GM, pe val in Europa de Est

De Robert Gherghe
Publicat Vineri, 10.10.2008
Marcile General Motors au inregistrat rezultatele excelente in 2008 pe pietele din Europa de Est.

Vanzarile General Motors in Europa de Est au atins cifra record de 318.245 de autovehicule in intervalul ianuarie – septembrie 2008, avand o cota de piata de 10.4 procente. Volumul total de autovehicule GM comercializate in toata Europa a scazut cu 1.9 procente, inregistrandu-se vanzari de 1.620.619 de autovehicule.

Rezultatele GM in Europa de Est au compensat conditiile dificile ale pietei din Europa de Vest, unde volumul a scazut cu 10.7 procente, ajungand la 1.148.535 de autovehicule cu o cota de piata de 9.2%.

Ne confruntam cu o serie de dificultati economice fara precedent datorita crizei economice globale,” a declarat Carl-Peter Forster, Presedintele filialei GM Europa. „Criza creditelor si inflatia ce rezulta din cresterea preturilor petrolului si a bunurilor de larg consum au afectat puternic increderea clientilor. Ne dam toata silinta pentru a face fata acestei perioade dificile, cu o multime de produse noi, inclusiv noile modele Opel Insignia si Chevrolet Cruze si prin administrarea productiei si a costurilor cat mai bine cu putinta.

Chevrolet stabileste noi recorduri In ciuda provocarilor din Europa de Vest si a diminuarii vanzarilor pe piata din Rusia in luna septembrie, Chevrolet continua sa se dezvolte in Europa, inregistrand o performanta impresionanta in ceea ce priveste vanzarile gamei de modele. Marca a inregistrat cel mai important volum de vanzari si cea mai mare cota de piata a tuturor timpurilor in perioada ianuarie - septembrie, comercializand 385.653 de autovehicule si atingand o cota de piata de 2.2%.

Opel se dezvolta rapid in Europa Centrala si de Est Opel a vandut 1.174.534 de autovehicule in Europa in perioada ianuarie – septembrie 2008, cu 6 procente mai putin decat anul trecut. Marca se confrunta cu aceleasi provocari ca si concurenta sa din Europa de Vest, inregistrand o scadere a vanzarilor cu 10,7 la suta in aceasta regiune. Insa performanta marcii Opel in Europa Centrala si de Est continua sa fie impresionanta. Opel si-a triplat de curand cresterea industriala in Europa de Est si a dublat-o in Europa Centrala.

Vanzarile marcilor Saab, Cadillac si Hummer

Saab a vandut 53.805 de autovehicule in Europa in perioada ianuarie - septembrie 2008.

Vanzarile Cadillac au crescut cu 3.1 de procente fata de 2007, pana la 3.746 de unitati, iar vanzarile Hummer au crescut cu 9.5 de procente, ajungand la 1.781 de unitati.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru