GM va construi a doua generaţie a lui Cruze în Europa

de Sebastian Toma
Miercuri, 07.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Reprezentanţii General Motors au confirmat faptul că nu vor produce viitoarea generaţie a lui Chevrolet Cruze în Coreea de Sud. Modelul va fi produs şi într-o uzină din Europa, anunţă sindicaliştii GM.

General Motors a anunţat că nu va construi următoarea generaţie a lui Chevrolet Cruze în Coreea de Sud. Vestea vine de la un purtător de cuvânt al General Motors din Coreea de Sud, care a răspuns la declaraţiile venite din partea liderilor sindicali din această ţară. Noua generaţie a lui Chevrolet Cruze va fi construită în cinci regiuni diferite, inclusiv Europa, Statele Unite ale Americii şi China, spune Chio Jong-hak, purtător de cuvânt al sindicaliştilor General Motors din Coreea de Sud. Din moment ce GM nu are o uzină dedicată exclusiv mărcii Chevrolet, producţia lui Cruze ar putea fi asigurată de o fabrică Opel, spun analiştii din industrie.

În prezent, Chevrolet Cruze reprezintă între 50 şi 60 procente din cele 260.000 de unităţi produse în fiecare an de uzina GM din Coreea de Sud, localizată în oraşul Gunsan. Respectiva fabrică produce şi modelele Orlando şi Lacetti. Următoarea generaţie a lui Chevrolet Cruze va debuta pe piaţă alături de noua platformă globală a General Motors, care va echipa peste 2.5 milioane de berline compacte şi crossovere până în 2018.

Dan Akerson, CEO-ul General Motors, a prezentat ideea mutării producţiei din Asia în Europa pentru a eficientiza fabricile respective încă din luna decembrie a anului trecut. Ramura europeană a corporaţiei General Motors a înregistrat pierderi vreme de 12 ani consecutivi, iar Opel va închide o fabrică din Europa în 2016, eliminarea respectivă vizând uzina din Bochum, Germania.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (9)

  • himler
    Chiar nu conteaza unde este construit,atata timp cat masina e buna si arata bine.
    6 7
  • Mi-am imaginat eu ca in barlogul lui Opel va fi produsa......Alta strategie eronata emanata din birourile RC......GM a super-dotat fabrica din Trollhattan, unde scosese la un moment dat Cadillac BLS, ca sa vanda marca Saab si sa piarda oportunitatea de a destina si alte modele aceleiasi unitati. Dar fie asa, sa disemineze productia in patru zari, important este sa ramana Cruze la fel, deoarece promite mult.

    PS: M-am logat mai devreme decat mi-am stabilit. Oricum, este un cont temporar; cel definitiv va veni la momentul mentionat.
    3 7
  • Intr-adevar esti fan GM dupa lista de modele si marci preferate:). La 1 ianuarie asadar contul definitiv :)
    1 2
  • Ca posesor de Aveo noul model, e o veste care nu ma incanta. In general cand firme asiatice au produs in Europa s-a dus si fiabilitatea specifica. Vezi Honda, Nissan, Kia care sunt zero barat la fiabilitate fata de cele produse in Asia.
    1 11
  • Andrei
    @Andy, vorbesti de fiabilitatea Kia, Honda, Nissan ca posesor de Aveo. Iti zic eu: am Kia made in Europe, Ceed din primele loturi. Am 200.000 km facuti in 5 ani, in care am schimbat doar ulei si filtre. Permite-mi sa te contrazic.
    2 3
  • Alex Radoi
    @Andrei:

    Daca tu in 200.000km spui ca n-ai schimbat nici macar amortizoarele, imi dau seama cat de bine te pricepi si mai ales cata grija ai de masina. Romanasul tipic - daca nu-ti cade vreo roata pe drum, inseamna ca masina merge bine, nu? Nici la ML nu rezista un amortizor 200.000km, si nu o zic din auzite, am doua cazuri cunoscute. Deci sunt doua variante: ori masina e praf si tu nu-ti dai seama (nu ca ar fi o masina rea, ci TU nu o intretii corespunzator), ori minti cu nerusinare. Ar mai fi si alte piese care nu rezista cat spui tu: discuri de frana, poate kitul de ambreia etc. ...
    6 0
  • @Andrei iti dau un exemplu clasic ca am in familie si un Accord 2008 japonez. Schimbat in 4 ani numai consumabile. La CR-V uri made in England te duci la service constant. Navarra de la Nissan la fel, sunt praf si poti intreba in orice service.
    1 1
  • Andrei
    @Alex Radoi:
    Ai o singura problema, ca esti incapatanat si afirma inainte sa intrebi.
    Testul de amortizoare de la reprezentanta la 180.000 km spune ok - evident ca nu le schimb daca masina merge ok si testul zice ok. Cat despre discurile de frana, placute, lamele de stergator si altele: fii ingaduitor, la orice masina se schimba pentru ca sunt CONSUMABILE. Cand am zis "am schimbat doar ulei si filtre" ma refeream, evident, la consumabile.
    Cat despre ambreiaj nu, nu a fost schimbat. Si masina nu e praf :)
    2 1
  • Alex Radoi
    @Andrei:

    TU ai zis "am schimbat doar ulei si filtre". Atat timp cat am stat la aceeasi masa cu oameni care sustineau ca la un Megane 2 sedan nu au schimbat nicio bucsa in 400.000km, in timp ce altii schimbau bascule la fiecare 20-30.000km (probleme cunoscute), nu poti avea pretentia sa citesc printre randuri afirmatia unui om pe care nici macar nu-l cunosc, nu? (Ala fiind tu :))) ). In orice caz, tot mi-e greu sa cred ca ai dus la 180.000km un set de amortizoare si masina inca e in parametri. Schimba-le, si-o sa fie cu totul alta masina.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru