Grupul Peugeot Citroen ar putea reveni pe piața americană cu marca DS

de Dragoș Băltățeanu
Sambata, 04.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În cadrul unui interviu acordat în cadrul Salonului Auto de la Paris, Yves Bonnefont, CEO-ul mărcii DS, a spus că vrea să facă din marca DS un brand global.

Esential 2020 este anul în care marca DS ar putea intra pe piața nord-americană
Grupul PSA, Peugeot Citroen, ar putea reveni pe piața nord-americană în următorul deceniu cu noua marcă premium DS. Planul de a reveni în Statele Unite face parte din strategia din strategia globală a mărcii DS de a vinde automobilele premium în 200 de orașe importante de pe glob începând cu anul 2020. Dintre aceste orașe, 30 ar putea fi în America de Nord și 20 în Statele Unite ale Americii. Declarația îi aparține lui Yves Bonnefont, CEO DS, citat de publicația Automotive News.

"Vrem să facem din DS o marcă premium globală și poți fi global fără Statele Unite", a spus Bonnefont în cadrul unui interviu acordat la Salonul Auto de la Paris. În acest moment, grupul PSA nu vinde automobile în Statele Unite ale Americii. Marca Peugeot a fost retrasă de pe piața americană în 1991. 

Urmareste Automarket
Yves Bonnefont a spus că decizia de a reveni în SUA ar putea fi luată cel mai devreme în 2017, dar vânzările nu vor începe mai devreme de anul 2020.
Nici unul dintre cele din modele DS actuale nu satisfac standardele americane în vigoare în acest moment.
De la lansarea modelelor DS în cadrul diviziei premium Citroen în 2010, au fost vândute 500.000 exemplare în speciale pe piețele europene și în China.

Via Automotive News

Comentarii (5)

  • Tot ce ar putea sa faca ar fi sa fure putin din vanzari de la Chrysler (practic, noua marca "DELUXE" a lui Fiat).
    4 5
  • si putin de la Audi, Mercedes, BMW etc

    tehnologia numai este apanajul unor alesi din domeniu, know-how-ul e liber ca si inginerii iar marketingul joaca un rol din ce in ce mai important
    6 2
  • Spunand ca "marketingul joaca un rol din ce in ce mai important", practic spui ca oamenii sunt din ce in ce mai prosti, deoarece nu mai aleg o masina din punct de vedere rational, ci de cum le spun niste reclame la Super Bowl, nu?
    7 5
  • Bingo! :D

    ...dar nu, nu sunt din ce in ce mai prosti ci doar dispusi la achizitii mai putin rationale odata cu cresterea nivelului de trai, etc
    7 2
  • arata f bine ds-urile
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru