Germania: Ford şi Opel reduc temporar producţia de automobile

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 24.04.2012
Fabrica Ford din Koln şi uzina Opel din Eisenach vor reduce producţia în perioada următoare, anunţă Automotive News şi Automobil Produktion.de.

Doi mari constructori de volum îşi vor reduce temporar producţia la uzinele din Germania pentru a-şi alinia cadenţa la cererea înregistrată pe piaţa europeană, anunţă Automotive News şi Automobil-Produktion.de. Vorbim despre Ford şi Opel, care vor reduce temporar producţia de Ford Fiesta şi de Opel Corsa în perioada următoare, reducând numărul de ore de lucru sau chiar oferind zile libere angajaţilor de la uzinele din Eisenach şi Koln. Ford-Werke, divizia germană a celor de la Ford, a cerut sprijinul guvernului german pentru a reduce numărul de ore de lucru dintr-o săptămână, a anunţat purtătorul de cuvânt al celor de la Ford.

Publicaţia Koelner Stadt-Anzeiger a anunţat că Ford va reduce producţia lui Fiesta cu peste şase procente în decursul anului 2012, atingând 345.000 de unităţi. Oficialii Ford au refuzat să confirme valoarea anunţată de cei de la Koelner Stadt-Anzeiger. Oficialii Ford le-au spus celor de la Reuters că vor reduce cota de producţie la două uzine din Germania, cele din Koln şi Saarlouis, fără să furnizeze detalii suplimentare. În luna martie, vânzările Ford în Europa au atins cel mai scăzut punct din ultimele 14 luni, totalizând 1.499.380 unităţi pentru 30 de state membre UE.

Potrivit celor de la ACEA, scăderea vânzărilor Ford în luna martie 2012 este de opt procente în raport cu luna martie a anului trecut.

Fabrica Opel din Eisenach va reduce numărul de ore lucrătoare din săptămână de la 38 la 33, titrează Automobil-Produktion.de. Cei de la Opel produc modelul Corsa în versiunea cu trei uşi la fabrica din Eisenach şi se pregătesc de introducerea modelului numit generic "Junior". Până la intrarea acestuia în producţie, programată pentru începutul lui 2013, cei de la Opel for să reducă producţia anuală de Corsa pentru a răspunde la cererea în scădere de pe piaţa europeană.

Via | AutomotiveNews (înreg.) | Automobil-Produktion.de

Comentarii (4)

  • Marius
    Era si cazul. La ce masini proaste fac sunt depasiti tehnologic pana si de Kia si Hyundai.
    5 21
  • @Marius
    asa sunt romanii ..imediat catalogheza ceva despre care nu stiu sau care nu le place lor ....:e de 2 lei, eu un gunoi ..etc.

    Daca chiar asa era erau la ce concurenta este pe piata auto nu vindeau ei milioane de masini (in europa).
    12 3
  • @Marius
    ia zi-ne tu specialistule despre avansul tehnologic al lui VW.
    care abia abia au trecut si ei la common-rail, in timp ce ceilalti deja au trecut la hybride si chiar electrice.
    5 6
  • Tama91
    nelamurire
    Scuzati-ma, dar ceva nu ma lasa la liniste: "30 de state membre UE" ??? chiar asa ? Eu stiam de doar 27...
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru