2.0tdi 184cp
    1 0
  • Europe
    Cumparati masini europene, lasati americanismele pentru ei. Nu vedeti ce dau la gioale marcilor europene si japoneze pentru a castiga ei? Daca si asa nu e concurenta neloaiala, atunci nu stiu care mai este.
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru