GENEVA LIVE: Noul S60 a atras jurnalistii la standul Volvo

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 02.03.2010
Volvo a adus la Geneva noua generatie a modelului S60, raspunsul suedezilor la un segment dominat de germani.

Comentarii (15)

  • Doamne ajuta...!
    In sfarsit, am trait sa vad si inlocuitorul lui S60... dupa aproape 10 ani si vreo 2 de teaster-e si promisiuni amanate. Oricum sper sa fie o masina cel putin la fel de reusita ca fosta generatie. Am incredere in ea si cred ca se va ridica la pretentiile concurentei premium nemtesti (mai ales).

    Automarket, se poate ceva informatii suplimentare? Ca o prima impresie despre masina. :)
    15 2
  • @LauCalin
    De acord si sigur se ridica la pretentiile concurentei nemtesti.
    12 2
  • Robert
    @ LauCalin
    Nu esti singurul ! Si eu sper ca aceasta masina sa scoata Volvo din criza, in plus ma rog in fiecare zi ca Volvo Cars sa fie cumparat de VW Group . Dupa atatea tergiversari din partea celor de la Geely, eu sunt convins ca Geely nu va cumpara Volvo pentru ca nu are bani si este foarte mic pentru a gestiona Volvo Cars . Geely, al zecelea producator chinez de automobile a vandut in 2009, 300,000 de masini fata de Volvo care a vandut aprox 400,000 de unitati . Daca SAIC, cel mai mare producator chinez nu a putut gestiona SsangYong ( a intrat in faliment fiind salvat de guvernul sud-coreean ), un producator mai mic decat Volvo, nu cred ca Geely poate salva si dezvolta in viitor pe cei de la Volvo Cars . Majoritatea analistilor auto sunt de parere ca numai in interiorul VW Group, Volvo poate inflori si ajunge acolo unde noi fanii Volvo ne dorim sa vedem marca suedeza .
    12 4
  • e oribila
    E ORIBILA ! , PACAT !nu-mi mai exprima rafinamentul, finetea Volvo ! chinezarie !
    5 19
  • bun
    arata excelent dar in interior puteau sa mai umble putin d.p.d.v. al designului(in special gurile de ventilatie) ca d.p.d.v. calitativ sant sigur k st materiale de cea mai buna calitat.oricum o masina exceptionala
    1 1
  • @Robert
    Daca imi amintesc bine, cred ca am mai avut o discutie despre asta. Eu in continuare cred ca viitorul lui Volvo nu este alaturi de VW din doua motive: in primul rand VW are o marca premium cu o imagine si calitate buna (Audi), deci vinde bine. In al doilea rand, sa ai in companie doua marci premium, e un cutit cu doua taisuri, se poate face concurenta interna intre cele doua. Chiar daca nu asta ar fi intentia, piata e foarte ciudata si daca nu esti atent, te poti arde cu asemenea miscari,ar fi prea riscant (chiar daca VW are f multi bani si la ei se vorbeste de economie... de-asta se folosesc platforme comune la multe masini).
    Eu cred ca daca ajunge pe mana lui Gelly ar fi bine cu o conditie: chinezii sa NU isi bage mainile in tehnica Volvo, ci eventual invers. Oricum nu cred ca se va intampla asa, pentru ca Volvo daca va vrea sa vand, va avea nevoie in primul rand de calitate... si-asa, deja sunt carcotasi care spun ca se va alege praful de Volvo (chiar nu cred asta). Ideal ar fi ca totul sa se rezume la bani (adica chinezii sa sara cu banul, Volvo cu tehnologia si sa se imparte profitul intre cei 2 :).
    2 2
  • Robert
    @ LauCalin
    Concernul VW a ajuns unde este azi in mare parte datorita geniului lui Ferdinand Piech, nepotul lui Ferdinand Porsche . Datorita influentei sale in grupul VW ( este si cel mai mare actionar individual la VW Group) dar si din respect pentru tot ce a facut in grupul VW, toata presa germana si nu numai il alinta cu titulatura Patriarhul VW . Pe langa faptul ca este un inginer de geniu la fel ca bunicul sau ( Ferdinand Porsche a fost numit in 1999, inginerul sec XX in industria auto ), Ferdinand Piech este un manager de GENIU ( in aceieasi gala din 1999 a primit in Las Vegas premiul de managerul sec XX in industria auto ) . Platformele comune si strategia multibrand ( "ca sa prinzi mai multi pesti ai nevoie de mai multe undite" este unul din citatele celebre ale lui F. Piech ), au facut din VW Group cel mai puternic grup auto din lume in momentul de fata . Ieri la "Gala VW Group" a declarat ca va aplica strategia platformelor comune si in sectorul camioanelor, in viitorul apropiat camioanele Scania si MAN urmand sa foloseasca platforme comune, economiile realizate anual fiind de minim 1 miliard euro . Revenind la Volvo, eu cred ca se va integra perfect in VW Group, toate marcile VW fiind ca piesele unui puzzle, ele completandu-se reciproc, ultimul exemplu fiind Suzuki ( gala VW de ieri a inceput cu partenerul strategic Suzuki, Osamu Suzuki fiind primit cu un deosebit respect de audienta, toata gala o poti vedea pe www.auto-motor-und-sport.de ) . Daca Volvo va fi cumparat de VW, in maxim 1 an vom vedea pe piata america reclame Volvo vs Mercedes asemeni celor Audi vs Mercedes . P.S. Ce parere ai de noul motor Porsche ( V8, 3.4 L ASPIRAT, 500 CP, 147 CP/L ) de pe Porsche 918 Spyder ?
    9 0
  • Robert
    @ LauCalin
    Audi vs BMW
    0 0
  • LauCalin
    @Robert
    De acord cu ce zici tu. Si eu consider ca Piech ar trebui pus la loc de cinste in istoria auto, pentru ca, cel putin in opinia mea, a dus mai departe mitul lui Henry Ford, si anume acela de a avea o masina facuta de VW cat mai multi oameni (ma refer la Skoda). Inclusiv existenta lui Bugatti Veyron i se datoreaza lui.
    Ce spui tu, Volvo vs Mercedes nu e gresit, pentru ca Volvo e mai apropiat mai mult de stilul lui Mercedes. Dar Audi se vrea un compromis intre BMW sau Mercedes. Cat de bine reuseste asta, e alta poveste. Important e ca se vinde tot mai bine (vezi mai ales vanzarile din state din ultimii ani) si intr-o afacere banii inseamna tot.
    Cat despre motorul lui Porsche zic doar ca e foarte tare. Nu zic mai mult, ca imi sar fanii BMW in cap.
    0 0
  • Volvo => VW
    Volvo nu are cum sa ajunga in curtea VW. Probabil ca in momentul asta se discuta despre asta in presa ca sa mai creasca sau sa mentina valoarea actiunilor constructorului suedez. In Gr. VW exista Audi (marca premium de drept), exista VW (un brand cu pretentii ridicate care e multe ori trece bariera premium). In conditiile date este aproape imposibil ca Volvo sa ajunga pe mana nemtilor, mai ales ca in acest moment este o marca neprofitabila si are nevoie de investitii masive. In cazul in care negocierile cu chinezii esueaza, cred ca o sansa de salvare ar putea veni de la Renault, in conditiile in care francezii ar avea banii necesari si suedezii ar accepta o oferta mai slaba. Francezii au dorit intotdeauna Volvo si si-au exprimat interesul de mai multe ori, odata fiind foarte aproape de preluare daca nu ma inseala memoria. In conditiile in care Renault este o masina pt mase, Nissan este ceva mai "exotica" si tinand cont de esecul in clasa premium al francezilor, Volvo s-ar mula perfect pe constructia francezo-japoneza.
    1 0
  • @ Robert
    ...daca Volvo intra in strategia platformei multiple de la VW inseamna ca nu o sa mai fie Volvo... Vorbeste cu cineva de la Volvo Cars Romania si ai sa vezi ce diferente enorme sunt intre sasiurile de Volvo si alte marci... Sa nu mai amintim si de motoare: doar BMW mai are 6 in linie, in rest....
    0 0
  • @C-G-C
    Nu cred ca s-ar pune problema, daca ar ajunge la VW, ca Volvo e neprofitabila (uita-te la Seat acum 10-12 ani ce vanzari slabe avea si cat de mult a crescut-e drept insa ca intre timp vanzarile au mai scazut, dar per total este pe +). Renault ar avea bani, este printre putinii costructori auto care o duc bine pe criza. Eu nu as mai vrea ca Volvo sa ajunga la francezi. Cat timp Volvo a fost la ei, au gestionat prost afacerea. De-asta 850 de exemplu a fost o masina care a cam dezamagit (desi s-a vandut destul de bine), pentru ca a fost in mare facut in colaborare cu Renault (ei au folosit platforma pe Laguna 1 sau Safrane, nu mai stiu sigur), iar de la S/V40-ul posesorii se asteptau la mai mult (de exemplu diesel-ul de 95 CP luat de la Renaul nu a fost tocmai fiabil). E drept ca au trecut mai bine de 10 ani de atunci, lucrurile s-au mai schimbat, insa pentru Renault nu prea conteaza segmentul premium, ci low-buget si mediu. Asta este orientarea brandului in general. Infiniti inseamna mai mult Nissan (oricum eu nu mi-as cumpara un Nissan sau Infiniti cu motor DCI-scuze posesorilor).
    0 0
  • volvo
    ce naiba e interiorul ala oribil? ce naiba e cu bordula ala scarbos? ce naiba e cu cutia aia automata? ce naiba e cu tractiunea FATA?

    astia nu se invata minte ca daca se vor din clasa premium sau tind spre aceasta clasa tre sa puna tractiune spate? si mai costa si o droaie de bani. ce mi e audi , ce mi e volvo... both suck
    2 6
  • interior de nota 5 maxim 6
    exterioru frumusel din fata......iar din spate......ca o camila.........
    mult mai frumos este S80 actual.
    0 3
  • da, cam naspa designul
    ...eu as fi modificat stopurile de pe spate - cele de pe actuala generatie sau maimulta personalitate.... In plus, consola centrala a bordului as fi pastrat-o orientata spre sofer...
    Si da, tractiune integrala, macar la optionale...
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru